ik heb een dochter die staat onder toezicht.
Nu ben ik zwanger van ons tweede kindje, ik vraag me af word dan dit kindje automatish ook onder toezicht gesteld of hoeft dat niet?
En waarom wel en waarom niet?
ja, de kans is groot dat dit kindje ook onder toezicht komt. Maar BJZ moet daarvoor wel een verzoek doen aan de rechter en die moet er uitspraak over doen.
Hopelijk is je situatie gewijzigd en kan de ots bij je eerste kindje er binnenkort ook af.
Ik weet niet wanneer je kindje geboren wordt, maar ga eens praten met een advocaat wat de mogelijkheden zijn.
Houd daarbij in je achterhoofd: heeft BJZ een Plan van aanpak gemaakt zodat er verbetering in je situatie kan komen? Zo ja, wordt er serieus aan gewerkt? zo nee, wat is dan de zin van de ots?
succes ermee!
Kijk eens op www.oudernetwerkjeugdzorg.nl
dan open je een zaak via de strafrechterlijke procedure, met inhoud valsheid op papier door BJZ. want als raad geen onderzoek doet en bjz zet jou ongeboren kind onder o.t.s dan moet je wel harde feiten papieren hebben waarom ze dat gedaan hebben.
Zo kom je eruit..je kunt ze procedure starten voor meineed.kort geding,spoed appél.
in civiele zaken is het belangrijk dat je de strafrechterlijke wetten kent..want bjz overtreed alle wetten..is een hele goede advies dit..heb ik van een strafrechterlijke advocaat
Die kans zit er wel in.
Op 11 april 2006 is mijn oudste dochter ontvoerd en was tevens het startsein dat ik en mijn ex-vrouw uit elkaar zijn gegaan.
een paar maanden later is mijn jongste dochter geboren, een half uur na de geboorte in het ziekenhuis heeft het leger des Onheils op een mensonwaardige wijze ook mijn jongste afgepakt van de moeder.
Hoi vivian,
Ik heb begrepen van jeugdzorg dat dat dus wel gelijk gebeurt daarom werd mijn tweede kindje direct bij ze geboorte ondertoezichgesteld.
Later vertelde mijn advocaat dat dat dus HELEMAAL NIET moet en dat daar eerst gegronde redenen voor moeten zijn en dan nog een rechtzaak.
Conclusie: Is dus niet vanzelfsprekend dat je baby ook os krijgt neem een advocaat voordat dit wel gebeurt BJZ gaat er alles aan doen om het wel zover te krijgen namelijk.
Succes met je zwangerschap
Groetjes jaimy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?