Het verhaal gaat verder pffff

  • Diana

    Hallo allemaal,

    Ik heb eerder op 1 november al een bericht geplaatst over mijn zoon.

    Nou die is lekker thuis hoor , tenminste nog wel.

    Je zal wel denken wat nu weer, ik zal het je even uitleggen. Ik heb met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen dat mijn zoon voor school opgevangen zou worden door een gastouder en na school door mijn schoonouders en ik ben een dag minder gaan werken perfect toch zou je zeggen.

    Volgens mijn nieuwe gezinsvoogd in brabant dus niet. Er zijn teveel wereld schijven 5 in totaal. wereldschijf

    1 gastouder gezin

    2 schoonouders

    3 thuis

    4 school

    5 MKD

    Ik kan niet minder gaan werken mijn man ook niet want we hebben te hoge vaste lasten ivm oude schulden die wij nu netjes aan het afbetalen zijn en dat zo nog ruim 2 jaar moeten doen en dan lekker clean zijn.

    Dat betekend dat hij smorgens voor een uurtje naar gastouder gezin gaat daar wordt ie opgehaald door bus, dan gaat hij naar de MKD (medisch kinderdagverblijf) om 13:00 gaat hij naar school tot 15:15 en dan lekker naar mijn schoonouders.

    Ik moet toegeven het is veel maar er is geen andere mogelijkheid.

    BJZ OTS zegt ik moet minder werken, dat kan niet want dan kunnen we onze vaste lasten niet betalen en krijgen we last met schuldhulp. dan zeggen ze makkelijk tja dan moet ie maar weer uit huis. We moeten die schijven verkleinen.

    Ik zeg op mijn beurt, jullie hebben dagbehandeling wat van smorgens vroeg is tot laat in de middag en aangezien jullie je zorgen maken om zijn hechtings problematiek die door jullie is ontwikkeld om hem dus al eerder uit huis te plaatsen denk ik juist als zijn moeder plaats hem dan daar dan wordt zijn problematiek ook gelijk aangepakt.

    Nee dat gaat niet zomaar, nee maar kind uit huis halen wel, het gaat juist nu zo lekker met hem , hij is lief en zorgzaam stukker rustiger. Nee dat zal het kind goed doen. Jullie mij en mijn kind er niet op straffen ik zou een kans krijgen en die heb ik gepakt ik heb zelf alles moeten regelen en dat is mij gelukt zonder hun hulp ik heb het geregeld en mij aan deafspraken gehouden en dan alsnog me kind afnemen ze zijn gek!!!!!!. Ze zouden het er nog over hebben prima we wachten af.

    Dat was begin december. nu 2 weken geleden brak er een tweede nachtmerrie aan.

    Ik heb toch medegedeeld dat ik n voor mijn dochter zou gaan.

    Mijn dochter gleed steeds dieper weg en het ging niet mer op school en ook niet meer in het medisch kindertehuis waar zij enige tijd verblijft (5 jaar). Zij is daar al 3 jaar uitbehandeld maar weten gewoon niet wat ze met haar moeten doen cru gezegd. Niets op het huis te melden hoor meer op BJZ OTS die de plaatsing hoort te doen maar hoe kan het ook anders als je in 2 jaar 4 verschillende gezinsvoogden krijgt. Mijn dochter is helaas door haar vader sexueel misbruikt en is daar door behoorlijk beschadigd ook omdat zij getuige is geweest van het leven wat ik met hem heb gehad. wil hier niet verder over uitwijken is te pijnlijk sorry.

    De laatste 3 jaar hebben we gesmeekt wat gaan we voor mijn dochter doen. uiteindelijk het antwoord was er zekan naar gezinshuis en dat gezinshuis is 3 straten van mij vandaag geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dacht ik :-(. Mijn dochter is nogal sexueel gevoelig dat betekend dat zij aktief kan zijn en zij is pas 9 dus ook erg gevaarlijk voor andere mensen die daar gevoelig voor zijn. Blijkt het gezinshuis alleen maar jongens in huis hebben waarvan 2 met sexueel verleden.

    Nou ben je dan stom of hoe zit dat mijn broek zakte er van af dit kan toch niet als je afspraak maakt zorg je dan niet eerst voor wat vooronderzoek. Dus we waren weer terug van af.

    WAT NU ????

    Niemand wist het allemaal waren we radeloos ik ben meteen de pen in gekropen en heb BJZ OTS een ultimatum brief geschreven en kopie gestuurd naar iedereen die dat moest weten. Ultimatum was voor 1 februari of ik stap naar de media en neem me kind in huis en vecht het via de rechter uit. Dat werd serieus genomen tot de verschrikkelijk 2 weken geleden waar ik het al eerder over had.

    Ik hoorde dat het zo slecht met haar ging dus ik had haar met kerst naar huis en odnerweg in de auto vroeg ik aan haar wil je wat aan mama kwijt ik hoor dat het niet zo goed met je gaat.

    Nou toen kwam het ze werd gedreigd door jognes op school om dingen te doen die ze niet wilde en ook bij haar op het huis waar ze woont, de danschool waar ze op zat wordt ze gepest zegt ze en iedereen vind haar stom, ik merkte gewoon dat haar hele eigen beeld diep in de goot te zoeken was zo diep dat ik vond hem niet. Ze was ook verschrikkelijk veel aangekomen ze had drie buiken en was nu niet alleen dikke buik maar ze zag er vierkant uit alles was dik ik schrok me echt rot.

