over mijn 2 zonen-

• annechien

ik annechien akkelien pasveer. 30 jaar uit leeuwarden.moeder van milton christion en noah jamal pasveer. dit jaar bijna 7 en 9 jaar.ben afgelopen 27 december mijn 2 zonen kwijd geraakt. door jeugdzorg friesland uit leeuwarden. nu vandaag 30 mei precies 5 maanden zitten ze in mooigaasterland in rijs.ik ben ze kwijd geraakt door viese leugens/ik heb alles gedaan om mij te bewijzen tegen over jeugdzorg dat die viese leugens niet waar zijn.alles wat je doet of zegt valt bij hun in een verkeerde keel gat,ik heb via internet. via tel. alles geprobeert om mij te bewijzen.niks helpt.nu moet ik woensdag 6 juni voorkomen.vandaag ben ik bij mijn 2 zonen geweest en we moesten bij elkaar komen wand de voogt moest effe iets kwijd aan mijn 2 zonen en mij de voorbereiding van nog 1 jaar uit huis plaatsing terwijl de kinderrechter nog een uit spraak moet doen.vinden jullie dit normaal.mijn kinderen en ik waren helemaal overstuur hoe kan zei dit zeggen terwijl het nog niet voor is gekomen,woensdag 27 december klok slag 7 uur savons bel gaat 8 man stond voor de deur bij me ouders 2 van jeugdzorg en 6 politie met geweld deur gaat open ja we komen de kinderen op hallen we hadden ze al na boven gestuurt met mijn zusje mijn moeder en ik zijn mishandelt door politie leek wel dikke criminelen vreeslijke trauma gun ik niemand,ik en mijn moeder helemaal van de wereld zo veel pijn en verdriet heb ik nog nooit gevoeld met geweld gingen ze met mijn 2 zonen weg bijna 4 weken in onzekerheid niks weten waar ze zijn. niks horen ik heb alles gedaan. na bijna 4 weken heb ik ze via via gevonden.advokaat genomen en gevochten tot nu toe is een streid. maar dat zijn mijn kinderen waard. ik vecht tot ik er bij neer val.dit is nog niet alles maar te veel om op te noemen.wie o wie heeft ongeveer het zelfde als ik mee gemaakt. en wie heeft nog meer tips voor mij. ik heb dit nog nooit mee gemaakt. maar zou graag meer advies willen krygen. en wat deden jullie en hoe is het afgelopen rechtzaak en wat deden jullie na negatief bericht.graag hoor ik wat van jullie advies wat ik goed kan gebruike alvast bedankt.met vriendelijke groet annechien pasveer uit leeuwarden.veel sterkte allemaal kop op we laten ons niet kennen met ze allen staan we sterker.

• spang

Wat vreselijk allemaal. MIsschien kan Alkien je helpen. http://www.prikpagina.nl/profile.php?f=2487&id=4456

Sterkte en succes!

• Notul-leerria

Ja heel veel sterkte en vreselijk voor jullie.

• Alkien

Dit komt helaas vaker voor annechien.

Wat je zou kunnen doen is even natrekken in hoeveree jouw advocaat op de hoote is van dit soort zaken. De meesten hebben dit soort zaken liever niet namelijk.

Mocht je twijfelen aan je advocaat, kan ik je een heel goede aanbevelen.

Mail me maar.

Maar doe geen domme ondoordachte dingen of uitspraken, die gaan zeker tegen je werken.

En dan nog een tip : Internet is een mooi maar gevaarlijk medium, zet nooit je volledige namen etc. op internet, dit kan ook tegen je gebruikt gaan worden.

Groetjes,

Alkien,

CGJ

• karin

hallo annechien

ik vind het heel erg voor je wat er met je zoons is gebeurd

neem als je bliefd ook geen contact op met alkiem ,hij werk ook voor jeugdzorg

jeugdzorg is echt niet te vertrouwen

mij kinderen zijn ook door hun uit huis gehaald

ze geloofden mij niet ,ze geloofde eerder me ex dan mij

je moet er voor vechten en je moet niet op geven

neem van mij aan ,jeugdzorg is echt niet te vertouwen

probeer er achter te komen wie die leugens heeft vertelt

probeer ook zo veel mogelijk wat jeugdzorg van je vragen te doen

ik wens je heel veel sterkte

ik ben ook voor me kids aan het vechten

groeten kids

• annechien

hoi,dankjewel voor de waarschuwing,vind ik erg lief van uw,dankjewel,en ik vecht ook voor mijn kinderen,wie is dan die alkiem,dus van jgdzrg,hoe lang is uw de kinderen kwijd ik bijna 10 maanden en ik zit nu onder stichting mee en doe mee met weerbaarheidscursus,en moet 17 oktober test doen pedogogiese test voor opvoeding,ja ze praten nu wat meer posetiever over mij en heb nu in 10 maanden 3 voogden gehad 1 pot nat eigelijks,nou groetjes wil je mijn msn hebben kunnen we hier voor wat meer prive praten miltonnoah1977@hotmail.com groetjes annechien kan je wat meer vertelen over alkiem bedankt alvast

• karin

hallo

ik heb navraag gedaan bij alkiem,of hij voor jeugdzorg werk

hij heeft er voor gewerkt

hij is daar weg gegaan

hij is ook tegen jeugdzorg

sorry dat ik je eerst een mail heb gestuurt ,dat hij bij jeugdzorg werk

je kan gewoon advies bij hem vragen

hij wil je ook wel helpen

sorry nogmaals ,ook voor alkiem

ik heb je msn bij me toe gevoegd

gr kids