help de voogd doet niets

• jan thomsen

we zijn ten einde raad, hebben een pleegkind waarvan de voogd al 15 maanden

niets doet. Het water staat ons nu echt aan de lippen.

Wij komen er niet doorheen, zelfs al naar de raad van toezicht (overijssel) geweest (deze week) iedereen dekt elkaar. kan iemand aangeven wat we op korte termijn kunnen doen. media, invloedrijke nedelander, rechter.

Alleen het zal op zeer korte termijn geregeld moeten worden.

• mama

ik heb kindje van 3 jaar maar de voogd doet niks voor mijn maar me zoontje woont bij me ouders maar ik wil graag zelf weer voor hem zorgen .

ik wil zelf weer kinderen weer beginen want ik heb vast relatie dus als jullie niks doen dan moet ik ook verder maar ik mag om de twee week maar 1 dag met mijn zoontje zijn hoor meer krijg ik niet zeggen de voogd gr angelique brouwer

• jessie

hallo

mijn dochtertjes taan nu een jaar onder ots maar de voogd doet niets voor hun

nu heb ik hulp gevraagd voor hun omdat ik weet dat ze geestelijk mishandeld worden door hun vader en diens partner

iedereen slaat de deur voor mijn neus en ik en mijn kindjes worden niet geholpen en de voogd is nooit bereikbaar en crisisdienst ook niet

ik wordt met mijn kinderen van kastje naar de muur gestuurd ik ben wanhopig wat moet ik doen hoe bescherm ik mijn kinderen hiervoor

wie kan mij helpen

jessie