Slachtoffers valse meldingen bij AMK

  • rensepens

    Karin, welke school is dat want ik heb precies het zelfde meegemaakt en mijn verhaal is anderhalf jaar geleden en ook dossier overgedragen naar nieuwe school en toch AMK op de stoep twee maanden later met dossier van oude school, info vragen nieuwe school en met fouten wil je niet weten, rapport moeder heeft 4 kinderen van allemaal verschillende vaders,hahaha gewoon getrouwd en drie van een papa en een van andere papa maar die is al 17 jaar dus al overal bekend. School die mij bij het AMK aangaf deed net of ze niet wisten wie de papa was van het kind, maar deed wel mee met het opnieuw schilderen en schoonmaken van de school, een bepaalde hulp actie paps's en mama's of familie. Mijn dochter op andere school en AMK staat voor de deur met melding en daarbij Kinderbescherming en alleen maar fouten in het rapport. Ik heb als moeder van dochter haar nieuwe school ingelicht over kwestie van Kinderbescherming en de nieuwe school was blij dat ik me verhaal wilde toelichten want de vorige school had de dossier doorgestuurd naar de nieuwe school met daarbij melding van kindermishandeling dossier van school ook naar AMK.

    De nieuwe school ging mijn kind toetsen op letterkennis, cijfers, inzicht en beginnend lezen, de uitkomst van de toesten gaven een droefig beeld aan, Mijn dochter haar kennis en inzicht was minimaal. Normaal een kind van haar leeftijd heeft een gemiddelde van een aantal letters, cijfers maar mijn dochter had het gemiddelde van een kleuter die in groep 1 zit.

    De nieuwe basisschool schrok van haar slechte kennis en snapt niet dat ze in groep 2 overgegaan is naar groep 3. maar als ik zeg montesorie …………………??????????? gelijk ohhhhhhh

  • rensepens

    Maar om mijn verhaal af te maken. De school die wees en was van mening dat ik slecht was voor me kinderen en deed melding bij het AMK rn volgens het AMK hun grondig onderzoek, ging het niet goed met mijn kinderen. Het dossier AMK over mevrouw -siemons deze mevrouw heeft meerdere kinderen van verschillende vaders en de school flierefluiter van Marcella weet niet precies wie haar vader is, want altijd verschillende mannen op schoolplein. Het AMK heeft eenzijdig geoordeeld en door verhalen van een schoolhoofd, een schoolhoofd die klaagt over mensen maar zijn school al jaren onder curratele staat bij onderwijsinspectie. Na te zoeken school montesorieschool in Zwaag, zij hebben het het AMK ingeschakeld nadat ik een gesprek had aangevraagd met de directeur over de reden van de absentie van moeder gestresst en hun werd dochter te veel ziek gemeldt. Over het ziekmelden van dochter, klopt! Vader absent op dat moment, klopt ook!

    Moeder gestresst, klopt niet. Schoolof contact met moeder of kind gezocht, klopt niet! School heeft nog nooit een kaart, brief of bezoek gebracht aan hun leerling dus heeft daarbij nooit de ernst van het kind of ouder kunnen ondervinden. Moeder belt directeur school van oudste dochter, groen school vmbo staat bekend als makkelijk

  • karin38

    Hoi Rensepens,

    De eerste school waar onze zoon op zat was Hasselbraam in Almere. Maar de directeur van deze school was daar voor directeur van de Flierefluiter in Almere. Toeval of niet.

    En de Hasselbraam staat al jaren ook onder curatele bij de Inspectie van het Onderwijs. Naar aanleiding van onze klacht is de toezicht zelfs strenger geworden, in plaats van elk half jaar werd het elke drie maanden.

    Het is allemaal begonnen omdat ik mijn mond open durfde te trekken.

    Onze zoon was een maand te vroeg geboren en omdat ik diabetes heb kreeg hij na zijn geboorte problemen met drinken. Zes weken is hij in het AMC geweest en na lang onderzoek bleek hij een stofwisselingsziekte te hebben. En omdat hij een IVF kind is loopt en liep hij wat achter met zijn ontwikkeling.

    Wij hadden dit de directeur en clusterdirecteur in vertrouwen verteld, maar zij dachten er even misbruik van te maken.

