mishandeling (laatste nieuws)

• chantal

Hoi

ik wil jullie effe laten weten hoe het tot nu toe af gelopen is met het 14 jarige meisje.

Ze is vandaag naar Jeugdzorg geweest en is per direct tijdelijk uit huisgeplaatst. Haar ouders zijn ook door geweest en voor de ogen van de hulpverlening is haar moeder door het lint gegaan tegen het meisje. Ze zit nu in een crisisopvang en morgen gaan ze weer verder kijken waar ze tijdelijk geplaatst kan worden.

• spang

Hoi Chantal,

Hopelijk komt alles weer goed tussen en met het meisje en haar ouders en als het dan beter is haar uit huis te plaatsen om de verstandhouding weer (redelijk) normaal te krijgen, dan moet dat maar.

Groetjes, Spang

• E.W. Ockeloen

Het gaat er in ieder geval om, dat het goed komt met het meisje. De tijd moet het leren, of de band tussen de moeder en het meisje in de toekomst weer voor hereniging vatbaar zal zijn. Het is nu aan de moeder, om aan haarzelf te gaan werken en aan jeugdzorg, om de hereniging daarna een kans te geven. Ik wil je nog wel adviseren Chantal, deze zaak ook in de toekomst niet uit het oog te verliezen.

Sterkte en met vriendelijke groet!

Eric W. Ockeloen,

woordvoerder Coalitie Family for Life.

• spang

Ja, daar heb je 100% gelijk in Erik, sorry, het staat er een beetje raar;)

• chantal

Hoi

Dank jullie wel voor jullie reactie,

het meisje is weer terug naar huis maar woont nu tijdelijk bij haar oma zodat ze wel gewoon contact met haar ouders kan hebbe maar niet de hele dag bij elkaar zijn. Ook is jeugdzorg elke dag daar en hebben ze veel gesprekken.

Het is nu effe afwachten hoe het gaat.

groetjes chantal

• spang

Hopelijk komt alles goed met het meisje. Bedankt voor de info Chantal!

• johnbrug

ik zal je zeggen kots op jeugdzorg mijn kids 1 jonegn van 10 en meid van 6 worden door hun moeder mishandeld de oudste is uit huisgeplaatst omdat het flink uit de hand liep ik als vader heb niks te vertellen want we zijn nu meer als een half jaar verder en hij zit daar nog op dat opvang en me dochter is nog bij moeder die nog steeds word geslagen en wat doe jeugdzorg de kids kapot laten maken meer niet wantz e zijn nog te broerd dat ze na vader gaan kijken moeder die slaat verdien geen kids in huis maar ach als vader heb je nergens wat te zeggenspang schreef:

• E.W. Ockeloen

Ja John, zo gaat dat tegenwoordig in de jeugdzorg in Nederland én daarbuiten.

Maar ik heb wel een vraag. Heb jij gezag over je kinderen? In dat geval kun je wel degelijk iets doen. CoalitieFamilyForLife.nl informeert je daar graag over. Bezoek onze site eens en neem gerust contact op.

Eric W. Ockeloen.

• spang

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2487&i=164&t=163

Sterkte….

• chantal

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Idd jeugdzorg doet echt niets heb het helemaal gehad met ze.

Afgelopen weekend is het bijna goed fout gelopen op een weekend met tieners met dit meisje we hebben als leiding net kunnen voorkomen dat ze zich zelf wat aan deed. We hebben toen de crisis dienst gebeld mja erg veel doen ze neit wnat ze is nu al weer bij der ouders. Het is nu afwachten want als het goed is krijgt ze morgen een onderzoek en willen ze kijken of ze(iemand van jz en huisarts) haar gedwongen kunnen op laten nemen want dit kan niet langer.