Chantal

• spang

Hoe gaat het nu met het meisje?

Groetjes, spang ;)

• chantal

Hoi Spangen

Met het meisje gaat het nu wel redelijk naar een behoorlijk hektische zomervakantie.

In de zomervakantie heeft ze heel erge ruzie gehad met der ouders en is toen weg gelopen en is toen naar het riagg toe gegaan want daar was ze toen pas begonnen met gesprekken en heeft daar toen een gesprek aan gevraagt. Vervolgens heeft de hulpverlener van het riagg naar huis gebeld en haar ouders hebben toen de hulpverlener bedrijgt en dreigenmenten naar het meisje uitgesproken. Vervolgens heeft de hulpverlener naar de politcie en jeugdzorg gebeld en haar ouders zijn gekomen en hebben daaar behoorlijk stampei staan maken en hebben nu ee waarschuwing gehad als het nog een keer verkeerd gaat worden ze uit de ouderlijke macht gezet. En het meisje is die avond uiteindelijk weer naar de crisis opvang gebracht door iemand van jeugdzorg.

De volgende dag moest ze eigenlijk weer naar huis maar is ze vanuit de crisisopvang weg gelopen en is ze naar een vriend gegaan.

Nu heeft ze gesprekken bij het riagg en dat gaat wel redelijk. Dus hoop dat het nu de goede kant op gaat.

En heb momenteel wel nog contact met haar maar veel minder dan voorheen ook omdat het momenteel niet goed met mij gaat. Heb een aantal vervelende dingen meegemakat de afgelopen weken en sinds dat het met mij niet zo goed gaat hebben we een paar keer ruzie gehad. Mja komt geod.

groetjes Chantal

• spang

Wat fijn dat het met het meisje weer wat beter gaat. Nu jij nog!

Sterkte!

Groetjes, spang

• chantal

Ja idd nu ik nog maar dat komt wel.

groetjes chantal

• spang

Komt goed Chantal! :)