AMK geeft toe gezin kapot te maken

  • petra

    Bizar is onze geschiedenis, te bizar voor woorden.

    AMK heeft een gezin expres tot slachtoffer gemaakt en geven dit nog toe ook.

    Er staat geschreven dat het AMK zich ervan bewust is dat het plan van het AMK verregaande consequenties zal hebben voor het gezin.

    Maar… het is namens het AMK wel goed bedoeld.

    Het gezin is verwoest, om niets!!! gewoon aantoonbaar om niets.

    AMK geeft toe dat zij het gezin helemaal kapot maken, dit is toch te bizar van woorden.

    En er is NIEMAND in dit land die dit een halt toe roep!!!!! een heel gezin verwoesten en wij dan maar wijzen naar de gezinnen die wanhoopsdaden verrichten.

    Wij hebben kinderen op de wereld gezet om vervolgens door derden psychis helemaal kapot te laten maken.

    Mijn kinderen hadden toekomst idealen, maar die kunnen ze nu wel vergeten.

    Het AMK vindt dat onze kinderen niet aan de regels van onze huidige maatschappij voldoen, nee gelukkig niet.

    Maar… nu moeten de kinderen verplicht leren hoe zij zich hieraan moeten aanpassen.

    Jippie, minirokjes met 12, joint met 12, vriend met 12, sex met 12, uitgaan met 12 en wie weet dat wij het dan goed doen voor het AMK.

    Lekkere maatschappij, maar het zijn toch ONZE kinderen die WIJ opvoeden of heb ik mij nu vergist en hebben wij kinderen op de wereld gezet zodat andere ermee mogen “spelen”.

    Ziek zijn ze hier in dit land, en de zieke maken de gezonden mensen ook ziek.

    Vind je het gek dat dagelijks nederlanders vluchten uit dit land.

  • briesje

    Nee is niet gek dat mensen vluchten uit dit land, daarom zetten ze de deuren open voor polen hongarije en weet ik veel wat allemaal, zodat wanneer de nederlanders uitgeroeierd zijn ze over kunnen gaan naar deze mensen. beter kan het toch niet. er bestaat deurtjes met naam, hulp voor dit,hulp voor dat, maar wat gebeurt er als je de deur opendoet, jaaaa en zwarte gat een kuil waarin je valt, allemaal lokkertjes, kinderlokkers, kom ik heb snoepi voor jou, en voor ouders is er kom ik heb hulp voor jou!!!dit land is geen land, nederland heeft altijd gehandeld in slavernijen, alleen nu moderner!!wat meer technologieen erbij, en zogenaamd met de maatschappij mee!!hihhi, ik vind het maar beter dat je noooooooooiiiiiiiiiitttttt bjz moet inschakelen en als je ooit een amk melding krijgt gelijk je biezen moet pakken en wegwezen, elke andere land zou jou zeer zeker wel hulp geven maar hier niet!!!

  • Moeder

    Helemaal mee eens briesje !

    Echt uitkijken voor de ‘hulpverlening’ in Nederland!

    En zodra je ermee in aanraking komt vlucht voor je leven en dat van je kinderen.

    Als je kunt vluchten doe dat, want dat bespaart je een heleboel ellende en energie die je beter kan steken in opvoeding van je kind.

    Wij die te laat zijn voor vluchten moeten er tegen VECHTEN. We maken een kans, maar enkel en alleen als we samen 1 front gaan vormen. Samen een goed plan van aanpak maken en samen naar Den Haag en de publiciteit in de media komt dan ook wel. Het heeft geen zin om individueel iedereen aan te schrijven en daarbij emotioneel zijn, maar verder niet met feiten en keiharde bewijzen komen… Het moet goed gepland en goed onderbouwd en WEL GEZAMENLIJK gebeuren. (!)

