zijn er medere gezinnne die vechetn tegen jeugdzorg
en dan in het gene waar wij voor vechten
onze zoon is in 2006 weg gehaald door de rvk met zo genaamde feiten die er niet waren mijn zoon was2 weken weg en dan ga je hulp zoeken dan kom je bij een advocaat uit en dan hoor je van je had je zoon niet mee moeten geven dat doet zeer en dat duur nu al ruim 2 jaar
onze zoon is weg gehaald door dat onze huis niet schoon genoeg zal zijn we hebbn 4 katten die moet het huis uit mijn moeder woond bij ons in en 2 broer
maar we hebben een groot huis ruim 3 verdiepingen 6 slaap kamers dat zal te druk zijn voor onze zoon en mijn moeder zal voor hem zorgen in plaats van zijn ouders zeg jeugdzorg dan zal mijn vrouw niet voor hem kunnen zorgen om dat ze doof is en niet goed kan praten en dan zeggen ze we hebben je zoon getest en hij heeft een eq van 77 dus hij is zwak begaaf en zo gaan ze maar verder
bij ons thuis is er een maatschappelijke werker die aan geeft dat hij gewoon naar huis kan de advocaat geef aaan dat hij gewoon naar huis kan consetatie buro geeft aan dta er niets aan de hand is en dat het niet had geoeven om hij weg tehalen dat blijven ze zeggen 1 maand geleden weer een recht zaak ver loren er is weer een jaar geven uithuisplaatsing en ots
jeugdzorg geef aan in de stukken huis is niet in orde bv niet schoon maar ze zijn al 9 maanden niet bij ons thuis geweest maar daar kiojk de rechter niet na
zijn er nog meer gezinnen die hier mee wechten laat wat van u horne meschien heeft u wel een tip waar ik wat aan heb zelf hoog beroep raad mijn advocaat af want we hebben maar 30% om te slagen
gr ad