Vlucht Voor BJZ!!En doe het onmiddelijk!

  • briesje

    Ik weet niet hoeveel mensen er van op de hoogte zijn van de wetten wat betreft jeugdzorg…

    Maar even samengevat voor de nieuwe slachtoffers of die een slachtoffer gaan zijn van BJZ.

    Alleereerst is de wet op O.T.S nog gemakkelijker gemaakt.

    Zoals: Zelfs kinderen waar kinderen met lichte problemen zijn(ik weet niet wat men verstaat onder licht probleem, maar ik vind er is een zwaar probleem of er is geen probleem) worden onder O.T.S genomen. Zelfs tijdens een O.T.S/UHP kunnen ze al in een jaar tijd je ouderlijke gezag van je afnemen..die recht hebben ze nu volgens hun nieuwe gemaakt achterlijke wetten..

    Pleegouders krijgen meer rechten..zoals pleegouders krijgen meer recht op spreken..zoals pleegouders krijgen meer pleegoudervergoeding,zoals pleegouders kan tegen de biologische ouders het gevecht aan dat ze het kind niet terug willen geven aan de biologische ouders..en dat kunnen ze doen na 1 jaar.

    Indcicatiebesluit gelde eerst 5 jaar, nu geld het 15 jaar…dus iets wat van 10 jaar geleden is gebeurd kunnen ze dat na 10 jaar nog tegen je gebruiken..

    Heb je vrienden,kennissen..maak vrienden via internet..zoek je sociale kontakten op over de grens..en VLUCHT!

    Want O.T.S betekent kind uihuis en kwijt voor altijd..

  • gereij

    Oké en waar naar toe?

    Waar staat dat grote hotel over de grens waar al die duizenden kinderen die jaarlijks onder OTS komen, naar toe kunnen gaan?

    Volgens mij moet er iets heel anders gebeuren± misstanden aan de kaak stellen en met elkaar naar het Malieplein in Den Haag!!!

  • moedervan4

    idd…..

    weet je wat het probleem is………..kijk het nieuws een paar weken geleden weer een kindje vermoord………waar was jeugdzord dan?! een meisje van 12 een kindje gekregen?! waar waren ze dan?!

    er zijn gevallen waar het wel moet maar nee daar hebben ze geen oog voor…

    de mensen die het even niet meer weten bij jeugdzorg aan de bel trekken…..staan ze meteen met 4 man aan de deur en ben je je kinderen kwijt!! omdat je hulp vraagt omdat je het even niet meer weet of naja wat dan ook!

    nee vluchten heeft geen zij! als je onder ots staat of je kinderen zijn uithuis geplaatst of je ben je ouderlijke macht kwijt? wat dan ook vluchten werkt niet..

    kijk naar alweer wat jaren geleden is er ook een gezin gevlucht….ook ots of iets dergelijks maar na een tijdje zijn ze mooi opgepakt in DUITSLAND!

    ze vinden je hoe dan ook…… verdwijn dan naar mexico…. dan is de kans minder! verder echt je maakt weinig kans…

    het is een schande dat de pleegouders meer zeggen schap krijgen ik weet er alles van…..maak het van dichtbij mee…..

    ze maken het hun kinderen….. je bent ze kwijt….

    we moeten idd met ons allen naar denhaag en daar ons laten horen dat we het zat zijn en onze kinderen terug willen!!

  • briesje

    Mensen, jullie weten toch wel dat BJZ de OVERHEID Zelf is!

    BJZ draait op winst. Een probleem kind kost geld, een kind die gezond en wel is en die uit huis word geplaatst is kassaa!!!

    per kind uit huis is 45.000 euro per jaar…reken maar uitt!!

    Een neef die een belasting technicus is, geeft toe dat burojeugdzorg winst maakt..en is allemaal commercieel..

  • gereij

    ja, kijk maar eens op de lijst van de Kamer van Kooprhandel wat voor bezittingen een bureau jeugdzorg heeft

  • moedervan4

    volgens mij is het zelfs 60.000 per jaar per kind en krijgen ze een toeslag voor elke ots en uithuisplaatsing en ook nog eens een bedrag per maand per kind of zo had ik ergens gelezen…

    nou ik heb er 4 uit huis………….reken maar uit…..

    niet normaal….

  • gereij

    Handel pure handel en onze overheid werkt er aan mee.

    Dit is iets voor het europese hof.

    misschien moeten we een buitenlandse journalist (België) op de hoogte brengen.

  • moedervan4

    ja dat lijkt me goed maar hoe kom je daar mee in contact?

    ik moet nu een mail sturen naar uitgesproken van de eo om daar mn verhaal te doen ik heb ze gewoon gebeld……

    hoe en waar kan ik precies zien en uitvinden hoeveel toeslagen ze nu precies krijgen? dan kan ik dat in de mail toevoegen.

    ik hoor het graag..

  • scolopendra

    Nou contact met belgie is dan idd niet zo raar daar er in belgie heel wat nederlanders bivakeren die hier niet veilig waren voor bjz en daar dus gewoon medewerking krijgen van bjz belgie en die worden daar geholpen.

  • gereij

    Gewoon schrijven aan een Belgische krant:

    De Morgen, De Standaard, De Tijd, De Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, La Dernière Heure, La Libre, Le Soir, L'Echo