Goedendag,
Ik ben nieuw op deze pagina en ben het tegen gekomen via google, ik weet niet waar ik moet beginnen dus doe ik het hier als eerste.
Wat mij opvalt is dat bijna niemand weet hoe hij of zij moet beginnen om iets aan te vechten bij jeugdzorg, en als er dan iets uitkomt zijn er vaak problemen omdat de mensen er niet genoeg van weten.
Ik ben van plan om een stichting in het leven te roepen om deze mensen te helpen bij het gevecht wat men moet leveren tegen jeugdzorg.
Uit eigen ervaring weet ik dat men daar geen middel schuwt om ouders buiten spel te zeten, de een na de andere leugen en verdraaien van de werkelijkheid laten zij onbenut.
Ik heb een bevriende advocaat benaderd of hij zaken tegen jeugdzorg wil aan nemen, hij heeft daar bevestigend op geantwoord.
Waar ik nu naar op zoek ben zijn mensen die mij willen helpen om dit mogelijk te maken, ik denk dan aan iemand die een website kan bouwen onderhouden enz.
Ook zijn mensen welkom die iets willen betekenen om mij te helpen om eens een vuist te maken tegen deze onjuistheden, want het is toch van de zotte dat men nergens terecht kan om een onjuiste beslissing te laten terug roepen misschien dat men denk dat kan wel via de rechter maar geloof mij maar je moet zeer sterk staan wil een rechter jou geloven, zij geloven eerder jeugdzorg omdat men er vanuit gaat dat zij capabel genoeg zijn.
Ik hoop op veel reacties en hulp.
mvg Fred