stille tocht voor jeugdzorgslachtoffers

• moedervan4

hallo allemaal…

ik vroeg me af of er dit jaar nog weer een tocht word gehouden in groningen of waar dan ook tegen jeugdzorg voor de slachtoffers van jeugdzorg?

dat gebeurt elk jaar toch?

als iemand iets weet ik hoor het graag…

groetjes

• gereij

Mij is niets bekend.

Als je wilt dat er meer aandacht komt voor jeugdzorg, probeer dan eens contact te krijgen met het oudernetwerk.

Een stille tocht op 20 november (dag van de rechten van het kind) lijkt mij een uitstekende datum.

• moedervan4

.

• moedervan4

ja dat is een mooie datum idd…..

en hoe krijg ik contact met het oudernetwerk?

ja ik wil graag dat er meer naar buiten komt over jeugdzorg……. ik vecht al jaren en krijg geen recht en er zijn er zoveel met mij, maar vooral de kinderen niet die zwaar beschadigt zijn nadat ze uit huis geplaatst zijn……..

dat moet naar buiten komen….

• info@jeugdzorgbeleid.nl

rtvnoord op 4 jul 2009

GRONINGEN - Boze ouders verzamelden zich zaterdag bij Bureau Jeugdzorg voor een protestmars tegen het bureau.

De protestmars was georgansieerd door Lydia Mulder uit Stadskanaal, die een conflict met Jeugdzorg Groningen heeft over de voogdij van haar kinderen. Ook andere marslopers zijn boos over het onterecht uit huis plaatsen van kinderen. ‘Ze schrijven maar op wat ze willen, er is gebrek aan waarheidsvinding,’ klaagt Priscilla Oosterkamp, medeorganisator van de mars.

Het werd overigens niet zo druk als verwacht; waar de politie op enkele honderden mensen had gerekend, kwamen slechts tientallen mensen bij de actie opdagen.

http://www.youtube.com/watch?v=i5Hd5TxrAME

1 jun 2010

Moeder Priscilla die jongsleden ook te zien was tijdens de uitzending undercover van Alberto Stegemans ontmoet Andre Rouvoet op de grote markt in Groningen.

http://www.youtube.com/watch?v=88vbXRtPEGE

• gereij

Beste mensen,

Onder de mensen die mij benaderen zitten er soms bij die vinden dat ze het helemaal gehad hebben met ‘jeugdzorg’ en ‘justitie’ en daarom op positieve manier anti-(huidige) jeugdzorg acties willen verzinnen.

Ik heb toestemming van deze man, Herman geheten, om zijn naam / telefoonnummer en e-post adres door te geven.

Wat een ieder doet doet dit bericht krijgt, moet hij of zij voor zichzelf weten.

Hierbij dus:

Herman

Tel.: 077-8795340

e-post: stccz@hotmail.com

• GeRaadbraakt

Het probleem met lokale protesten is dat die altijd klein zijn en dus niet voldoende impact maken. We zouden ofwel een centrale tocht moeten organiseren op de Dag van het Kind, dan wel eentje voor iedere loktatie op diezelfde dag en zelfde tijd. Zo wordt de grootte van het probleem beter zichtbaar voor buiten. En uiteraard is aandacht van de pers belangrijk, zodat landelijk duidelijk wordt hoe rot het systeem is en hoevelen eronder lijden.

• karima37@live.nl

er word hier maanden gepraat over denmonstraties maar ik zie nog niks alleen hier over praten lost niks op

• Oma K

Klopt Karima, niemand durft het voortouw te nemen. Jij wel?

20 november “dag rechten vh kind” zou een schitterende dag zijn voor zo'n evenement.

• mijnkinderen9804@gmail.com

Dat is ook een hele mooie datum , idd wie neemt het voor touw(tu)