20 jaar leven met PDD-NOS

• Tonny Wanschers

Bijna 20 jaar geleden werd onze zoon geboren met een forse PDD-NOS en een normaal IQ. Na 10 jaar hadden we eindelijk een diagnose. Er waren genoeg boeken waarin de symptomen van PDD-NOS beschreven waren. Al die tijd heb ik gezocht naar een boek waarin ik lezen kon wat het in de praktijk betekende een kind met PDD te hebben. Ik wilde begrijpen wat mijn kind dacht en voelde en hoe ik daarmee om kon gaan. Op al mijn 1000 vragen kon ik nergens een antwoord vinden. Zo'n boek is er nu wel…ik heb het samen met mijn zoon geschreven. Het geeft een duidelijk beeld van het verschil in ervaring en beleving van iemand met PDD en iemand zonder. Over 3 maanden is ons boek te koop voor 15,95 en de titel is 20 leven met PDD-NOS. Wie interesse heeft in ons verhaal kan ons een mail sturen en krijgt dan bericht van de uitgever als het boek er is.

vr. gr. Tonny Wanschers

• hayat007

wat heeft dit met deze site te maken?

je maak gewoon reclame.

SCHAAM JE HEEL DIEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:XX(

• soto

Hallo,

Mijn naam is Sven Snijer, journalist en vader van 2 kinderen, 13 en 7 jaar oud met PDD-NOS.

Ik wil je graag wijzen op mijn artikel over autisme. Misschien kunnen we contact met elkaar opnemen?

Google:

Hoe leerbaar zijn kinderen met PDD-NOS.

Sven Snijer

www.svensnijer-essays.blogspot.com

• levis

Het is misschien reclame. Maar als ouder van een normaal begaafd kind met een ass heb je heel vaak met jeugdzorg te maken. Dus dat is de link met deze pagina!

• soto

Het artikel heet Hoe leerbaar zijn kinderen met ASS.

www.svensnijer-essays.blogspot.com

Je kan de titel ook googelen.