benadeeldt door jeugzorg

• kim

hoi ik voel me zo benadeeldt door buro jeugzorg alkmaar ,alles wordt zwaar over trokken en er wordt naar vreemde geluisterd die niet relevant is ,als je er wat van zegt zeggen ze dat je weer in de war bent ,je moet alles maar goed keuren wat buro jeugzorg doet een heksenjacht ….is het .wij als ouders tellen niet meer mee ,zeggen ze omdat de kinderen veilig zijn kunnen ze niks voor ouders doen ze zoeken het zelf maar uit .ze hebben daar niet de middelen voor ,je moet zelf hulp en steun zoeken ,vind het belachelijk hoe onze gezinsvoogd met ons om gaat ze belt nooit ,ze regelt niks ze komt niet langs in het pleeggezin ze belt er nooit heen ze regelt niet consultatieburo ,als je er wat van zegt mag dat niet ,ik wil tips of ik een andere gezinsvoogd kan aanvragen ben niet tevreden over de gezinsvoogd ze praat met mensen niet niet relevant zijn en niet ter orde zijn .maar daaar mag ik als moeder niks van zeggen ik heb veel verdriet dat mag niet van buro jeugzorg alkmaar dan ben je in de war .ze verzinnen altijd wel weer iets nieuws om te zeggen in het belang van de kinderen .voel veel verdriet en onmacht dat ik in deze situatie ben gekomen ,en er wordt niet geluisterd naar de moeder die haar kinderen mist ,en haar best wil doen ,en hulp wil krijgen ,net ik een geheim bij me draagt om dat ik me schaam dat me kids uit huis zijn geplaats dat ik er over bij niemand kan over praten wat dit met je doet ,wat een pijn en verdriet je hebt dat je je schaamt ,dat je je ontwikkeling niet kan zien bij je kind er niet bij zijn bij belangrijke dingen school brengen alles wat je mist ,voel me zo leeg zeker bij de kerstdagen we horen niks over

• Mariska

Even opgezocht:

Als je een andere gezinsvoogd wilt, dan kun je dit het beste bespreken met de gezinsvoogd die je hebt. Is het omdat je problemen hebt met hem of haar? Die kunnen misschien opgelost worden als ze worden uitgesproken. Je kunt ook met een leidinggevende van je gezinsvoogd gaan praten. Als jullie er niet uitkomen, dan kun je eventueel nog een klacht indienen bij de klachtencommissie

Tevens heb ik nog een goede site voor je waar je je verhaal kwijt kunt en waar je een goed advies krijgt http://www.sbbj.nl/forum/index.php

Veel sterkte!

• kim

dankje heb al een afspraak met haar teamleider ,maar kan ik dat niet aan vragen bij de rechtbank ik heb maandag een zitting ,dat ik niet tevreden ben over haar ,maar dat komt zo negatief over denk ik .ik zie het maandag wel wat ze zegt bedankt mgv kimMariska schreef:

>

> Even opgezocht:

>

> Als je een andere gezinsvoogd wilt, dan kun je dit het beste

> bespreken met de gezinsvoogd die je hebt. Is het omdat je

> problemen hebt met hem of haar? Die kunnen misschien opgelost

> worden als ze worden uitgesproken. Je kunt ook met een

> leidinggevende van je gezinsvoogd gaan praten. Als jullie er

> niet uitkomen, dan kun je eventueel nog een klacht indienen

> bij de klachtencommissie

>

> Tevens heb ik nog een goede site voor je waar je je verhaal

> kwijt kunt en waar je een goed advies krijgt

> http://www.sbbj.nl/forum/index.php

>

> Veel sterkte!

• Mariska

Je kunt het wel tegen de rechter zeggen Kim, maar ik denk niet dat hij/zij daar iets mee zal doen. Sterkte en succes!

Groetjes, Mariska

• kim

hoera we hebben gewonnen nou winnen doet er niemand maar we hebben ons gelijk gehaaldt .de kids komen weer terug wat buro jeugzorg niet wil maar de rechter was heeel duidelijk ,en gelukkig maar zo hebben wij een leuke kerst fijne dagen en iedereen hou de moed erin ,kim

• Mariska

Wat goed zeg! Hele fijne dagen toegewenst!

Groetjes, Maris

• elske

wat goed joh

gefeliciteerd

mijn zus moet 2-01-2008 ook voor de rechter komen

en de voogd wil de kids ook niet terug geven

ik hoop dat wij ook geluk hebben

en vooral voor de kids

• kim

hoi elske je moet niet altijd naar buro jeugdzorg luisteren rechter bepaaldt niet hun ze willen wat maar rechter bepaaldt probeer niet altijd over hun zwart te praten schrijf zelf een brief naar de rechter persoonlijke heb ik ook gedaan alles netjes uitgelegdt dat buro jeugdzorg al had besloten dat de kids niet terug komen en dat de rechter nog geen besluit had genomen was mijn voor deel dat had ik de brief geschreven en beleefdt zijn in je brief dat je je kids mist en dat je alle hulp willen hebben maar dat dat niet kan zonder je kids dat je zo alleen nog maar in de stress zit en niet zo vooruit kan kijken in de toekomst schrijf wel brief leg je situatie uit misschien helpt dat en niet vuil spugen dat help niet gewoon op hun punten aanvallen op een nette manier veel succes op de zitting

• ~karin~

thanx voor de tip, ik hoor maandag wat ze willen dan mogen we hun visie lezen het zal een ots worden terwijl ik gewoon vrijwillige hulpverl wil als dat idd zo is ga ik ook een broef schrijven