Nieuwe coalitie jeugdzorg

  • E.W. Ockeloen

    Wij zijn begonnen met het starten van een coalitie van individuen, groeperingen, politici, en jeugdhulpverleners, om de dialoog aan te gaan over het falende jeugdbeleid. Dit met als doel om in tegenstelling tot anderen, de dialoog aan te gaan met een ieder, die zich inzet voor de belangen van alle kinderen in Nederland en daarbuiten. De inzet is in díe zin anders, dat wij niet langer wensen te wijzen naar ‘schuldigen’ maar, gezamelijk op vreedzame wijze te zoeken naar oplossingen. Voor informatie kunt u terecht op; www.jeugdzorgineenbananenmonarchie.eu Wij hopen op veel belangstelling, suggesties, tips en coalitiepartners.

    Met vriendelijke groet,

    Eric W. Ockeloen.

  • Alkien

    Beste Eric,

    Ik heb de site eens bekeken en moet zeggen dat het op zich een goed initiatief is.

    Ik hoop dat je het van de grond krijgt zoals jij dat zou willen.

    Wij echter zijn hier al jaren mee bezig om mensen de handen ineen te laten slaan.

    Gebleken is echter dat het zich uiteindelijk opsplitst als de “succesjes” behaald gaan worden.

    Dan gaan velen zelf het wiel heruitvinden.

    Wij krijgen gelukkig nog heel vaak mensen die onze hulp inroepen, vaak met goede resultaten of doorverwijzingen van onze kant.

    Zie voor meer info achter mijn naam.

    Ik wens je in elk geval veel succes toe.

    Groet,

    Alkien.

    CGJ

    cgj@helpt.nl

  • cora

    het is heel hard nodig maar helaas zit er bij jeugdzorg een muur tussen

  • E.W. Ockeloen

    Beste Cora,

    dat er een muur tussen zit bij Jeugdzorg is ons wel bekend maar, iemand zal deze muur moeten doorbreken en, niet geschoten is altijd mis. We hebben inmiddels al een aantal goede contacten opgebouwd bij bijvoorbeeld de politiek en we zijn geenzins van plan, de strijd op te geven. Wij zijn bereid andere wegen te bewandelen dan vele voorgangers van ons en ook al lijkt het soms een uthopie, wij zijn overtuigt, dat we ons doel zullen bereiken. Dat kan nog enige tijd duren maar, ik ben nog nooit een strijd o.i.d. begonnen, zonder mijn doel te bereiken of voordien af te haken. Het gaat er niet om wat je weet, maar dat je weet, wie wat weet. Samenwerking geeft kennis en kennis geeft macht. macht die wij zeker in positieve zin voor alle kinderen willen gaan gebruiken.

    Sluit jij je ook aan bij de coalitie?

    Met vriendelijke groet en alvast van harte welkom.

    Eric W. Ockeloen,

    Woordvoerder/Vice-voorzitter

    Coalitie Family for Life.

  • jeugdzorgsucks

    Lieve Alkien,

    Ik weet niet of je mijn mailtje inmiddels hebt gekregen, maar we hebben de rechtzaak gewonnen gewonnen! En dan als toevoeging op wat Alkien schreef: ik zou iedereen willen oproepen zich in te zetten voor kinderen in moeilijke situaties. Veelal worden er in een volwassen wereld dingen gedaan waar kinderen niets van snappen maar waar zij (ongemerkt) WEL de dupe van zijn! Alkien heeft ons hele goede adviezen gegeven, en met haar adviezen zijn de kinderen van mijn man nu geholpen! Ik hoop dat ik iets terug kan doen voor organisaties als deze van ANTI JEUGDZORG, want een ding weet ik zeker: kinderen zijn altijd de moeite waard om voor te vechten!

    Groetjes, Marcel en Veronique

  • Alkien

    Hoi Marcel en Veronique,

    Ja hoor ik heb je mailtje gehad, en inmiddels beantwoord. ;)

    Ik ben heel blij voor jullie en hoop dat jullie heel gelukkig worden.

    Ik zou het zeker op prijs stellen als jullie bv. mensen tegen komen die in soortgelijke situaties zitten, deze eventueel door te verwijzen, zodat wij misschien ook deze mensen kunnen bijstaan.

    Kinderen mogen mogen zeker niet de dupe worden, maar vlak ook het daarbij behorende leed van ouders/ grootouders niet uit.

    Daarmee bedoel ik uiteraard niet jullie persoonlijk daar jullie maar al te goed weten wat dit soort dingen kunnen doen binnen een gezin.

    Mocht je me nog nodig hebben…..mail me dan gerust. ;)

    Groetjes,

    Alkien.

  • jeugdzorgsucks

    Lieve Alkien,

    Wij zullen ZEKER iedereen die zoiets meemaakt doorverwijzen!

    Groetjes van ons

  • Alkien

    :);)