vraag

• kroeli

Wie wil samen met mij de strijd tegen jeugdzorg(vooral bureau jeugdzorg dordrecht) aanbinden alleen kom ik niet verder verder zijn er misschien die ook problemen hebben en samen staan we sterker

groetjes kroeli

• E.W. Ockeloen

Beste Kroeli,

Ik zou zeggen, bekijk de site van onze nieuwe coalitie en wordt gratis lid.

www.CoalitieFamilyForLife.nl Onze vele leden kunnen je veelal ondersteunen en je (juridische) vragen beantwoorden.

Met vriendelijke groet!

Eric W. Ockeloen.

• cora

hallo ik wil graag helpen dit ivm met veel problemen jeugdzorg terneuzen

Dit loop bij mij al sind 2005 en nu zit mijn zoontje van net 4 in een fout pleeggezin veel beloven en niks doen groetjes Cora en ThomasE.W. Ockeloen schreef:

>

> Beste Kroeli,

> Ik zou zeggen, bekijk de site van onze nieuwe coalitie en

> wordt gratis lid.

> www.CoalitieFamilyForLife.nl Onze vele leden kunnen je veelal

> ondersteunen en je (juridische) vragen beantwoorden.

> Met vriendelijke groet!

> Eric W. Ockeloen.

• E.W. Ockeloen

Hai Cora,

Ik heb je berichten gelezen en wij als coalitie zouden je graag als lid verwelkomen. Misschien heb je je al een keer aangemeldt maar het schijnt, dat het aanmeldingsformulier op www.CoalitieFamilyForLife.nl een tijdje niet heeft gewerkt. Dus als je lid wilt worden, wat overigens geheel kosteloos en vrijblijvend is, vul dan (nog eens het formulier achter de link “lid worden” in en wij sturen je zsm een aanmeldingsformulier ter ondertekening.

Met vriendelijke groet en hopelijk kunnen we je snel welkom heten bij onze coalitie.

Samen Sterk is ons handelsmerk!

Eric W. Ockeloen,

Woordvoerder/ Vice-Voorzitter,

Coalitie Family For Life.

• ilda

hoi, kroeli

ik wil wel mee doen strijd tegen jeugdzorg. heb je nog veel mensen. i

groete

hilda