Voor iedereen die in een strijd met AMK
http://www.sdnl.nl/kinderen.htm
hierbij ook de link met meeer info!!!wildje schreef:
>
> Voor iedereen die in een strijd met AMK instanties verwikkeld zijn, neem s een kijkje op de site van
> J.Hop!!!!
> Dat is pas een eyeopener, er staan allemaal procedures in die
> je kunt doorlopen als je kind uithuis geplaatst is of dreigt
> te worden, je kunt ook met J.Hop zelf contact opnemen voor
> advies en hoe je bezwaarschriften indient!!
> Mijn ervaring met deze instanties is niet bijzonder positief,
> de kinderen die echt geholpen moeten worden laten ze in de
> kou staan, en ouders die zelf aankloppen met een hulpvraag
> steken ze met een dolk i de rug(uithuisplaatsing met veel
> geweld) waardoor kinderen JUIST door deze instanties een vet
> TRAUMA oplopen,
> doordat zoveel onzeker is en 90% uit dossiers uit de duim
> gezogen is of gedatteerd(8+jaar terug), zodat de relevantie
> van die dossiers zeer discutabel te noemen zijn!! Het hier
> en nu telt niet mee en oude koeien worden herhaaldelijk met
> slijk besmeurt uit de sloot gevist.Kinderen die ik een warm
> hart toedraag
> zijn zo uit de armen van hun liefhebbende moeder
> getrokken(beste vriendin),
> zonder schoentjes of fatsoenlijke kleding aan terwijl moeder
> en 3 kinderen nog geen dag zonder elkaar hebben doorgebracht
> in hun zo korte leventjes(3,2 en bijna 1| Ja vinden ze het
> gek dat die kinderen nachtmerries hebben, en dat word ook nog
> tegen hun moeder gebruikt ook!!En dat allemaal vanwege het
> niet kunnen nakomen van een afspraak met t consultatiebureau
> omdat de arts-wijkverpleegkundige al weg
> was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> In Den Bosch en omgeving ken ik al zeker 5 gezinnen bij wie
> dit de afgelopen 6 weken is overkomen, en als ik het zo om me
> heen mag geloven zijn er heel veel gedupeerden door BJZ
> Brabant de afgelopen weken…….
>
>
> RARARA subsidietekort!!!!
Geen subsidie te kort..
Maar na een aantal ernstige dwalingen zoals savanha erg voorzichtig geworden.. soms ook te voorzichtig. maar ook in veel gevallen terrecht dat kinderen uit huis worden geplaatst..
Ik heb al zoveel kinderen weer een eerlijke kans op een toekomst zien krijgen.. lijkt me ook heel wat waard
ik heb t dus hier over een onterechte uithuisplaatsing!!
als je het beter gelezen had was je dat wel duidelijk geworden monique!!monique schreef:
>
> Geen subsidie te kort..
> Maar na een aantal ernstige dwalingen zoals savanha erg
> voorzichtig geworden.. soms ook te voorzichtig. maar ook in
> veel gevallen terrecht dat kinderen uit huis worden geplaatst..
