hallo hierbij wil ik in het kort vertellen hoe ik me er bij voel over het hele pakketje wat nog niet afgerond is
ik vind het heel bizar dat zomaar door iemand die jou kent een melding kan worden gedaan en het ergste is ook dat ze op de woorden afgaan van de anonieme melder
en vervolgens op de moeder afstappen met lelijke beschuldegingen en ik maak nu een dal mee en moet echt vechten voor me 2 kids en dat zal ik ook doen
de mensen die deze meldingen hebben gedaan zijn zelf geen haar beter
het vingertje word wederom naar mij verwezen ik heb een hele sterke vertrouwende liefdevolle band met me kindjes en daar zal nooit iemand tussen kunnen komen
ze zijn gek op mij er worden zoveel dingen over mij verteld en geroddelt dat ik er moe van word vraag me ook wel af zouden die mensen zelf geen intressant leven hebben?
ik vind het heel erg voor de kinderen die wel bij ouders wonen die veel ergere dingen in hun leven hebben ze pakken altijd de verkeerde het lijkt wel in deze maatschappij dat je slecht of crimineel moet zijn om gladjes en soepel door het leven moet komen en ik vind het ook waardeloos dat er niet goed naar de gene die het slachtoffer is geworden van een melding word geluisterd ze gaan daadwergelijk op feiten af… stelletje haaibaaien die alles volgens boekje moeten handelen en zelf hebben ze nauwelijks door en verstand van hoe het in het echt leven gaat dit moest ik ff kwijt liefs voor iedereen die het zelfe meemaakt of wel de kids zijn kwijtgeraakt dat raakt me diep.