beste forumleden mama's en papa's

ik lees tot mijn verbazing en kippenvel tot op me kruin de meest rottige en verdrietige verhalen waar ik helaas zelf ook onder val

hoe is het toch mogelijk dat mensen een melding kunnen maken bij het amk waar de grootste leugens in kome te staan die door derden worden verteld en dit zo in het rapport worden gezet zonder ook maar de kant van moeder word gehoord vader en buurvtouw verder op in het blok ex schoonvader met zijn tussendoor vriendinnetje hangen de leugens op en er word alleen maar vader geluisterd en de hele kliek met ala gevolg eind raport amk die het vervolgens door geeft aan de raad van kinderbescherming en er vervolgens een rechtzaak door vader op poten word gezet tegen mij de moeded van deze kinderen die nou ineens een hele slechte moeder is volgens hem nu ineens terwijl ik al twee jaar 24/7 voor hun zorg en toen was alles goed ik nu de voogdij kwijt ben voor 50% procent en ik mijn kinderen alleen onder toezicht mag zien alleen bij de vader thuis en E ook nog eens ewns bij hem geplaatst zijn en dit alleen door een melding van dat snotjong wat verser op in hwt blok woont dit vrouwtje ik zeg het maar netjes maar ik kook van binne is nog 25 jaar laat haar kinderen alles doen wat god verboden heeft die kan dua geoon mijn leven op I

n