Klachten bureau Jeugdzorg ongegrond verklaard

• Wil V

Ik diende een klacht in tegen bureau jeugdzorg Dordrect tegen de voogd DHr Speekenbrink

Dit al in nov 2007 echter door diverse meerdere klachten ed is de klachtencommissie waarin ik gehoord ben op 5juni jl, pas op 25 Juni tot een oordeel gekomen.

en is deze klacht bestaande uit 7 klachten is ongegrond verklaard, dit terwijl in de klachtzitting ook nog overduidelijk verklaard werd door de voogd dat hij sinds 24 februyari jl niets meer heeft gedaan ter bescherming van mijn kinderen.

Dit was nl ook een van de klachten hoie is dit in godsnaam mogelijk, ik werd bijgestaan door een medwerkster van het AKJ

ik zelf woon in Limburg Geleen en het kost mij steeds een heler reis om mij te verantwoorden in Denhaag, ik vertrouw de hele jeugdzorg niet meer

.wat nu te doen of moet ik zomaar mij er bij neerleggen

• jacki

hoi

wat je moet doen dat is het volgende

bewaar alle papieren en bewijzen heel goed

alles is ongegrond verkalart maar maak ej je daar niet druk om

wat je nu kan doen is schrijven naa rd eombudsman in denhaag

de nationale ombudsman

je schrijf talles wat je weet en zo op papier en met bewijzen en verklaringen van jeugdzorg en akj maak copies en sturr het op

je word dan uitgenodigd bij d eombudsman je reiskosten worden vergoed en dan leg je daa rd ezaak alsnog een keer uit en hun bekijken dan of ze je kunnen helpen en wat z emet de klacht doen

ik zelf heb ervaring en de jeugdzorg heef tnu via mijn contact met d eombudsman een aanbeveling gekregen van d eombudsman

wees niet bang

laat je nie top je kop zitten door jeugdzorg

mijn 9 klachten zijn allemaal gegrond verklaard door d eombudsman terwijl d eklachtencommissie van bjz z eongegrond verklaard had

de kalchten com, van d ejeugdzorg is niet onafhankelijk van jeugdzorg in wat ze in tegenstelling beweren maa rze zijn afhankelijk van bjz en da tis he tgemene waardooor je klachten zo wie zo ongegrond verklaard zijn

maa rschrooom niet he tis weer een keer praten in denhaag met d eombudsman maa rzij zijn de enige die ej kunnen helpen

je moet altijd bij een klachten com geweest zijn voordat je pas terecht kunt bij de ombudsman

neem die stap ik meen het bjz is me tmij ook nog lang nie tklaar ondanks de aanbeveling die z evan d eombudsman hebbeb gekregen

doe het ga ervoor

ik meen het

jacki

• Webmaster Meldpunt Jeugdzorg

Ik vind dit een klasse antwoord van jou, jacki.

• a van berkum

dat val niet mee vecht zelf ook al 2 jaar tegen jeugdzorg en akj daar heb je niets aan daar ben ik ook al achter gekomen zelf het rechtsysteem werk tegen ik denk dat je ik ben er zelf ook me bezig zo veel mogelijk mensen moet hebben ,met de zelfde klacht of wat er op leijk en dat dan via een advocaat laten bijken meschien dat het help wij zijn ook te einderaad

• a van berkum

die hebben geen rol als het er op aan kom vechten ze niet met je mee

• ruiter

men denkt bij bureau jeugdzorg dat men het altijd bij het rechte eind heeft maar laat men het werk wat men doet eerst eens goedt en menselijkerwijs afhandelen.

doe eerst eens goedt onderzoek wat er speelt dan krijg je niet deze missers die vaak voor komen.

hun wil is immers wet of dit nu altijd goedt is betwijfel ik.

vraag altijd dosier op met de aangevulde aantekeningen die je hulpverlener er bij doet ook memo,s.

ga desnoods naar de rechtbank.

maar geef nooit op.

• H-Bazaraz

ik heb klachten van buruw jugod zorg .

zij zijn is mafia

• anomiem

bureau jeugdzorg is mafia.

mevruw daneyle van de brand heft T B S Nodieg

• jacki

hallo

neem de moeite en ga naa rd eombudsman

de reiskosten vergoeden hun als ze je uitnodigen

ik heb ook mijn zaak gewonnen

kalchtencommissie heeft het ook ongegrond verklaard en da tdoen z eheel snel

maa recht schrijf een brief naa rdenhaag leg je situatie uit en je krijgt uitnnodiging

meen he techt vecht door

ookal kost he tenorm veel energie maar je winst word beloond

vecht door ik meeen he tjacki