Gratis Kindercoach

  • hestersanderman@hotmail.com

    Wie ben ik?

    Mijn naam is Hester Sanderman, 36 jaar en in opleiding als kindercoach (voormalig werkzaam als locatiemanager van verschillende BSO’s en dagopvangcentra). Als beginnend kindercoach wil ik graag ervaring opdoen en u de mogelijkheid bieden gebruik te maken van een gratis kindercoachtraject. Loopt u tegen problemen aan in de opvoeding of heeft u het gevoel dat uw kind ergens hulp bij nodig heeft, dan kan ik u wellicht helpen.

    Waar kunt u verwachten?

    Als kindercoach zal ik een aantal gesprekken met u hebben als ouder/verzorger en daarnaast enkele gesprekken met uw kind. Deze gesprekken kunnen desgewenst bij u thuis plaatsvinden, zodat u de deur niet uit hoeft en uw kind in zijn/haar vertrouwde omgeving blijft. Na afloop van de gesprekken bespreek ik met u de bevindingen en ontvangt u van mij een advies. Het gehele traject staat onder supervisie van de hoofddocent vanuit de opleiding Sonnevelt (marktleider in Nederland en geaccrediteerd door 9 beroepsverenigingen).

    Interesse of vragen?

    Neemt u dan gerust contact met mij op. Ik ben telefonisch bereikbaar op telefoonnummer: 06-58 82 17 57. Mailen kan ook naar: hestersanderman@hotmail.com

  • dyno

    Beste Hester,

    Nog geen enkele reactie,en dat is niet zo vreemd denk ik…correct me if im wrong.

    Over het algemeen zitten hier ouders,die 100% om hun kinderen geven en voor hun kinderen gaan en te maken hebben met een enorme bureaucratie en tegen muren oplopen.

    Dreigende OTSen..of UHP…het geloof en vertrouwen in hulpverleners is hier niet zo groot ( en dat is een understatement denk ik) .

    En dan komt u met het idee om voor gratis kindercoach te spelen, er aardig dat wel, maar de meesten hier associeren dat met …ah u gaat een traject door met mijn kind,de bevindingen bespreekt u met mij ..maar met wie nog meer …en in welk daglicht gaat dat geplaatst worden bij onze grote BJZ/LDH.

    Ik ben bang dat dat hier niet gaat werken op dit forum,maar kan er compleet naast zitten ;)

    Misschen moet u het eens op een fora proberen van mensen die niet bang zijn voor de werkwijze van BJZ/LDH en anderen…en hier positief over zijn.

    Ja, dat is een onmogelijke missie inderdaad.