hoi ik snap jullie heel erg ,maar mijn kinderen waren ook uithuis geplaats ,door jeugdzorg op een smerige manier en op een wrede manier .toen het gebeurde was mijn oudste dochter er niet die was aan het logeren bij familie gelukkig ,ze namen mijn jongste mee zonder kleren of informtie en ofziets dat vind ik echt schofterig van jeugdzorg ,als om het belang van de kinderen gaat ,doe het dan ook goed om kinderen uit huis te plaatsen .en de volgende dag wist ik pas na veel bellen hoe het met mijn jongste gaat .had mijn oudste naar mijn zus gebracht en er kwam een advokaat ,die heeft geregelt met jeugdzorg dat ze bij mijn zus mag blijven ,daaar ben ik heeel erg blij mee en dankbaar ,ze kan gewoon op haar school blijven en in de bijna zelfde omgeving blijven .wij mogen elke dag naar haar toe ,maar niet met zijn 2 ,maar apart daar houden wij ons aan .ik moet als een klein kind elke toestemming vragen om mijn oudtse mee te nemen ,om wat leuks te doen ,en mijn jongste mag ik 1 keer per week zien onder begeleiding van parlan voor een uurtje als een gevangene daar heb ik veel moeite mee .maar moet sterk blijven anders gebruiken ze alles tegen je .na 2 weken was er een zitting de gzins voogd ,wou dat ze 3 maanden uit huis bleven ,maar de advokaat heeft geregelt 1 maand tereug met hulp ,als er hulp eerder is moeten ze terug ,ik ben druk alles aan het regelen maar jeugzorg moet ons overal aan melden ,ik denk dat ze gewoon een maand wil uit zingen ,dat vind ik vervelend maar vertrouw ze nooit meer ,de reden wat de gezinsvoogd zei tegen de rechter waarom ze uit huis waren geplaats ,dat was onder linge gekibbel verder was er nooit wat gebeurt ,,de kinderen waren goed verzorgt daarom had ze nooit consultaieburo gebelt en school enz ,er was een plan van aan pak stond in door de rechter het hel gezin heeft hulp nodig ,heeft ze ook nooit gedaan ,op de rechtbank zei ze dat was alleen voor ded kinderen de ouders moeten het zelf zoeken .ik weet niet meer of ik haar vertrouw ,maar moet het wel mee spelen anders kregen we nooit onze kinderen terug ,een tip blijf altijd rustig ze kunnen alles tegen je gebruiken praat alleen met een goeie advokaat ,over je klachten en dit wens je je ergste vijand niet toe wensen dat je kinderen uit huis worden geplaats ,is echt erg ,er is ook geen nazorg ofzoiest ,ik wil best een stichting op richten voor dit ,want dit is niet mis wat er gebeurt in je leven eerts ben je nog een gezin volgende dag heb je niks meer ,mag je als een gevangene op bezoek gaan ,vertrouw ook niemand meer ,ook je buren of je naaste niet als je een probleem heb ,want niemand is te vertrouwen meer op deze wrede wereld ,is goed dat jeugdzorg er is voor mensen die het echt nodig hebben ,maar goeie en betrouwbare mensen zijn vaak de dupe ,van savannah zaak mijn advokaat zegt dat jeugdzorg noord holland waar ik woon er 3 gezinnen weg halen per dag ze zijn druk bezig om niet weer zon iets te laten gebeuren ,dat snap ik wel maar maar gelijk uit huis plaatsen zonder aankondiging f iest om afspraken te maken of iemand een kan s te geven is erg hard zij gaan savonds lekker naar hun gezinnetje ,en wij bleven kapot achter van verdriet ,en gemis wij zijn de moeder en vaders hebben wij geen rechten meer dan ,het is een harde rede wereld ,ik ben nu scherp ,dit zal me nooit meer over komen als ze wel straks thuis komen ,zal ik me nooit meer vrij voelen wat er is gebeurt ,en zal ik nooit meer echt de baas voelen over mijn kids ,alleen als de ots weg is voel ik me pas echt vrij weer ,maar mensen het komt goed geloof me wees positief weet dat het moeilijk is maar jeugdzorg dat geloof ik echt dat ze echt wel de kinderen thuis bij de ouders willen hebben en dat ze nu gewoon alles voor het onzekere doen ,en daar zijn wij de dupe van ,mar je krijgt je kids zo weer terug binnen 1 maand als er hulp is eerder als je wilt praten of iets wilt weten je mag me laten mailen ,ik heb er nu wel verstand van hoe het spelltej gaat altijd mensen of instantie achter je hebben en bij je over de vloer laten komen dat is je beste indekking veel liefs een moeder en vader van 2 kids die snel terug komen