liegen en bedriegen

• MadMamma

Jeugdzorg neemt je als ouder gewoon niet serieus. Zolang je maar doet wat zij willen zijn er geen problemen. Maar owee als je protesteert omdat het niet goed gaat met je kind.

Dan dien je een klacht in bij jeugdzorg, er volgt een bemiddelingsgesprek (op te zetten door de mentor van je voogd). natuurlijk word je niet gehoord, je klacht niet serieus genomen.

Dan dien je een officiële klacht in bij AKJ, wordt je van het kasje naar de muur gestuurd. Nee mevrouw u valt onder Amsterdam, Amsterdam wijst je weer terug, want je valt onder Rotterdam.

Dus wat nu?

MadMamma

• moedervan2

Hear Hear!!!

• MadMamma

Graag, ik hoorde gisteren van de voogd dat ze een verlenging van 1 jaar gesloten wil gaan vragen.

Zeg maar hoe.

MadMamma

• jacki

hoi mij kun je ook op je lijstje zetten voor verzet

we mogen ons nie tlaten kisten en van al die leugens word je strontziek

door die leugens worden gezinnen kapot gemaakt

en z egaan maa rdoor moet nu maar eens stoppen

maar vergeet geen kinderbescherming want die neemt al die leugens gewoon ove rzonder he tte controleren

jacki

• MadMamma

Hoe en waar meld ik mij aan voor het verzet?

MadMamma

• a van berkum

dat is zeker dat men je bedonderd wij hebben dat ook we zijn nu al ruim 2 jaar aan het vechten tegen jeugdzorg om onze zoon van 6 jaar

men verzin elke keer een andere verhaal en het reht systeem gaat daar gewoon in mee

• MadMamma

Blijven vechten!!!

Ik kan iedere dag slapen omdat ik weet dat ik alles probeer om mijn dochter weer thuis te krijgen. Maar het is een hele strijd en men (jeugdzorg, rechtsysteem) gebruiken van alles tegen je om je kind niet thuis te laten zijn.

Als je werkt ben je er niet om je kind op te vangen, als je niet werkt geef je geen goed voorbeeld. Als je nieuwe kleren koopt verwen je haar, koop je niets word ze verwaarloosd.

Maar ik krijg iedere strohalm om te proberen haar weer thuis te krijgen. Voordat ze haar echt gebroken hebben en ik straks een getraumatiseerd en slecht functionerend kind thuis krijg. Als ze 18 jaar is, worden deze kinderen wel gewoon gedumpt in de maatschappij want dan is Jeugdzorg niet meer verantwoordelijk.

Ik heb begrepen dat rechters het advies van jeugdzorg wel op moeten volgen, tenzij jij als ouder goede tegenargumenten (onderbouwd met bewijzen) kan aanbieden.

Dus: door blijven vechten en zorgen voor goede alternatieven.