ik annechien akkelien pasveer. 30 jaar uit leeuwarden.moeder van milton christion en noah jamal pasveer. dit jaar bijna 7 en 9 jaar.ben afgelopen 27 december mijn 2 zonen kwijd geraakt. door jeugdzorg friesland uit leeuwarden. nu vandaag 30 mei precies 5 maanden zitten ze in mooigaasterland in rijs.ik ben ze kwijd geraakt door viese leugens/ik heb alles gedaan om mij te bewijzen tegen over jeugdzorg dat die viese leugens niet waar zijn.alles wat je doet of zegt valt bij hun in een verkeerde keel gat,ik heb via internet. via tel. alles geprobeert om mij te bewijzen.niks helpt.nu moet ik woensdag 6 juni voorkomen.vandaag ben ik bij mijn 2 zonen geweest en we moesten bij elkaar komen wand de voogt moest effe iets kwijd aan mijn 2 zonen en mij de voorbereiding van nog 1 jaar uit huis plaatsing terwijl de kinderrechter nog een uit spraak moet doen.vinden jullie dit normaal.mijn kinderen en ik waren helemaal overstuur hoe kan zei dit zeggen terwijl het nog niet voor is gekomen,woensdag 27 december klok slag 7 uur savons bel gaat 8 man stond voor de deur bij me ouders 2 van jeugdzorg en 6 politie met geweld deur gaat open ja we komen de kinderen op hallen we hadden ze al na boven gestuurt met mijn zusje mijn moeder en ik zijn mishandelt door politie leek wel dikke criminelen vreeslijke trauma gun ik niemand,ik en mijn moeder helemaal van de wereld zo veel pijn en verdriet heb ik nog nooit gevoeld met geweld gingen ze met mijn 2 zonen weg bijna 4 weken in onzekerheid niks weten waar ze zijn. niks horen ik heb alles gedaan. na bijna 4 weken heb ik ze via via gevonden.advokaat genomen en gevochten tot nu toe is een streid. maar dat zijn mijn kinderen waard. ik vecht tot ik er bij neer val.dit is nog niet alles maar te veel om op te noemen.wie o wie heeft ongeveer het zelfde als ik mee gemaakt. en wie heeft nog meer tips voor mij. ik heb dit nog nooit mee gemaakt. maar zou graag meer advies willen krygen. en wat deden jullie en hoe is het afgelopen rechtzaak en wat deden jullie na negatief bericht.graag hoor ik wat van jullie advies wat ik goed kan gebruike alvast bedankt.met vriendelijke groet annechien pasveer uit leeuwarden.veel sterkte allemaal kop op we laten ons niet kennen met ze allen staan we sterker.