Boos/Verdietig/Woede

• Pleegmama

De leugens dat is idd wat ons ook steeds extra allert maakt op de hele gang van zaken rondom onze pleegkinderen. En ik vraag me af hoe we daar, misschien gezamelijk, iets aan kunnen doen.

We gaan nu eerst maar voor de aanvraag van een nieuwe voogd en een klacht richting BJZ, maar onze eerdere ervaringen maken dat we er niet eens veel vertrouwen in kunnen hebben. Jaren van strijd maken je soms ook zo moe, maar voor de kinderen ga je verder en door, we verleggen jaar in jaar uit onze grenzen maar BJZ blijft star doorgaan met leugens en de kantjes eraf lopen als het om werken gaat. Wat hebben ze het druk…. een indicatie aanvragen alleen duurt al ruim 3 maanden…. en dat te bedenken dat ze allemaal onder 1 dak zitten. Mijn tenen krommen en ook ik ben Boos, Verdrietig en Woedend.

groetjes pleegmama

• Liesbeth

Hoi iedereen!

Een vereniging uit de grond stampen kan ik niet zomaar. Wat ik wel kan doen is iedereen oproepen om mee te doen met de aktie Belangengroep Ouders!

Om de videoboodschap te lezen, klik op deze link: http://www.dwazemoeders.nl/belangengroep/ouders.html

• ruiter

u kunt inzage krijgen in het geen men op papier heeft gezet die wetelijke is vast gelegd