Boos/Verdietig/Woede

• Monica!!

Goede dag dames/Heren..

Ik heb de volgende vraag:

- Zijn er ook mensen die aangiften tegen Jeugzorg hebben gedaan???

- Tegen Voogd??

Wil namelijk wel aangiften doe OMDAT wij/ik het zat zijn dat er leugens in papieren staan en het er maar in blijft staan en iedere x wordt het over genomen wat NIET waar is(hun weten dat ook hebben zelfs toe gegeven dat het niet hoort) en nu is het vort zo ver dat ik er persoonlijk last van heb.

Een gesprek aan gaan het geen zin en geen NUT , zelf niet met advocaat er bij en akj.

Dankje wel al vast voor het lezen/antwoordt.

• MadMamma

Ik heb een aanklacht gedaan tegen de voogd. De eerste keer werd het afgedaan met een bemiddelingsgesprek met haar leiding (wat na 6 maanden nog steeds moet gebeuren).

Hierna heeft de advocaat van mijn dochter een klacht ingediend en nu na 3 maanden hebben we nog steeds geen antwoord. Wel is er nu (2 maanden later) een bemiddelingsgesprek geweest maar er zou nog een antwoord worden gegeven.

Of ik wel na het gesprek alvast bereid ben de klacht te laten vallen????

Jouw klacht ken ik ook maar al te goed, maar het is mij nog niet gelukt om de “onwaarheden” eruit te krijgen. Steeds beloofd men het te wijzigen maar het gebeurd nooit.

Zet alles op papier, ook jouw aanmerkingen naar Jeugdzorg omtrent de verkeerde opmerkingen. Zonder deze op- en aanmerkingen kan je echt NIKS doen, je moet kunnen bewijzen dat je het er niet mee eens was EN dat hebt laten weten.

Sterkte en GEEF NOOIT OP!

• MadMamma

Een goed plan en zou wel mooi zijn.

Echter politieke partijen lopen ook niet echt hard voor deze problematiek. Niemand schijnt de verantwoordelijke partije te willen zijn.

• MadMamma

Mag niet, procedure is eerst bemiddelingsgesprek en BJZ de kans geven de problemen op te lossen. Men heeft nu nog 2 weken om een goed antwoord te geven. Zoniet, dan een kort geding. Maar rechters geloven wel erg vaak BJZ boven een (boze) ouder.

• a van berkum

u kan het proberen om aan gifte te doen heb ik ook geprobeerd maar zelfs op het politie buro willen ze daar gaan aan gifte van doen

misschien dat ales we met zijn alle nu eens wat proberen jeugdzorg deug niet en dat zal volgens mijn niet gebeuren ook wij hebben mev knol lieg en bedreig ook alles aan elkaar