helpp! alsjeblieft

  • mimount97

    ik heb dringend hulp nodig

    ik wwon in een pleeggezin maar zie mijn moeder elk weekend mijn vader is overleden

    maar ik wil weer heeeel graag terug naar mijn moeder! ben heel ongelukkig thuis

    mijn moeder wil me ook terug in huis maar heb de voogdij niet meer|

    wat nu??? kan iemand mij helpen alsjeblieft

    alvast bedankt

  • Stan11

    Ik ben een vader van 2 kinderen, 10 jaar en 13 jaar oud en die hebben ook dezelfde problemen, ik weet wat je meemaakt.

    Ik heb voor mijn dochter een advocaat geregeld, daar heb jij ook recht op.

    Als je hulp nodig hebt met het vinden van een advocaat dan moet ik weten welke woonplaats je nu verblijft en dan google ik wel naar een advocaat in de buurt.

    Hou vol je, je bent niet alleen want er zijn veel mensen die tegen jeugdzorg in opstand komen.

    Houd vol en blijf sterk voor je moeder en jezelf!!!!

    Sterkte en vraag maar als je meer hulp nodig hebt, oke?

    Sterkte een vader die zijn eigen kinderen ook mist.

    Stan

  • silvergoldlock@live.nl

    Word gigantisch in de mangel genomen door lindenhout jeugdzorg ze dreigen intimideren zeggen ots nu blijkt uts aangevraagt al acht jaar lang ben eronderuit en laten valse meldingen doen en ze zijn erweer zit nu in pand lindenhout ze hebben mij en drie kinderen gewoon laten uitzetten afspraak metwooningbouw zit nu onder hun geplaats en dreigen steeds ik zet je zo op straat en de voogd haalt je kinderen dan op alles wat ze zeggen moet ik doen sta zelf niet onder otsnu verpligte hij mijn zoontje schuld te bekennen van iets wat hij niet heeft gedaan mijn zoontje bleef bij de waarheid toen zei lindenhout goed ga ik nu opdracht uts geven gesloten instelling mijn ex wil vertrekken naar belgie met hem wie kan ons info verschaffen weet graag of belgie mogelijkheid is en wie kan ons erbijj helpen dit gaat nu al acht jaar zo het stopt nooit vooral als ze je niet moeten blijven ze binnen komen ze zijn terug ggeplaats was niets aande hand zoontje adhd blijft altijd slagtoffer zespelen met school samen een spel en je word in de lurven gelegd valse verklaaringen