> Ik heb al zoveel kinderen weer een eerlijke kans op een
> toekomst zien krijgen.. lijkt me ook heel wat waard
dit gaat dus over onze kindjes,die wel degelijk veel te voorbarig,en zonder enig relevant onderzoek,uit hun bedjes gillend en schreeuwend,ieder appart(slapen bij elkaar op de kamer,krijgen nog tiet) op onkinderlijke terroristische wijze door allemaal grote vreemde enge mannen en politie gegijzeld. echt ik heb nog nooit zo`n angst op onschuldige kindergezichtjes gezien,zelfs niet in oorlogsverhalen. mr,H.Horn van rvkb in d.b.is enkel begin maart 1x op bezoek geweest,hij was ruim een half uur te vroeg en ik heb M en K dus laten spelen terwijl ze eigenlijk hun middagdutje hadden moeten doen en dit ook tegen deze man verteld. ondanks dat waren de mannetjes erg lief vond ik (mr.h.horn niet schijnbaar,dit blijkt uit t rapport)
de jongste heeft hij nooit gezien. nou wil t toeval dat ik mr.h.horn ken van uit mijn eigen jeugd,hij is op mn 14 ongeveer mijn JACjeugdmedewerker ik ben nu 30! (dat was toen jeugdzorg)geweest en heeft zich eventjes om mij bekommert,om me vervolgens op de trein te zetten naar een crissisplaats ergens in einhoven(waar ik als ontspoorde adolecent nooit aangekomen ben natuurlijk!) dus ik kan wel stellen dat de beste man toen zn werk al perfect deed! verder contact is er nooit echt geweest tot ze 16 augustus om ongeveer 15.15 ineens mn deur binnen vielen met heel veel grote mannen en nog meer politie en de mededeling dat ze onze Daltons kwamen ontvoeren. ik was verbijsterd en kon t echt niet geloven, op basis waarvan dan? en waarom had ik dan niks meer gehoord van mr,horn? M.van 3 hoor ik nog iedere dag gillen;mama nee ik wil niet mama help mn broertjes mama nee!! ze hebben m met 3 man de auto in moeten sleuren en trekken als een grote crimineel. K.van 2 werd pas wakker op de arm van een vreemde kerel,en wist echt niet hoe die t had hij zocht mij en zn broertjes maar ik werd weggetrokken(het ging ook allemaal zo snel en met zoveel geweld!) Y.van 1 is nog nooit door iemand anders als mij of zn vader uit bed gehaald,weleens een baby van 1 jaar een hartslitstand zien krijgen?…ik dus wel nu,het was gruwelijk!!! en dat is het natuurlijk nog steets! ik belande in een soort van zeepbel van verdriet,het was net of ik maar wat vooruit rolde,iedereen sprak tegen me,maar het leek een vreemde taal. ik dacht niet daar uit nog uit te komen,en mn verstand terug te krijgen. maar dit is gelukkig wel gebeurd na een paar dagen. ik ben heel wat advocaten in de omgeving af geweest maar geen een wou ons helpen om de kinderen terug te halen(geef maar toe dat je een slechte ouder bent,dat is t beste,dan krijg je jou kindjes weer!!) wat een bull sh*&%t!! als je onschuldig ter dood veroordeeld bent,kan de hele wereld je vertellen dat schuld bekennen je vrijheid betekend, dat ga je natuurlijk nooit doen!! of jij wel soms? maar ik kan me voorstellen dat ouders met zoveel verdriet zich dat echt wijs laten maken,ik ook bijna. en als ze dan alleen maar ‘'voorzichtig’' zijn geworden bij bjz is dat dan niet voor hun eigen belang??!! angst om aangeklaagd te worden enz.bijv.??terwijl ze al zoveel subsidie tekort komen!!en krijgen ze nu niet voor ieder kind dat ots of uhp krijgt 5 euro meer op jaar basis(lijkt niks maar tel maar eens uit wat alleen onze 3 Daltons op jaarbasis al extra opleveren)en is t niet frappant dat in een paar maanden tijd ineens bij pak m beet(en dit zijn alleen mensen die wij kennen,kan je nagaan)23 gezinnen om stomme dingen als bijv. schulden,t roken van een jointje,of geschreeuw in huis,zonder enig relevant onderzoek kleine onschuldige van geen problemen wetende kindjes uit huis gerukt worden??!! en is t niet erg vreemd dat juist de gezinnen die zelf aankloppen voor hulp bij de een of andere stichting