Hallo allemaal,
Mijn naam is Karin en ik ben een meisje van bijna 17 jaar. Na de scheiding van mijn ouders heb ik het erg lastig gekregen en dit jaar kwam een verhuizing er ook nog bovenop. Natuurlijk zag ik dit al wel aankomen, maar de schok was toch wel groot (op moment van verhuizing was ik namelijk op vakantie). Ik moest mijn vertrouwde plek achterlaten en opnieuw beginnen in een totaal vreemde en onbekende omgeving. Dit is me erg zwaar gevallen en ik voel me nog steeds niet op mijn gemak. Dit schooljaar ben ik op een nieuwe school begonnen, maar ook hierbij heb ik geen goed gevoel.
Dus nu wil ik heel graag terug naar mijn oude school, maar we kunnen de reisfinanciën daarvoor niet meer opbrengen (reizen met de trein per maand kost ruim 360 euro). Ik heb wel met mijn oude school gesproken en zij kunnen mij gewoon weer toelaten, daar ligt het probleem niet. Het probleem ligt nu bij een woonruimte in de buurt en daarvoor ook deze oproep.
Mijn oude school is het Revius Lyceum in Doorn en momenteel woon ik in Noord-Holland. Ik ben een HAVO 4 leerlinge en ik ben afgelopen schooljaar helaas blijven zitten, waardoor ik nu dus een jaar langer op school zit. Deze twee jaren kan ik niet afmaken op mijn huidige school, aangezien ik me daar dus compleet niet op mijn gemak voel. Ik zoek daarom in de omgeving van Doorn een pleeggezin, met of zonder kinderen, die een jonge, vrolijke, zelfstandige meid een plekje zou willen aanbieden zodat zij met een gerust hart en een goed gevoel haar school kan afmaken.
Ik ben nog van plan om bureau Jeugdzorg te bellen, maar dat kan lang gaan duren en mijn deadline ligt helaas op 1 oktober. Dan moet ik een woonadres gevonden hebben, zodat mijn oude school mij opnieuw kan aannemen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ben echt ‘wanhopig’ opzoek!
Voor reactie, kan je me mailen of bellen.
Mail = karin_fijn@hotmail.com
Mobiel = 06 45 38 88 36
Ik neem helaas niet voor 16:30 telefoontjes aan, want dan ben ik pas uit school. Ik vind het ook minder fijn als mensen met een privé-nummer bellen.
Groetjes,
Karin