Slachtoffers valse meldingen bij AMK

  • IkWordtErGekVan

    Dank je wel Karin.(tu)

    Ik heb aan leerplicht doorgegeven dat ik haar 1 week geef om haar valse melding van 3de te corrigeren.

    Ze heeft tot ak vrijdag anders aangifte smaad. laster ….

  • Stan11

    Het is allemaal heel bekend, ik ben 2 kinderen kwijt en jeugdzorg doet niets.

    Ik ben ook mensen aan het verzamelen op mijn zakelijke email.

    info@vlasveldwatersport.nl

    Ik denk aan met zo veel mogelijk mensen het hoofdkantoor van jeugdzorg te bezetten.

    Sterkte, Stan

  • jolenebeulenkamp@gmail.com

    ik heb heel erg veel stress door valse meldingen bij het Amk, en mijn kindje is nog niet eens geboren.

    ik woon nu in tiel. en altijd hebben er mensen over me geroddelt aan i stuk door. eigenlijk weet ik niet beter.

    ik heb een licht autichme spectrum stoornis. (lixhte vorm van autishme prima mee om te gaan, soms wel een handig)

    mijn verloofde heeft een verstandelijke henicap, door zuurstofgebrek bij de geboorte en een moter ongeluk.

    dat betekend alleen dat hij bibberd met z'n handen en een lichte korte termijn geheugen stoornis. meer niet.

    we zijn ook bijde dislecties daarom kregen we hulp van een stichting, voornamelijk voor papierwerk. meer niet.

    de vrouw die ons zou moeten helpen heeft over ons gelogen en geroddelt bij mijn verloskundige en een genicoloog. die ze volgens mij nog persoonlijk kent.

    die nu meldingen hebben gedaan bij het amk.

    in mijn zwangerschap ben ik 1 keer in lichte paniek naar de verloskundige afdeling in het ziekenhuis gegaan.

    mijn buik deed erg veel pijn, en ik was heel duizelig. eerst sturen ze me weer naar huis, maar ik val bijna flouw.

    ik had al weken deze klachten en de verloskundige deed niks daarom was ik naar hun toe gekomen.

    eerst waren ze er zeker van dat ik drugs had genomen, bloed afgenomen en natuurlijk schoon.

    ondertussen hebben ze die vrouw (ons begeleidster) gebeld. die mijn man heeft gebeldt dat ie Niet naar het ziekenhuis moest gaan. ik kwam vanzelf wel terug.

    schijnbaar heeft ze tegen die mensen gezegt dat ik psyhoties ben en dat ze zich zorgen moetenen maken. ik kreeg ineens een andere ginicoloog te zien. degene waar zij nu ik weet. heel erg vaak over mij heeft zitten roddelen.

    ze ziet me 10 minuuten. ik mag niet naar huis voor ik een psychiater heb gezien. proceduren word er gezegt.

    mijn man is al een tijdje bij me en ons begeleidster blijft maar bellen dat hij naar huis moet gaan.

    hij gaat na 7 ik moet blijven. er word gezegt dat ik kan gaan rusten dat er niemand meer komt.

    rond 10 s avonds word ik wakker gemaakt.

    ineens weten ze van alles over mijn opnamn 3 jaar geleden op siependaal. en verzinnen ze er nog van alles bij.

    er worden me datums gevraagt, en ze vind me in de war omdat ik die niet meer weet.

    om 10 uur savonds van 3 jaar geleden.

    en ze hebben melding gemaakt bij het AMK dat ik pshichies niet in oorde ben en mijn man verstandelijk beperkt is.

    ik heb die genicoloog na de melding nog gezien. die vrouw had me dus i keer 10 minuuten gezien.

    ze zij letterlijk Wij het ziekenhuis baren ons ernstige zorgen of jullie uberhoud een kind kunnen opvoeden. als het aan mij lag kreeg je een paar maanden om het te bewijzen. en ons begeleidster zat er knikkend naast.

    we hebben nu al 1 gesprek gehad met het amk en nu komen ze nog een keer. maar ze hebben steeds contackt met die stichting in plaats van met ons. dus ik maak me weer zorgen. en zwanger zijn en de telefoon opnemen en dan steeds horen. met het Amk tegen kindermishandeling. voeld heel naar.

    ons kind is nog niet eens geboren, en mensen zeggen nu al dat we der zouden verwaarlosen of mishandellen.

    ik heb een dochtertje van 5 van een voorige relatie, zij woont bij haar vader. omdat het eenige probleem dat we hebben is. dat onze wooning te klein is.

    maar er is ons Voor de zwangerschap en tijdens door dezelfde stichting een huis toegezegt.

    mijn dochtertje is heel lief en gezond en doet het goed op school. toen ik nog samen was met mijn ex kwam een iets groterdeel van de opvoeding op mij omdat hij veel werkte. hij zorgde en zorgt nu ook goed voor haar. ik zie haar 3 dagen per week een soms vaker.

    de melding van het ziekenhuis is gemaakt door de ginecoloog. dat ik psychoties was.

    die melding kan ze niet eens maken alleen een psychiater kan dat.

    het Amk weet dat het een valse melding is. heeft dat ook gezegt. maar er komt nog steeds een onderzoek.

    ondertussen weet op 1 of andere manier iedereen opeens van de melding. er word nu aan 1 stuk door over me geroddeld. dat doet pijn.

    dat mijn huis smerig is. dat ik psygiech niet in oorde ben. dat we niet met geld om kunnen gaan, dat ik alleen hebbedingetjes voor mezelf koop. het eenigste wat ik voor mijelf heb gekocht is zwangerschapskleding. we hebben allles voor de baby. ze hoefen ons kind niet aftepakken vind iedereeen. maar we hebben wel heeel veel hulp nodig want we kunnen zogenaamt niets.

    en vandaag neem ik dan weer de telefoon op en dan hoor de Met het Amk kindermishandeling.

    dat voelt steeds zo kut, volgens iedereen gaan we ons kind mishandelen en verwaarloozen voor dat het zelfs geboren is.

  • jolenebeulenkamp@gmail.com

    ik wil wel meewerken aan je boek.

    wat zou je willen weten. met 1 van onze verhalen heb je volgens mij al een boek vol.

    vriendelijke groet.

    jolene beulenkamp

  • jolenebeulenkamp@gmail.com

    kunnen we niet mer z'n allen naar kassa of z'n soortgelijk programma.

    samen staan we sterker. en ik denk als dit word uitgezonden. dat ze een stortvloed krijgen van soortgelijke gebuurtenissen.

    mischien gaan ze dan eindelijk wat doen.

    groetjes jolene