    Ik vroeg wat ze allemaal moest doen daar hoorde dus ook tongzoenen bij nou en weet ik het nog meer, maar toen kwam het ergste ik kan me herrinneren dat mijn zoontje had aangegeven dat hij niet meer wilde dat zij bij hem op de kamer sliep, er begon een lampje te branden. Ik vroeg toen aan haar ik wil dat je eerlijk bent en ik beloof je dat ik niet boos op je wordt ik wordt alleen boos als ik merk dat je liegt dus als ik je iets vraag wil ik eerlijk antwoord ok zegt.

    Ik zeg heb je wat met je broertje gedaan, ja zegt ze, ik vroeg wat en toen kwam alles er uit alles wat haar papa haar gelerd had zoals zij het zelf verwoorde, mijn maag keerde om, houd deze nachtmerrie dan nooit op.

    Ik heb haar geprezen om haar eerlijkheid en ook verteld dat ik niet boos op haar ben maar dat er nu wel dingen moeten veranderen en duidelijke regels moeten komen en dat als het nog een keer gebeurd dat zij dan niet meer kan komen ter bescherming van haar en haar broertje er hebben wat tranen gevloeit maar ze begreep het wel.

    Ik ben gelijk in de telefoon geklommen en heb het huis gebeld, ik heb ook mail gestuurd naar iederen want het was vakantie, stom stom stom, ik was weer te eerlijk. het balletje is gaan rollen. heb ik nou nog niets geleerd van al die stomme fouten, nee dus ik was d°radeloos en zocht hulp en het kwam bij de verkeerde namelijke mijn 5 nieuwe gezinsvoogd, die kwam afgelopen week voor kenninsmaking en mededeling dat mijn zoontje waarschijnlijk nu toch het huis uit geplaatst word.

    Mijn dochter mag niet meer komen mag haar alleen bezoeken onder toezicht 1 keer per maand echt waar lieg niet, ze mag niet meer weekend naar me familie wat 1keer per maand was en ook niet meer naar ons, en er wordt door BJZ OTS aangifte gedaan bij de politie want dat is de protocol, ik heb me kind beloofd dat ik niet boos op haar ben en dat er iets zou veranderen, iets alleen regels maar nu dit zo in 1 keer en ook dat mijn zoon uit huis moet gelijk, ik heb toch me kids niet misbruikt. Me advokaat maakt nu weer overuren het is niet normaal wanneer houdt dit op. Ze hebben al zo een landelijk gesprek gehad met kinderbescherming, mkh, politie en gezinsvoogd en weet ik het nog wie nog meer die is er nu geweest mocht ik niet bij zijn overigens, nu komt er weer een gesprek met alle behandelaars en wordt er een behandel plan gemaakt en ook daaar mag ik niet bij zijn.

    Ja doei ben het er niet mee eens wat zijn nu mijn rechten.

    Ben er nu zeker van de klacht gaat de deur uit alleen weet nog niet bij wie ik moet zijn dat moet ik nog even opzoeken.

    Zover dus even mijn verhaal het is lang maar ik ben het kwijt, denk je dat alles beter gaat komt dit om het hoekie kijken.

    Zal media uithalen ik wil dit best wel op tv zeggen alleen heeft dat zin anders ben ik voor niets met me billen bloot gegaan.

    Tja een reddeloze moeder met een hart voor haar kinderen.

  • spang

    Pfff jeetje wat een verhaal. Wat erg allemaal. Misschien is het een goed idee om contact op te nemen met dhr. Hop (van de site www.burojeugdzorg.nl dat is o.a.zwartboek Jeugdzorg, is geen site van buraeu Jeugdzorg ) e.mail: j.hop3@chello.nl ik denk dat hij je wel kan helpen. Heel veel sterkte, hopelijk mag je zoon thuis blijven wonen, en heeft hij aan het gebeuren geen trauma overgehouden, hopelijk krijgt je dochter de hulp die ze o zo hard nodig heeft! Groetjes.

  • spang

    Bureau moet het zijn.Nog een emailadres van iemand die je waarschijnlijk goed van dienst kan zijn: jeugdzorgelijk@chello.nl

    Succes en zet hem op!

  • spang

    O ja en wat die aangifte betreft, dat kan toch alleen het slachtoffer doen? Heb zelf zoiets aan de hand gehad een paar jaar geleden en toen heeft de politie dat tegen mij verteld.

  • spang

    Ze kunnen wel melding doen maar geen aangifte, zo is het mij toen verteld.

  • Alkien

    Sorry spang dat ik het zeggen moet, maar de Heer Hop klopt aleen mar geld uit je zak want hij doet niets voor niets.

    Ik wel.

    www.cgj.nl.nu

    Ik doe het ook al jaren en heb ervaring met Hop.

    Ken hem dus ook persoonlijk.

    Groetjes,

    Alkien.

    CGJ

  • Alkien

    Die is van mijn vriend. ;)

  • spang

    ;)

  • spang

    O sorry, dat wist ik niet. Sorry Diana, ik dacht dat dhr. Hop dat gratis deed, dom van mij;)

  • spang

    Dat vind ik heel erg goed van je Alkien, klasse!:)

    Daar zijn er maar weinig van…