    Het is een illusie om te denken dat meewerken met BJZ een optie is. Ze laten je in een rotonde rijen. Je denkt dat je verder komt, de mogelijkheden krijgt om naar rechts, rechtdoor of links te gaan en je doet je best, maar alle afslagen worden keer op keer afgesloten. Je blijft maar rondjes draaien en hopen en weer je best doen en proberen, terwijl zij zich kapot lachen. Dan wordt gerapporteerd dat je niet goed meewerkt en de hele tijd niets hebt gedaan om uit de rotonde te komen - geen afslag probeerde te nemen en dat zij het je wel keer op keer mogelijk hebben gemaakt en zij jou keer op keer probeerden te helpen en daarin te begeleiden. En dit krijg je zo keer op keer te horen en te lezen. Er is een heel duidelijk patroon zichtbaar van hun leugens en manipulaties. Het zijn echt zieke mensen de (gezins)voogden van BJZ.-> psychopaten. Ieder normaal mens wil daar niet aan meedoen en dan volgt er ontslag nemen en /of krijgen. (Vandaar dat ze altijd personeelstekort hebben ondanks hoge inkomen en bonussen!) Sommigen trappen in de mooie vacatures, maar zodra ze door krijgen wat de werkelijke functieomschrijving is -> levens en toekomst van kinderen kapot maken, wat voldoende blijkt !) dan zijn ze zo weer vertrokken. Degene die blijven zijn echt zieke mensen. Er zijn geen goede (gezins)voogden! Het zijn hyena’s is schaapskostuums (!)

    Vechten en dat SAMEN is de ENIGE MOGELIJKHEID om je leven en kinderen terug te krijgen. Wij moeten er samen voor zorgen dat er een einde komt aan die georganiseerde misdaad.

    Dat is niet makkelijk, maar kunnen we het maken? Nou en of !

    Het moet wel goed georganiseerd worden. BJZ is een grote organisatie.

    Zij zijn constant aan het plannen en aan het overleggen. Zij hebben standaard tactieken, pakken ons op zwakke punten (emoties), maar ook zij zijn zeker niet foutloos of the untouchables. Al Capone was ook groot en machtig, maar ging ook ten onder, net als Hitler. Maar die vergelijking is eigenlijk niet gepast en een belediging voor deze twee, want zij hebben zich nooit zo geconcentreerd op kinderen en hebben hun misdaden nooit onder het mom: ‘hulpverlening’ gedaan en dus in schapenkostuums zoals de misdadigers van BJZ & Co, maar ook zij zijn te pakken! De hele organisatie gaat een keer opgerold worden!

    Wij moeten een duidelijke strategie bepalen en ons niet gek laten maken en hoe moeilijk het ook is we moeten allereerst onze emoties en woede onder controle krijgen. Dat wordt door de vijand tegen ons gebruikt. Ze spelen daar op in.

    Ik heb alles al gehad… Was helaas te laat om te vluchten en op het moment dat zo iets je overkomt krijg je als moeder vanzelfsprekend heel zwaar. Je kunt het niet bevatten en bij komen van de schrik. Je weet niet wat je kunt doen en dan ga je toch hopen dat het om een misverstand gaat en als je je medewerking verleent dat het wel goed moet komen, want het moet toch een misverstand zij'n… Je kan niet geloven dat er zulk georganiseerd misdaad bestaat ten koste van kinderen.

    Tegen die tijd dat je door hebt wat er gaande is, ben je als ouder op en zeer teleurgesteld. Dus weer emoties… Je weet niet wat je overkomt… Jij maakt het voor het eerst mee, maar de hyena's weten precies hoe het gaat en weten daar misbruik van te maken. Dat is wat ze dagelijks doen en als je iets dagelijks doet… oefening baart kunst.

    MAAR WIJ kunnen er SAMEN WEL een einde aan maken!

  • petra

    Een kennis van me heeft iets soortgelijks meegemaakt.Haar dochter had als regel dat ze na 7 uur niet meer naar buiten mocht,dit omdat mijn kennis wist dat haar dochter dan rottigheid uit ging halen.Dochter ging klagen bij jeugdzorg en is toen voor 3 maanden uithuisgeplaatst geweest.Na die drie maanden kreeg ze haar dochter zwanger terug!Klagen mocht niet baten want ze konden volgens hen niet de vrijheid van het kind beteugelen en het was haar vrije keuze geweest om omgang met een jongen te hebben.Het kind was nog maar 14 toen ze de baby kreeg!

    Een andere petra.

  • briesje

    Jaa tuurlijk, er komt geld uit het geld. Kunnen ze gelijk weer allebei uithuisplaatsen!!!!wat een stelletje terringmogolen zeg!!sory hoor mensen!!!maar al die verdrietige verhalen van ouders,moeders,vaders. je word gek, dat het je zelf al gebeurt ben je al gek op dat moment, maar ook nog's de verhalen die ik lees wat jullie schrijven, word je gewoon knettergek