bezoekregeling

  • gereij

    Je kunt als ouder maar beter in de gevangenis zitten, dan is er tenminste iemand die zich druk maakt over de frequentie waarmee jij contact mag hebben met je kind!

    Kijk zelf maar:

    http://www.eenvandaag.nl/

    criminaliteit/37590/gedetineerde_moeders_moeten_kinderen_vaker_zien

    Deze kinderen moeten hun ouders regelmatiger zien, waarom de uit huis geplaatste kinderen niet?

    http://www.verwey-jonker.nl/

    doc/jeugd/D3662571_def.pdf

  • gereij

    kijk op: http://www.eenvandaag.nl/criminaliteit/37590/gedetineerde_moeders_moeten_kinderen_vaker_zien

    ipv www.eenvandaag.nl

  • moedervan4

    dus…… idd dan zien ze hun kinderen zelfs per 3 weken,

    ik mag mijn kinderen maar eens per 6 weken zien voor 1,5 uur dat is niks, met toezicht van de pleegouders dus heb ik mijn kinderen nog niet echt bij me want die mensen bemoeien zich er toch mee,

    de reden van jeugdzorg is dat uit huis geplaatste kinderen minder contact met hun ouders hebben omdat het volgens hen belangrijk is dat ze zich hechten aan het pleeggezin!!???

    WAT? en ze zeker onthechten aan hun eigen familie! wat dus wel gebeurt!!

    het is niet normaal,

    maar ja…jeugdzorg is zo ie zo al corrupt!!!!

    in mijn geval is het zelfs zo dat ik eens moet gaan met de bezoekregelingen zoals jeugdzorg en de pleegouders het willen,

    zo zag ik mijn kinderen allemaal op de zelfde dag, nu is het zo dat dat is verandert dat ik nu de 2 jongsten zie eens per 6 weken 1,5 uur bij bjz.

    de 2 oudsten moet ik in eens zelf halen bij hun pleegouders! de kosten voor het ov worden wel vergoed voor het bezoek aan de jongste 2 maar niet voor de oudste 2!

    en dat alles omdat de pleegouders van mijn oudste dochter het vertikken om mijn dochter te brengen en te halen.het voor de voogd te druk en te moeilijk is om dat allemaal te regelen!

    de kinderen zien elkaar dan ook niet meer….dus vervreemden de allemaal van elkaar!

    het is een schande dat het zomaar kan!

    de kinderen horen gewoon hun ouders vaker te zien…maar ook opa's en oma's broertjes en zusjes en andere familie…..dat is hun familie en niet die pleegouders en hun familie….

    tja je kan maar beter in de gevangenis zitten dan……

  • gereij

    Ben het helemaal met je eens. Hier klopt geen moer van. maar je bent niet de enige in deze situatie hoor!

    Ik stel voor een brief te schrijven aan deze dame van de 2e kamer en het zou dan fijn zijn als meerdere mensen daar hun naam onder willen zetten! Jij ook?

    Ik zal de biref opstellen en aan je voorleggen. Dan kun je eventueel iets wijzigen of toevoegen als je mee wilt doen.

    Jouw ouders zien hun kleinkinderen dus ook niet? Hebben ze al wel eens aan de rechter gevraagd om omgang met de kinderen te mogen hebben?

  • moedervan4

    nee mijn ouders zien ze idd niet, en het is nooit aan de rechter voor gelegd maar ik kan dat aan de advocaat voorleggen.

    ik vind het prima als je de brief opstelt, gaat het specifiek over bezoekregelingen? of ook over werkwijze van jeugdzorg? onterechte uithuisplaating.. en naja alles wat niet goed gaat?

    ik ben ook al een tijdje aan het proberen contact te leggen met media en dergelijke maar ze willen er niks mee.

    je mag me wel mailen, en als er ouders of grootouders zijn die willen praten en kletsen kan dat ook op mail: egt.82@live.nl

    ik zie het wel verschijnen.

    er moet eindelijk is meer aandacht voor komen…….!

    groetjes esther

  • briesje

    kortgeding aanvragen via je advocaat..wat betreft over de bezoek regeling.

    Ik zou zeggen kijk ook 's bij de wetten van strafrechterlijke…daar kan je burojeugdzorg goed mee pakken als je voor de rechter moet komen..

    ik had mijn kids in 4 maanden tijd terug gekregen

  • briesje

    mijn bezoek regeling 2x in de week 1,5 uur en 1 telefoongesprek 1 keer in de week.

    3x in de week kontakt

  • gereij

    Ben benieuwd hoe je dat dan precies gedaan hebt Briesje

  • moedervan4

    ja ik ben ook benieuwd hoe je dat hebt gedaan….

    ik vecht al sinds 2005 en is alleen maar erger geworden omdat ik juist zohard vecht en weet wat mijn rechten zijn… jeugdzorg heeft daarom zelfs mijn ouderlijke macht afgenomen…..

    ik weet niet meer hoe en waar ik het moet zoeken heb er al zoveel aan gedaan, bewijs hier bewijs daar…..niks verder mee gekomen….

  • briesje

    Elke situatie heeft een ander aan pak nodig om dezelfde doel te bereiken. ik weet niet zo goed jullie situatie maar pak de wetboek over kinderen dat is al een heel belagrijk punt.