Jeugdzorg Zo! op 8 december

  • NIZW Congresbureau

    Kom op 8 december naar de manifestatie Jeugdzorg Zo! Een dag vol van alles wat de jeugdzorg zo boeiend maakt.

    Het congres is bedoeld voor hulpverleners en voor andere medewerkers in de praktijk van de jeugdzorg. De manifestatie is ook interessant voor bestuurders, beleidsmakers en politici die zich met het beleid en de aansturing van de jeugdzorg bezighouden.

    Meld u nu aan op http://www.jeugdzorgzo.info

  • spang

  • jacki

    als jullie zo bijeenkomen,bespreken jullie dan ook jullie vele leugens en blunders die jullie maken, ditr is geen reclamesite voor jullie

  • jacki

    sodemieter op met jullie mooie praatjes

    gezinnen kapot maken en leugens verspreiden

    waar vind je die opleiding wat betrefd jullie leugens die jullie voortbrengen

    het is geen vals reclamebureau voor julllie afzetters

  • catootjetromp

    ik vind het een leuk idee dat jullie bij elkaar komen om te discussieren.

    het is jammer dat het precies in de toch al drukke decembermaand valt anders had ik me beslist opgegeven.

    groetjes en bedankt catootje

    en spang en jacki

    zeg luister eens

    het is niet alleen jullie site die alleen alles wat jeugdzorg is kan afkraken

    er zijn ook kinderen die wel baat hebben bij jeugdzorg.

    je hebt je negatieve verhaal al gedaan over jeugdzorg mag er ook iets goeds en leuks zijn ?

    als er een leuk initiatief komt over een toneelstuk of een bijeenkomst en je hebt er niks mee , reageer dan gewoon niet

    dank je wel catootje

  • spang

    Beste “Catootje”

    Natuurlijk zijn er ook kinderen die wel baat hebben bij Jeugdzorg, het zijn niet alleen maar rotzakken daar, maar ik heb er toevallig géén goede ervaringen mee. Ben blij voor je dat jij die wel hebt en dat meen ik oprecht.

    Er is zelfs aan mijn kids gevraagd of zij iets goeds over Jeugdzorg wilden vertellen

    (middels een brief) op televisie, zij zeiden dat ze niets goeds wisten te vertellen. Dat is op zich al erg treurig want zo hoort dat niet te gaan, zo hoort dat niet te zijn. Nu moet/mag 1 dochter van mij een vragenlijkst invullen van Jeugdzorg (hoe ze over hen denkt etc.) en daar kan ze 15 euro mee winnen:? Weten ze het zelf niet:?;)

    Nee, ik denk niet dat het mijn site is hoor, ik heb daarom al een paar dagen niets geplaatst omdat ik het ook wel genoeg vond zo. Ik hoop alleen de mensen aan wat info te helpen die in hetzelfde schuitje zitten als ik. That's all. Ik ga nog 1 link plaatsen en dan is het (voorlopig) klaar.

    Trouwens, dit is een openbaar prikbord, ik mag plaatsen wat ik wil en aangezien dit bordje (nog) niet zo druk bezocht wordt, vallen de berichten van mij en jacki op ja, ga eens op andere prikborden kijken, naar bezoekers aldaar en de frequentie van de door hen geplaatste berichten, dan vallen die van ons nogal mee.

    http://jeugdzorgelijk.web-log.nl/jeugdzorgelijk/dubieuze_rapportages_/

    De groetjes aan Karlijn, sorry flauw:);)

  • spang

    Naar beneden scrollen, onder 16 januari 2006 (rechterkolom).

  • spang

    7 december 2006 12:28 uur

    Ouders Bureau Jeugdzorg verenigen zich

    UTRECHT - Ontevreden ouders met kinderen bij het Utrechtse Bureau Jeugdzorg willen zich verenigen.

    Zij voelen zich niet serieus genomen en niet betrokken bij de hulpverlening. Volgens hen doet Bureau Jeugdzorg te weinig met klachten van ouders. Als enkeling is het moeilijk om dit probleem aan te kaarten, zegt initiatiefnemer Van den Maagdenburg. Hij verwacht dat als meerdere ouders samenwerken, Jeugdzorg makkelijker aangesproken kan worden.

    Donderdag is er een rechtszaak over de problemen bij het Utrechtse Bureau Jeugdzorg. De provincie heeft de directeur weggestuurd wegens de lange wachtlijsten en een interne crisis, maar de Raad van Toezicht van Bureau Jeugdzorg vindt juist dat het beter gaat en wil dat de directeur blijft. De rechter moet daar uiteindelijk over beslissen.

  • jacki

    als jij jeugdzorg goed kent weet je dat het een oplichtersbende is

    ik hoop dus echt dat ze die voogd veroordelen maar zal wel met sisseraflopen

    zolas gewoonlijk

    laat ze die boel maar eens aanpakken en waarschijnliojk heb jij nog geen leugens meegemaakt over jeugdzorg die grotew bende

    en ik meen het

    er staan genoeg verhalen lees die amar eens

    onschuldige kinderen bij ouders weghalen en niet meer willen teruggeven

    zo werken ze

    maar dat zal je wel niet meegemaakt hebben anders praat je niet zo

  • spang

    De vragenlijst die mijn dochter in moest vullen bleek later een gesprek te zijn met mensen van het CDA e.a. Zij wilden weten wat volgens de kinderen zou moeten veranderen bij Jeugdzorg, de beloofde €15,- werd €10,- vanwege onkosten :? maar dit terzijde;). Mijn dochter heeft verteld dat ik (en mijn man ook) in die fijne rapportages als boeman afgeschilderd wordt en de kinderen als engeltjes en dat ze eens op moeten houden ons (en andere ouders) overal de schuld van te geven en zwart te maken. Ik heb haar niets aangepraat, het is een grote meid die precies weet hoe en wat, ik ben trots op mijn dochter!:) Hopelijk gaat er ook daadwerkelijk iets veranderen w.b. Jeugdzorg!;)