iemand die mij kan helpen?

• Marielle, mv R, F en L

Na de scheiding is mijn oudste zoon bij zn vader blijven wonen. (jongste 2 wonen bij mij)

Nu krijg ik berichten van mijn ex dat jeugdzorg wil dat de oudste bij mij gaat wonen omdat ex in 3ploegen werkt en zijn nieuwe relatie is verbroken.

Ik heb de betreffende jeugdzorg al gebeld maar krijg geen info door de telefoon. (ex woont in limburg en ik in overijssel dus kan er ook niet ff snel langsgaan)

Maar de vraag waar ik het meest mee zit… Wanneer neemt jeugdzorg contact met mij op hierover? Ex zou morgen weer een gesprek hebben daar, maar krijg van hem geen namen door van contactpersoon ofzo.

Oudste is meer dan welkom bij mij, dat is geen probleem, maar ben door mn ex al zovaak met leugens gek gemaakt dat ik het gewoon niet meer weet :(

Oja oudste is 12jaar…

• jacki

HALLO

daar he tjou kind betreft moe tje informatie hierover krijgen

bel z eop en zeg dat he tom jou kind ga

jeugdzorg is zeer laks en neem daarom snel contact op voordat ze een pleeggezien gaan zoeken

jij bent d emoeder dus mogen ze jou niks onthouden

done z edat wel dien een klacht in bij de klachtencommissie en zodra die ongegrond verklaard word kun ej door naa rd eombudsman en die geeft jou wel gelijk

doe het meid

vecht voor je kind

er naa rtoe gaan kan wel mar dan zeggen z erustig die voogd is er niet

je kind is 12 en die mag bij de rechter ook aangevenwaar hij graag woont

sterkte jacki

• Marielle, mv R, F en L

dat opbellen heb ik dus al gedaan en ze willen geen info geven door de telefoon, moet het maar bij mn ex navragen.

dat jeugdzorg laks is weet ik, heb genoeg vrienden die in een erger schuitje zitten dan mij.

heb inmiddels contact gehad met juridisch loket en als ik eind deze week niks van mn ex gehoord heb heb ik volgende week een afspraak daar.

het probleem is dat mijn zoon echt een papa's kindje is, dus die zal echt niet zomaar uit zichzelf bij hem weg gaan