hoger beroep?ots

• caia

Hoi

Ik ben nieuw hier..hebben jullie ervaring hiermee;heeft het zin om in hoger beroep te gaan tegen ots?Mij wordt aangeraden dat niet te doen omdat je dan als hulp-weigerend of zo,dus negatief te boek komt te staan.Dat het betre is de ots zelf kritisch te volgen..Maar ik voel me onterecht “beroofd”van een deel van mijn ouderlijk gezag en ben bang dat en gezinsvoogdijwerker veel te veel een eigen koers kan varen met mijn kinderen..Wat is jullie ervaring?Heeft het zin om in hoger beroep te gaan?Of werkt dat idd tegen je??

• Blue

Mogelijk kan de kinderombudsman je hierin raden.

De ervaringen hierin zijn verschillend en ws grotendeels afhankelijk van je raadsman/vrouw.

• sanne

hallo ook wij hebben de ellende van ots,uhp e.d mee gemaakt,

wij zijn in hoger beroep gegaan tegen de uhp van 3 maanden en een van 6 maanden.

deze zijn gelijker tijd behandeld.

ik kan je een hoger beroep aan raden,

maar pas op als je te emotioneel word kan de kinderbescherming dit zien als zwakte.

wij moeten helaas tot 19-05-2009 wachten op de uitspraak.

ook zal ik je de volgende adressen even toe sturen,

immers baat het niet schaat het niet: eerste kamer der staten-generaal

binnenhof 22

postbus 20017

2500 ea den haag

verder zal ik als ik jou/jullie was een vertrouwens persooon in de arm nemen,

tevens is het raad zaam om het dichst bijzijnde provincie huis in te lichten.

en geloof dit aub: bagger ……. ze voor deze vormen van protest!

met heel veeel sterkte en gggggroetjes sanne

• Blue

Een vertrouwenspersoon van het AKJ? Lees BJZ/AMK.

Want het is tenslotte één organisatie…

Wees maar heel voorzichtig wie je inzet..

• Sadmommy

Hoe angstaanjagend een vertrouwenspersoon van het AKJ ook klinkt, ik werd na een periode van bijna een jaar in onzekerheid zitten eindelijk gehoord.

De 4 klachten die ik naar voren wilde brengen en die zijn besproken zijn gegrond verklaard.

Ik ben nog niet uitgestreden, maar ben deze dame zeer dankbaar!