hallo ik ben een vader welke aan het vechten is zijn dochter bij hem te krijgen.
helaas blijkt de voogd niet in te zien dat in elkgeval schriftelijk informatie over mijn dochter noodzakelijk is voor een goede en schriftelijk conact op bouw.
tijdens de verlenging ots is er door de rechtbank een fout gemaakt waardoor ik niet ben opgeroepen voor de zitting bij te wonen. nu hebben ze het ots en uhp verlengt met een jaar.
ik heb op diverse manieren klachten ingediend maar hier gebeurt niets mee zelfs geen brief voor ontvangst en ook geen reacties.
nu wil ik de verlenging ots en uhp laten herzien wie weet hoe dat gaat en waar ik hulp kan krijgen hiertoe.
belangrijke punten zijn dat de moeder van mijn dochter de zorg niet meer op zich kan nemen van wege haar ziekte en de plegoma ook erg ziek blijkt te zijn en al diverse onderzoeken heeft gehad en nog ondergaat om dat er kanker is gecostateerd.
ik wil mijn dochter een goede toekomst bieden en weet ook dat ik daar voor in staat ben.
wat moet ik doen is er iemand die mij kan helpen te strijden tegen jeugdzorg mevr. a.p.
ik kan en mag helaas haar naam niet volledig plaatsen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen….