bij vader wonende zoon uithuis geplaatst en ots uitgesproken

• syl1

hallo,

Mijn 11 jarige zoon woont bij zijn vader nu is hij al drie keer bij vader uithuis geplaats en is erbij de laatste keer ots voor vader uitgesproken.Nu wil ik dat mijn zoon terug komt wonen bij mij omdat hij nu van hot naar haar verplaatst wordt.Voor mij is er geen ots uitgesproken.Ze gebruiken als smoes dat hij niet terug naar mij mag omdat ik vrijwillige hulp van bjz brabant heb voor zijn zus.Dit loopt goed.Wie heeft er een soort gelijke ervaring want ik kom er niet uit.Ik vecht al twee jaar tegen bjz bij hem omdat ik het eerste jaar helemaal niet op de hoogt werdt gehouden van het relaas van mijn zoon en nu wordt ik gestraft dat ik hem hoog uit een uur kan zien.Bij mij zijn er nooit uithuisplaatsingen geweest of ots opgelegt.

wie kan mij raad geven?

een wanhopige moeder

• spang

Een kind krijgt toch ots opgelegd niet de ouders:? Dat geldt dan zowel voor jou als voor de vader lijkt mij :?

• syl1

volgens mij snap je het niet helemaal spang.mijn zoon woonde niet bij mij maar bij vader.twee kinderen van mij wone wel gewoon bij mij en daar is niks mee aan de hand.de toestand bij vader is onveilig bevonden door de raad en daarom staat er ots op omdat vader er een klere zooi van maakt.Anders zou ik niet die andere twee hier hebben zonder ots wel soms?

• spang

Ik zeg ook niet dat het jouw schuld is dat er ots en uhp opgelegd is…. mss kun je de gezinsvoogd bellen?

• spang

Pardon, dat heb je al gedaan lees ik net…. misschien kun je hier informatie inwinnen: http://www.sbbj.nl/forum/index.php

Succes en sterkte!

• syl1

dank je wel voor de site spang

• spang

;)