gezocht

• jacki

hier ben ik weer

maar omdat we zoveel mogelijk verhalen willen latenlezen aan de ombudsman, en ervoor willen strijden dat het uit moet zijn met alle leugens van de voogden en jeugdzorg

en die kinderen kapot maken

doe ik een oproep aan ieder die eraan wil meewerken

wees niet bang

gooi je verhaal

bij ons neer

hoe meer verhalen hoe beter

dan kun je pas laten merken dat er volop leugens naar de rechter gegooid worden

en maar klagen erzijn te weinig voogden

nee er gaan er gewoon een hoop weg die het niet meer aankunnen met al die leugens

die zich heel bewust zijn van de situaties en niet meer weten hoe ze dat moeten verwerken want ze gaan ermee naar huis

en dat laat ze niet los

alleen wij mensen

kunnen daar wattegen doen maar kom dan met de verhalen en leugens die jullie hebben meegemaakt

en wees niet bang voor ze want dan hebben ze je in de macht

maar ik ben niet bang

ik ben al zo vergegaan, dat ze niet meer weten hoe of wat

dus kom op en strijdertegen

alleen zo komen we er

kom op!!!!!!!

jacki

• Arnoud

hallo

ik zou je graag willen helpen en het hele verhaal vertellen (opschrijven) maar het is allemaal zo moeilijk en er is zoveel gebeurt dat ik niet eens meer kan nadenken wat ik er over moet schrijven en iedere keer als je denkt dat je het ene heb opgelost komt de volgende ellende weer kijken ik zou je echt willen helpen maar ik betwijfel of je er iets mee bereikt

• jacki

ook als je ej verhaal niet meer weet de ervaringen weet je vast nog wel

kom er mee

we moeten niet falen naae de ombudsman toe

en ik ben niet bang en laat me niet kisten

zo kan he tnniet doorgaan

met jeugdzorgkom ermee

• spang

Liegen kunnen ze als de beste, dat geldt voor het AMK, Jeugdzorg en ook voor RvdK. Ze verdraaien alles, stoken tussen kinderen en ouders, ik ken verhalen van kinderen die door pleeg- en adoptieouders uitgescholden, gediscrimineerd, mishandeld en misbruikt worden, daar wordt niets mee gedaan want dan moet de RvdK toegeven dat ze ernstige fouten gemaakt hebben, Jeugdzorg en AMK doen er ook niets aan, ze houden de handen boven elkaars hoofd, het schijnt nog te gaan fuseren ook met elkaar maar goed, het is al 1 pot nat. Bij ons in de rapportages stonden ook allemaal leugens, de kinderen zouden die verteld hebben, we hebben er regelmatig ruzie om gehad omdat je bijna niet kunt geloven dat er dergelijke instanties bestaan die dingen zouden verzinnen, na het zoeken en lezen op internet weet ik wel beter. En dan denk je eindelijk, na 3 rapportages van die leugens verlost te zijn (je hebt jezelf verdedigd en de kinderen ook, er valt alleen niets meer over terug te lezen in de daaropvolgende rapportages van de Raad en Jeugdzorg, erg frustrerend!) dan krijg je een voogd die je vervolgens ook al die bullsh*t weer tot in den treure op gaat sturen, met als gevolg===> woorden met de kids.

Wat ik ook zo raar vind, vroegah hadden wij ook weleens blauwe plekken, geen haan die ernaar kraaide, als je kind nu een blauwe plek heeft dan gaan bij die lui direct de alarmbelletjes rinkelen, want er is zoveel gebeurd in de media (wat kan een ander daaraan doen dan?) ze moeten nu hun goede kant laten zien want ze hebben al zoveel verkloot! Pasgeleden het Maasmeisje nog, komt maanden niet opdagen bij Jeugdzorg en niemand, ook de voogd in kwestie niet, maakt zich er druk om, nee, vooral lekker veel koffie blijven drinken en je vooral niet druk maken.

• jacki

ja zo werkt het het is heel erg dat het allemaal gebeurd

help mee hier aan mee tewerken zodat we een goed rapport op tafel krijgen over jeugdzorg niet alleen het maasmeisje denk ook meisje nulde en zo zijn er vele dingen

jacki

• spang

Gevnden op ouders prikpagina:

…..van mensen die er uit gepest zijn omdat ze te begaan waren, daar lusten de honden geen brood van. Het hele jeugdzorgwereldje kende zij als haar broekzak van binnen. Ze wist ook precies wie de drijvende kracht daarachter was, en zei van als ik ooit de kans krijg dat mens (in de top) democratisch te teckelen dan zal ik het met genoegen doen zowel schade heeft dat mens aangericht…

Ook goede dingen komen ons ter oren, hoe zouden we dit anders kunnen weten. Maar er zijn een aantal (ex) Jeugdhulpverleners die eruit gestapt zijn, en ons uiteraard afzonderlijk van elkaar, daar zij elkaar niet eens kennen en ook in verschillende regio's zitten, hun verhaal verteld hebben.

