Leger des Heils, Jeugdzorg en Reclassering.

• E.W. Ockeloen

Lieve mensen,

Heeft iemand van jullie ervaringen met deze voogdij-instelling? Graag zou ik die horen want, het is gebleken dat deze GVI zich vaak bediend van kindonterende handelingen. Dit moet een halt worden toegeroepen!

Alvast bedankt!

Eric. W. Ockeloen.

CoalitieFamilyForLIfe.nl

• Notul-leerria

Zal je mail sturen E.W. Ockeloen vanmiddag en heb je even tijd? Wordt een lange leesvoer en hopelijk kunnen jullie wat mee.

• Alkien

Het Leger is een instelling die al van heel ver terug gaat.

Zoals vroeger de kerk zich ontfermde over de kinderen, heeft het Leger soortgelijke methodes.

Ik zie het meer als ‘drillen’ en aangenaam naar ouders zijn ze meestal niet, die zijn vaak schuldig in hun ogen.

GVI's in het algemeen zou jij moeten weten schrijven rapportages naar hun eigen hand.

Als ze niets kunnen vinden verzinnen ze wel iets.

De reclassering daarentegen laat vaak heel veel mensen vallen.

Onlangs nog een uitzending over hen op TV geweest.

Jongeren komen vrij, en worden aan hun lot overgelaten, daar waar de reclassering had moeten begeleiden.

Helaas, is de harde realiteit Eric.

Groetjes,

Alkien.

• E.W. Ockeloen

Hai Alkien,

Ik ben mij er geheel van bewust, dat het klopt wat je schrijft. De oproep is dan ook bedoeld, om hier gezamelijk eens paal en perk aan te stellen. Het Leger des (on-)Heils, jeugdzorg en reclassering is erg goed in het wijzen naar schuldigen maar van zichzelf denken ze, dat zj God zelf zijn of namens hem werken. En zoals het algemeen bekend mag zijn, God maakt geen fouten, dus het Leger ook niet!

Was het maar waar! Vele ouders en kinderen ervaren dagelijks de wrede werkelijkheid door het Leger des Heils.En als er al een God bestaat, zal hij het zeker niet zo bedoeld hebben, zoals het Leger des Heils, hun beleid voert.

Groet, Eric W. Ockeloen.

• Alkien

Ben ik met je eens Eric. Maare……er worden bergen fouten gemaakt.

Daar kunnen we tegenin gaan, maar als er daarboven iets is zullen degene die zich nu schuldig maken aan foute praktijken zich ooit eens daarboven moeten verantwoorden, en dat wordt dan vele malen harder en zwaarder dan wat wij hier op aarde doen.

Gerechtigheid, laten we hopen dat dit “boven” is. Intussen strijden wij de voor de gerechtigheid op aarde. ;)

Groetjes,

Alkien.

• E.W. Ockeloen

Ja Alkien, Dat is zo!

Ik vind alleen niet, dat we onze kinderen en hun al dan niet goedwillende ouders moeten latn wachten, tot de schuldigen door een God worden gestraft. Het is namelijk zo, dat wanneer er één hulpverlener gaat, er een andere voor terugkomt. Daarbij is de Coalitie Family for Justice niet opgezet om schuldigen te laten straffen maar, hen tot inzicht proberen te laten komen. Want laten we eerlijk zijn, Als ´daarboven´ al zoiets als gerechtigheid bestond, zou het hier beneden niet zo´n zooitje zijn. En natuurlijk, er worden overal fouten gemaakt maar, je kunt ook overdrijven. En dat is iets wat in ieder geval het Leger des Heils doet, door bewust fouten te maken, ten koste van een heleboel gezinnen.

En ik ben nu eenmaal niet iemand die zegt; “laat een ander het maar opknappen of het heeft toch geen zin”. In mijn ogen ben je dan net zo schuldig als het gespuis dat zich Jeugdbescherming noemt.

Groeten van Eric W. Ockeloen.

• elske

hallo helaas heb ik negatief beeld van hun

ze hebben onterecht mijn tantezeggers uit huis geplaatst

ze waren zo gelukkig

en nu heel erg ongelukkig ik hou het nu kort want mijn gedachte is er niet bij want 6 juni is een zitting en als hun winnen blijven mijn tantezeggers 1 jaar weg en als wij winnen komen ze thuis waar ze horen

bij hun moeder

• elske

ja daar ben ik het mee eens

mijn zuster raakte haar kids 27 12-2006 kwijt

met een hele politiekorps werden ze als criminelen weg gehaalt

alleen maar omdat iemand een hekel aan mij zus had

de legerdesheils heeft de kids zonder onderzoek weg gehaalt

toen hebben ze gauw die vrouw van de zaak gehaalt

3 weken lang wouden hun niet vertellen waar de kids waren

en hoe het met hun ging

iedereen wijst naar elkaar

als je zegt dat er geen onderzoek is gedaan

dus het houd in als je een hekel aan iemand heeft kan je die kapot maken

6 juni is er een zitting

de leger wil hun 1 jaar daar houden omdat de kids in het begin verdrietig waren en boos en omdat ze de uit huisplaatsing moeten verwerken

maar zo lang dat ze bij hun moeder en fam weg zijn kunnen ze het nooit verwerken

we zitten hier al 5 maanden in deze ellende

en wij wouden dat er iemand wist wat wij konden doen om de kids weer terug tekrijgen en dat hun niet woensdag winnen

ik hoop dat u wat weet

• m.schilte@quicknet.nl

Bij het legers des heils werken voogden team-managers en vestigingsmanagers die denken dat ze zelf god zijn.

God zei: laat de kinderen tot mij komen, en niet help onze kinderen in de vernieling.

Ze hebben een tunnelvisie, slecht beleid, komen niet voor het belang van het kind op, doen niets om de ouders te versterken in de eigen mogelijkheden om weer een toekomst met hun eigen gezin op te bouwen.

Beschouwen bij voorbaat de ouders als leugenaars.

doen er niets aan om de band behouden te laten tussen kind en de eigen ouders.

Als de band erg sterk is tussen de eigen ouders en kind dan wordt het kind vervreemd en onthecht bij de ouders.

Ik kan er een boek over schrijven, ik weet maar een woord voor de voogdessen bij het leger de onheils, het is tuig.

• W41

reageer ook op http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/10232076/__Kom_niet_aan_mijn_kinderen___.html?cid=short

vrouw/actueel/10232076/__Kom_niet_aan_mijn_kinderen___.html?cid=short