bjz laat manipuleren en geestelijke mishandeling van kind toe

• syl1

ik snap er helemaal niks meer van!!Mijn zoon die bij vader woont en waar verlening van ots en uhp is uit gesproken voor een jaar.Omsat vader hem manipuleert,verwaarloost en mishandelt(geestelijk dan maar is ook mishandeling!!)Kan gewoon onder toezicht van de voogd zijn gang blijven gaan!!!Mijn zoon mag in de weekenden terug naar zijn vader,mag hem blijven bestoken terwijl hij daarvoor nota bene tot drie keer toe uit huis geplaatst is.Ik mag me niet op dringen omdat hij zijn kind zijn terug moet vinden en zijn eigen wil moet ontdekken en ze laten zijn vader gewoon zijn gang gaan!!Wie snapt dit nog?ik in ieder geval nie meer.Zal alvast bedankt zeggen voor wat er nog gebeuren gaat.

• spang

Onbegrijpelijk maar dat is Jeugdzorg :(

Heel veel sterkte Syl.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=116&i=118644&t=118644

• elske

ik wil hier even op reageren

mijn tantezeggers zijn in dec vorig jaar 1 dag naar kerst op een vreselijke geweldadige mannier uit huis geplaatst

mijn zus vecht al 10 maanden voor hun

een geheime beller heeft allemaal leugens vertelt

niks o niks is waar

zonder onderzoek zo uit ons leven gehaalt

sindsdien gaat het heel erg slecht

hoe ze thuis waren zijn ze daar niet

er zit geen lach op een gezicht

je zit alleen maar zorgen

ze zijn net 9 en 7 jaar oud

en dan al zo veel zorgen door jeugdzorg

en dan beweren ze nog steeds dat het in het belang is van de boys

nee hun willen naar huis

maar jeugdzorg wil het niet

in deze 10 maanden is het uit gekomen dat het niet waar is wat de geheimebeller zei

maar nu zeggen ze gauw het verleden

maar in het verleden is er ook niks gebeurt

ja ze ging wel op stap maar dan waren de kids bij opa en oma

waar ze heel erg dol op zijn

maar dat moet toch kunnen

ik wens je veel succes met alles

• spang

http://www.ad.nl/rotterdam/article1777085.ece

:Z:z

• annechien

hallo mevrouw,nee dat snap ik ook niet,het is verschrikkelijk voor woorden wat ik lees bij uw,kan uw er zelf niks aan doen of fam of buren of hulp instantie,mijn 2 zonen zijn al zins 27/12/2006 op grote gore leugen zonder onderzoek uit huis gehaalt.ben 1 jaar door mijn 2 zonen hun voogd gebelt en bedreigt alles wat ik zei of mijn 2 kinderen het kon hun niks schelen,op die zelfde avond ben ik zo gemeen in mijn ouders hun thuis uitgelachen door de voogd heb 1 ding gedaan een kapote bloempot na haar gegooit en kwam jammer genoeg net niet tegen haar aan,maar onder tussen door een hele grote fout is zei zo snel mogelijk van de zaak afgehaalt en mocht ze geen voogd meer zien kinder rechter zei dit verdient geen schoonheidsprysje,10 januarie moest ik voor komen en 11 januarie was ze weg en de zelfde dag kryg ik een ander voogd in mijn handen gedrukt alsjeblieft en red je er mee en nu onder tussen hebben me zonen al 3 x andere voogd gezien en binnen nu en 10 maanden al zo 3 x verhuist,kent uw meschien iemand die dit heeft mee gemaakt of iemand die uit leeuwarden komt wilt uw die na mij kunnen door sturen wand ik wil graag meer weten en tips enzevoort,graag hoor ik wat van uw en sterkte wat uw ook zal kunnen doen brief schryven na andre rouvoet en koningin betrix enzvoort,hoe meer mensen klachten hebben over jeugdzorg hoe beter het is wand andre rouvoet staat achter ons,en kop op meis het komt goed ga gewoon bellen en lopen klagen bij jeugdzorg tot dat ze gek worden en uw sirieus neemd oke,vriendelijke groet

• syl1

dank je wel voor de reacties en spang dank je voor die site vind het alleen lache dat het in rotterdam afspeeld,daar woont mijn zoon juist.en wil zegge dat daar rotterdam bjz ook niet in die twee jaar echt mededeelzaam zijn geweest ,pas na een telefoontje van mijn advocaat wilde ze na 1,5 jaar pas wat loslaten hoe het met hem was.en toen was het te laat .En nu helpen ze hem nog verder mee de verdommenis in.En maar zeggen is voor de BESCHERMING VAN HET KIND.Ja ammahoelaspang schreef:

• loes

ja ind een geheime beller kan alles stuk maken ja, ik heb voor mijn zoon 2 jaar geleden hulp aan gevraagd omdat hij verstandelijk niet zo is als hij moet zijn. nu heeft jeugdzorg de enne leugen na andere verteld en de boel vedraait en hebben melding gedaan, omdat ik niet mocht verhuizen met mijn zoon,waar ik alleen ouderlijk gezag over heb. en hebben ze een leugen melding bij de raad gemaakt om hem onder toezicht stelling te zetten en af te pakken,alleen omdat ik verhuist ben..en alles gelogen en gedaan en ik raak mn kind kwijt door hun, en mn ex man die niet de vader is van dit kindje en wel mn andere kindjes heeft hij de andere kindjes ontvoerd en ze mishandeld geestelijk lichamelijk al jaren! weten ze van en maakt ze niet uit, ze houden hem het hand boven het hoofd omdat hij een maatschappelijkwerker is,

er was een onderzoek ingesteld naar hem en de kinderen, hij verhuisde om de zoveel weken met de kinderen, en ja toen zei kinderbescherming, onderzoekt stop we kunnen hem niet vinden terwijl ze mij exact het goede adres vertelde van mn ex man waar hij woonde en nog woont! en poos later kreeg ik een brief dat ik de kinderen 2 jaar lang niet mocht zien of horen of op wat voor manier kontakt mocht hebben, waarom??????????????? willen ze geen antwoord opgeven, ik mag zelf geen rechtzaak hier om meer beginnen!!!!!!! heeft de rechter gezegd die voor kinderbescherming is!

ja en ze blijven liegen en verdraaien.

jeugdzorg ellende is het

zo heeft mn ex ook amk gemeld dat ik mn kind zou mishandelen, ik zou hem eten naar binnen proppen had ie gezegd en zo meer dingen, die niet klopten en niet eens kon. mn kind kreeg borstvoeding, hoe moet je die dan normaal eten naar binnen proppen!

Ja de amk melding werd toen beschouwd al leugen en een persterij naar mij toe en men deed er niets mee, nee nu ik hulp had aan gevraagd werd me weer voor mn voeten gegooit de amk melding waarom ik niets gezegd had dat er een amk melding was geweest en weer werd die melding aangepakt en ik werd aangepakt door amk.zo gaan ze te werk, ook al is de melding ongegrond, ze nemen het altijd mee en het zal je altijd kwalijk genomen worden en de meld.

nu ook die valse melding naar de raad, had mevrouw ff in gezet dat er een amk melding was geweest naar mij, en er werd niet bij gezet dat het onterechte melding was, nee ik was labiel en ik kon volgens haar de werkelijkheid en onwerkelijkheid niet scheiden en was niet in staat voor mn kind te zorgen.

ik was zeer extreem emotioneel!!!!!!

ja dat had ze er in gezet omdat ze niet wilde dat ik zou gaan verhuizen. en ja om een melding te maken dat iemand ging verhuizen kon ze niet doen,want dan zouden ze niets mee doen….

en ja dan maar liegen en verdraaien, het hele verslag is uit hun duim gezogen. stonden dingen in die ik niet eens wist,

zelf hebben ze de enne fout na de andere fout gemaakt met mn kind,

maar daar mag je niets over zeggen! nee jeugdzorg en kinderbescherming zijn de meest smerrige mensen die er bestaan en zij ontvoeren geregeld kinderen!!! meest traumatische gebeurtenis die een kind en ouder mee kan maken!

• spang

Nog een slimme zet van Jeugdzorg:

Als een man eerwraak pleegt door zijn ex-vrouw te vermoorden, adviseert Jeugdzorg meestal om hem de voogdij over de kinderen te geven. Dat is de hoofdprijs voor de vader, die vindt het niet erg om daarvoor een paar jaar in de cel te zitten. Zo beloon je zijn gedrag juist.’

Welterusten Jeugdzorg:Z:z

• loes

ze zijn ook werkelijk gestoord geworden he die jeugdzorg als alles maar voor hun en de man is, de vrouw blijft hoe dan ook het zwakke geslacht in meeste gevallen!

• spang

Het is al een vaag teken dat Jeugdzorg in deze gevallen de kinderrechter het advies geven om die moordenaars de voogdij over hun kinderen te geven :(