help!!!!!!!

• jeugdzorgsucks

Nou ik heb geprobeed een reactie op jouw antwoord te plaatsen Spang, maar het lukt niet zo erg geloof ik, het lijkt wel alsof onze pc niet zo graag wil wat ik wil als het nodig is….. lijkt jeugdzorg wel! Maar die gaan we niet meer bellen, die eikels zitten er alleen maar voor hun eigen verdiensten en niet voor de jeugd en hun ouders….. maar we gaan aan de gang met een advocaat, want kosten wat het kost zullen de kinderen een beter leven krijgen dan dat zo momenteel bij hun zogenaamde moeder krijgen….. Bedankt voor jullie medeleven en we houden jullie op de hoogte!spang schreef:

>

> Haal er s.v.p geen Jeugdzorg bij! Veel succes en sterkte!

• spang

Heel goed! Veel succes!

Groetjes

• jeugdzorgsucks

Hee Alkien,

Heb je je mail al gelezen? Groetjes

• Alkien

Kun je mij nog even opnieuw je verhaal mailen en de vragen. Mijn computer is gecrasht en ik ben je mails dus kwijt. Sorry.

Groetjes,

Alkien.

• jolanda

haal er zeker geen jeugdzorg bij, je krijg alleen maar meer ellende dan profijt !jeugdzorgsucks schreef:

>

> Nou ik heb geprobeed een reactie op jouw antwoord te plaatsen

> Spang, maar het lukt niet zo erg geloof ik, het lijkt wel

> alsof onze pc niet zo graag wil wat ik wil als het nodig

> is….. lijkt jeugdzorg wel! Maar die gaan we niet meer

> bellen, die eikels zitten er alleen maar voor hun eigen

> verdiensten en niet voor de jeugd en hun ouders….. maar we

> gaan aan de gang met een advocaat, want kosten wat het kost

> zullen de kinderen een beter leven krijgen dan dat zo

> momenteel bij hun zogenaamde moeder krijgen….. Bedankt

> voor jullie medeleven en we houden jullie op de hoogte!spang

> schreef:

> >

> > Haal er s.v.p geen Jeugdzorg bij! Veel succes en sterkte!

• jeugdzorgsucks

Hallo iedereen!

Eindelijk weer nieuws van ons! Na een hele zware tijd (vooral psychisch) hebben we goed nieuws: AMK heeft het onderzoek gesloten, mijn man wordt nergens van beschuldigd en de rechter heeft uitspraak gedaan: ALLE kinderen moeten gewoon weer hier komen, en de moeder van de kinderen heeft medewerking aan mediation naast rechtspraak toegezegd, zodat wij de jongens beter in de gaten kunnen houden (zodat ze goed verzorgd worden). OOK heeft ze een verzoek tot wijziging verblijfplaats op haar mat gekregen twee weken geleden, dus alles krijgt nog een staartje als mediation niets uithaalt. Wij willen op de allereerste plaats dat de kinderen hun rust vinden en de zorg krijgen die ze nodig hebben en zullen er ook echt ALLES aan doen om dat te bewerkstelligen. En of wij DAT nou winnen of niet, we vechten door tot het bittere eind en de eerste overwinning voor de kinderen en ons is binnen! Alkien en Spang, onze dank is groot, en mochten wij jullie ergens mee van dienst kunnen zijn, MAIL het ons!!

Groetjes, M&V