    Omdat ik hard uit de hoek kan komen beviel dat deze heren niet en hebben ze een melding gedaan bij het AMK. Ik werd door de directrice van het bestuur van het openbaar onderwijs iets voor vijf uur in de middag gebeld met deze mededeling. Ik kon die dag dus geen contact meer opnemen zelf met het AMK.

    We kregen alleen te horen dat de school zich zorgen maakte over de ontwikkeling van onze zoon en meer van dat soort leugens. Heel smerig.

    Na twee maanden van spanning een gesprek gekregen met het AMK. Het AMK zelf wist amper wat ze met de hele melding aanmoesten. Want ze hebben artsen en anderen gebeld en informatie aangevraagd en iedereen zei dat er helemaal niets mis is met onze zoon.

    De hele melding is dus gesloten en het dossier is vernietigd.

    Ik heb tegen de directeur, de clusterdirecteur en twee mensen van het openbaar bestuur aangifte gedaan. Na twee jaar kreeg ik te horen van de officier van justitie dat het niet strafbaar was wat ze gedaan hadden.

    Maar ik ben dan wel enorm tegengewerkt door de politie hier.

    De oude school wilde trouwems eerst het dossier niet overdragen aan de nieuwe school, ik mocht trouwens van het bestuur niet eens naar een andere school toegaan. Ze hadden zelfs alle scholen in Almere gemaild dat ze mij niet in mochten schrijven.

    De Onderwijs inspectie hierover ingelicht en die greep direct in en heeft het bestuur op zijn vingers getikt hier voor. Onze zoon zit nu twee jaar op de nieuwe school, maar ook daar halen ze smerige streken uit. Omdat de vorige school nog steeds een rol hierin speelt en het verborgen dossier dus ook.

    De nieuwe directrice, de interne begeleidster en zijn vorige leerkracht hebben geprobeerd ons onderuit te halen tegenover het AMK. Maar deze had door dat dit pure pesterij was.

    Maar toch worden deze smerige leugens gebruikt door Jeugdzorg.

    Ik heb een heel goed contact met een vertrouwensinspecteur van de Inspectie van het Onderwijs, want hij zegt nu ook dat dit eens moet ophouden wat de school nu doet. Hij is het ook zat met hen.

    De scholen in Almere hebben een slechte reputatie, of het nu openbaar is of anders. Want ze hebben allemaal onderling contact met elkaar de scholen. Want ook daar konden wij onze zoon niet inschrijven.

    Het is wel heel toevallig, maar niet vreemd, dat jullie dat ook is overkomen. Ik sta er niet van te kijken.

    Het lijkt wel of de openbare scholen hier heel graag samenwerken met Jeugdzorg en AMK.

    Ik vind het heel erg dat jullie dit ook is overkomen en dan ook op een school en iemand die directeur daar is geweest. Het lijkt wel alsof je als ouder enorm moet oppassen wat je zegt en doet op deze scholen hier in Almere.

    Mail me anders op suseherman@gmail.com dan kunnen we hierover verder praten onderling.

    Dat wil ik heel graag, want dit is wel enorme toeval. Ik kan je meer vertellen over het openbare onderwijs hier.

    Ik hoop dat jij dat ook wilt. Ook om je te steunen hierin natuurlijk.

    Want ik ben nog lang niet klaar met de school waar onze zoon nu op zit. Ik heb in de twee jaar nog meer verhalen over deze school gehoord.

    Karin38

  • karin38

    Ik ben op gesprek geweest bij Triade voor zogenaamde opvoedhulp.

    Het eerste gesprek begon al slecht. De dame van Triade zei al direct tegen mij: uw man is ziek he, ligt hij de hele dag in bed. Ik zei al direct tegen haar dat mijn man helemaal niet ziek is en gewoon alle dagelijkse dingen doet zoals mee gaan met boodschappen, uitstapjes met zijn alle en nog veel meer. Daar reageerde ze heel raar op. Toen zei ze tegen mij dat ik een geestelijke stoornis heb, volgens onze huisarts. Ik zei direct tegen haar dat dit echt niet zo is en dat dit gewoon pure pesterij was van onze huisarts.

    Toen wilde ze alles weten over mijn familie. Hoe lang mijn man en ik getrouwd zijn, hoe lang wij over IVF hadden gedaan, of ons kind wel gewenst is. Wat ik voor werk doe en wat voor werk ik in de toekomst ga doen en wat voor werk mijn man doet.

