Ik snap totaal niks van BJZ en de moeilijkheid is dat ik er via deze weg ook niet uit kan komen, daar ik niet alles via deze weg wil spelen heb ik toch wat vragen, kan BJZ je verplichten om met een moeder om te gaan waar je amper mee kan praten,is het nu zo dat een moeder ( zeker geen lieve moeder) meer rechte heeft dan een lieve vader, zelfs het kind geeft aan dat ze moeder nooit lief is tegen hem (ja sinds afgelopen week toen wij jeugdzorg hebben ingeschakeld) het kind geeft dit zelf aan (8 jaar) en zegt nee hoor mijn mama is nu erg lief voor mij, wij hopen dat dit zo blijft maar wij als familie en ook de school kennen haar beter en weten dat dit niet zo zal blijven, BJZ heeft 10 min met het kind gesproken en na het gesprekje kwam er een rooster,3 dagen mama 3 dagen papa en dan weer 4 dagen mama en 4 dagen papa, dit regelen moet dan in samenwerking gaan met ouders,maar als de moeder het niet zo nauw neemt allemaal waar staat dan de vader de vader durft gewoon niks te zeggen omdat hij bang is dat BJZ zijn kind bij vreemde mensen plaats,ik vraag me af of dit mogelijk is kan de vader zich ook beroepen op art 4,ze waren niet getrouwd kind heeft wel de naam van zijn vader. En zal een vader het wel redde zonder een advocaat.