of instantie vaak dit overkomt,zouden die mensen niet gewoon veel beter geholpen moeten worden daar waar nodig,wij hebben toch zo`n goed systeem in n.l. niet dan?? in de gezinnen waar t echt mis gaat komt rvkb of bjz of welke andere kinderbeschermer vaak niet eens verder als de deur opening, en die mensen gaan zelf niet om hulp vragen. als ik alleen al hier in de buurt kijk zie ik zoveel echt kinderleed,s avonds laat nog buiten lopen,geen kleren,honger,geen school,klappen van papa of oom of broer, nou ja je kent t soort gezinnen vast wel.ga die arme kindjes helpen,maar trek geen liefdevolle warme gezinnen uit elkaar omdat er geen zicht op de situatie is,maar zorg dan dat er zicht op komt,en gezinnen geholpen worden waar ze vragen,luister naar ouders en kijk en luister naar de kinderen voordat je als kinderbeschermer komt oordelen en veroordelen. ik hoor net dat erbij kennissen van ons hun pasgeboren baby`dochtertje is weggehaald,waarom weet ik nog niet precies maar ik weet wel dat deze mensen hele lieve,zorgzame,verantwoordelijke ouders zouden zijn voor hun kostbare prinsesje,maar dan moeten ze die kans wel krijgen! ik was simpelweg te laat,onze zitting was al 1 week later en zoals ik al zei stond ik daar dus alleen zonder advocaat tegenover de ‘'kinderbeschermers’',een verloren zaak dus. inmiddels heb ik een advo. gevonden die dus wel echt en oprecht mensen en kinderen wil helpen of je nu rijk bent of niet mr.v.Ruth van advocaten kantoor voor familie en jeugdrecht eindhoven. deze man was een paar weken terug in t nieuws vanwege een zaak tegen bjz eindhoven,en heeft toen bjz de oorlog verklaard(zo stond t in de krant e.a.)en na mijn hopeloze zoektocht naar een correcte advo. ben ik zo brutaal geweest m te bellen,ik kon de volgende dag al bij m lang komen. ik heb er ruim 2 uur binnen gezeten,hij heeft t hele dossier doorgelezen,echt gelezen bedoel ik dan he,niet op de normale advo.manier.(ruim 11 pag. bagger uit verloren tijden,en een hoop duimzuigerij) en was de eerst en enigste die net als wij gelijk riep dat we hogeberoep in gaan dienen omdat er helemaal niks van klopt. nu kan dat in zo`n zaak wel 3mnd duuren dus helaas pindakaas nog veel pijn en verdriet,maar er is n begin>>dank je v.Ruth!!<>dank je J.Hop!!<< de zitting voor het kleine prinsesje van onze vrienden moet nog komen en ik zal alles doen om hun wel sterk voor te laten komen zodat t kleintje meisje naar papa en mama teug kan. en voor onze eigen Daltons zullen we de komende tijd nog heel wat traantjes laten,maar alleen als de kinderbeschermers t niet zien anders zijn we straks nog labiel ook!! mijn nieuwe beroep is niet alleen moeder maar Strijder voor alle onschuldige kinderen(en ouders) en papa`s en mama`s jullie moeten echt vechten hoor,anders zal er nooit wat veranderen en krijgen deze kinderbeschermers nog meer macht(en geld) echt iemand zal t moeten doen,laten we t met zn allen doen!!!!!
kijk ook s naar>>>>>>> familieforjustice.nl of buitenwesten of gedupeerden jeugdzorg of databank.nl en als je wilt mag je me mailen>>aub geen goedpraterij over de overheid daar heb ik geen behoefte aan!! mamafem4@live.nl groetje en liefs een heel bezorgde maar strijdlustige moeder!!!
he karin nog n tip voor je(misschien heb je t al gedaan hoor)meld jezelf ff an bij googel meldingen dan krijg je een mailtje als er ergens iets over hetgeen geschreven wordt waar je je voor aanmeld,en dat kan je voor alles doen wat je interresant vindt,erg handig! en ik weet niet of je al lid bent van familie for justice,maar ik denk dat je het wel heel fijn gaat vinden om te lezen allemaal. je mag me ook gerust mailen als je vragen hebt of gewoon je verhaal(en ellende) kwijt wil,samen zijn we sterk echt!! mamafem4@live.nl liefs fem
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?