Zij zeiden dat ze waren weggegaan omdat ze niet meer wilde werken en de ouders niet meer zo wilde laten lijden daar er dingen gebeuren die niet door de beugel konden, waaronder onterechte uithuisplaatsingen en OTS die niet nodig was. OTS levert de JZ instanties veel geld op per kind, daarom is het aantal OTSsen enorm gestegen de afgelopen jaren.

De mensen die wij spraken wilde nu een menselijker beroep. Eén ervan zei mij zelfs dat ze nu Maatschappelijk werk ging doen omdat ze nu eindelijk mensen uit de problemen wilde helpen in plaats van ze er nog meer bij te geven.

Ik kan me best voorstellen dat mensen die hier geen of weinig ervaring mee hebben, het zich niet kunnen voorstellen dat er dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen maar helaas is het echt zo.Wij hebben dan ook meerdere malen te horen gekregen van hulpverlens zelf dat het goed is dat er organisaties bestaan zoals de onze (www.jeugdzorgelijk.nl).

En dit komt niet alleen uit de mond van Ex hulpverleners, maar ook van Jeugdhulpverleners die nu nog bij JZ werkzaam zijn.

Zij kennen de website en zij kennen onze werkwijze, zij vinden dat mensen die door JZ in de problemen zijn gekomen alle hulp verdienen die ze nodig hebben.

En dat Caroline zijn oa de mensen binnen de JZ met hart voor hun beroep.

Die ook de fouten en misstanden van JZ erkennen in plaats van ze onder het zeil te schuiven.

• spang

Ja dat is waar, ik heb de meest recente er genoemd. Ik denk dat je heel veel zou kunnen hebben aan Hyperactief van de ouders prikpagina, hij weet heel veel van Jeugdzorg en de andere instanties. Hij heeft ook een eigen site http://jeugdzorgelijk.web-log.nl/ (i.p.v jeugdzorgelijk.nl)

• Diana

ik heb mogen mijn rechtzaak over de uithuisplaatsing/

BJZ is er op teug gekomen ik mag mijn kind wel thuis hebben alleen willen ze de uithuisplaatsing behouden voor het geval dat. Waar praten we over.

Zij dwingen mij 2 keer anderhalf uur in 1 week iog geprekken, en ik moet me daar aan houden adners halen zeme zoon weer weg. Ik voel me een zware crimineel die haar kinderen heeft mishandeld ik heb neits gedaan alleen hulp gevraagd door omstandighden zie mijn verhaal eerder op deze forum.

Ik ben nu verplicht dag minder te gaan werken om in ieder geval me aan die afspraak te houden die andere anderhalf uur moet ik ergens maar vandaan toveren. Ze staan niet stil bij het feit dat als ik1 dag minder ga werken ik dus ook dag in de week midner geld terwijl mijn vaste lasten van ruim 1800 euro door blijven gaan. Daar wordt niet naar om gekeken.

Nee ik moet aanpassen aan hun eisen.

ik voel me zwaar crimineel.

Wat moet ik nu ik lees verhalen over tos dat moeders beloofd worden dat ze dan beter hulp krijgen ik heb er ook aan toe gegeven. Ik dacht dat is beter voor me kids. Nou het is nu beter dat mijn kind nog steeds op een plek zit waar ze uitbehandeld is mijn zoon me ontnomen is waar niets aanmankeerde en die krijg ik nu terug emt een hechtingsproblematiek en depresieve kenmerken en maar zeggen dat ik meer stabiliteit moet tonen want ik ben een bordeliner.

Ja ik ben er 1 die erkend dat ze dat heeft en nu al ruim jaar tablet vrij is en gelukkiger is maar nee ik moet me aan hun regels leven regels die mij juist ongelukkig maken, mij het gevoel geven dat ik faal, minderwaardigheids gevoel geeft.

Maar alles in het bealng voor het kind, maakt niet uit of het ten koste gaat van de gezondheid van de moeder.

Wat moet ik nu . Benbest wel zenuwachtig voor de rechtzaak.

grs Diana

• spang

Heel veel sterkte voor morgen Diana. Ik zag er ook heel erg tegenop, zo erg zelfs dat het uiteindelijk meeviel, maar leuk is het nooit natuurlijk! Ik hoop op een positieve uitspraak voor jou en je kind. Ik heb ook Borderline… ik ben alleen zo dom geweest om dat tegen de gezinsvoogd te vertellen… maar ja, het is gebeurd, ik kan toch niet meer terug draaien. Als ik op een bepaalde manier reageer dan is het “daar kan je moeder niets aan doen want ze heeft Borderline”en dat terwijl ik high level Borderline heb, bij lange na de ergste vorm nog niet, en wat dan nog als je dat wel hebt? Jeugdzorg is zelf nog erger dan degenen die Borderline hebben! Sterkte en het beste voor jullie.

• spang

Ik kom regelmatig op de borderline prikpagina, ik lees er alleen, misschien heb jij er ook iets aan?

Groetjes.