    Hoeveel broers en zusters ik heb, hoe het contact met hen is en of ik wel contact met hen heb. Hoe oud mijn ouders zijn, wanneer ze geboren waren, hoelang mijn ouders getrouwd zijn, wat voor werk ze doen of hebben gedaan,.

    Hoe mijn broers en zusters heten, wanneer ze geboren zijn, wat voor werk ze doen en waar ze wonen. Daar ging ze een stamboom van maken.

    Ik vroeg aan haar waar deze vragen voor nodig waren en toen zei zij dat zij inzicht in ons gezin wilde hebben.

    Dit soort vragen heeft toch niets te maken met opvoedhulp of zie ik dat verkeerd?

    Toen wilde ze weten of wij schulden hebben.

    Ik heb direct hiertegen geprotesteerd. Heb ook contact gezocht met de Toegang en die begon ook heel raar te doen, want ik zei tegen haar dat die dame van Triade eerst de hele proceduren had moeten uitleggen en hoe alles verder in zijn werk zou gaan. Maar die dame van Triade sloeg deze hele procedure gewoon over. Ik heb aan de Toegang doorgegeven dat ik een andere instantie wilde hebben voor opvoedhulp en dat wij daar recht op hebben. Want dat had ze zelf van te voren tegen mij gezegd dat dit mogelijk was.

    De dame van de Toegang kon geen antwoord geven op vragen en ging er al direct van uit dat wij alle hulp nu gingen weigeren. Ik heb dat direct hard ontkend.

    De Triade heeft een vertrouwenspersoon en die hebben wij direct ook ingeschakeld.

    Daar hebben we volgende week ook een afspraak mee.

    Maar ondertussen belde een leidinggevende van die dame van Triade en die reageerde ook niet echt netjes. Wilde maar dingen weten. Toen ik haar vertelde dat wij eerst gaan praten met een vertrouwenspersoon, vond ze dat niet echt leuk. Zij wilde direct weten wie dat was, wilde direct met hem contact opzoeken en zei ook dat ze dit door zou geven aan Jeugdzorg.

    Dreigend dus.

    Ik heb direct zelf contact opgenomen met de Toegang en haar uitgelegd hoe wij nu zouden handelen. Die zei direct dat zij ook een gesprek wilde hebben met die vertrouwenspersoon erbij. Maar dat mag juist niet.

    Ik heb bij beide dames direct gezegd dat eerst het gesprek met de vertrouwenspersoon zullen hebben en dat wij daarna contact met die leidinggevende zullen opnemen over hoe het nu verder zal gaan.

    Dat hebben ze met moeite geaccepteerd, maar als ouder heb je hier gewoon recht op, dat staat buiten kijf. Daar kunnen beide instanties in het geheel niets tegen ondernemen, daar mogen ze ook niets tegen doen, ook al zouden ze dat willen.

    Ook zijn we naar het juridisch loket geweest voor juridisch advies. Wat een lachertje is dat. De juriste was een hele jonge dame zonder enige levenservaring. Ik wilde mijn verhaal vertellen, maar werd direct afgekapt door haar. Toen ik de naam noemde van jeugdzorg gingen bij haar de kleppen voor haar ogen. Want als het AMK in zicht komt, mag alles en kan alles. Want ze moeten onderzoek doen. Maar het verhaal hier achter en het feit dat de meldingen allemaal vals waren telt dan niet meer mee. Nee, het AMK en Jeugdzorg mogen alles. Dat is hetzelfde als je advies wilt hebben van advocaten, dan gaan bij hen ook de kleppen dicht. Als slachtoffer van valse meldingen sta je hier in Nederland er helemaal alleen voor.

    Karin38

  • marjorin@kpnmail.nl

    Bij mij lag deze week (op 1 april) een brief van het AMK op de mat. Het bleek geen 1 april grap. Het betreft een anomieme melding. Mijn zoon is bijna 18! Hij heeft een aangeboren groeisysndroom en is zijn leven lang al op speciaal onderwijs. Ik heb met de maatschappelijk werkster van de school heel goed contact, en vanuit de school heb ik nooit signalen ontvangen die erop duidden dat ze mij van kindermishandeling verdachten. Mijn zoon woont juist vanaf 1 maart doordeweeks niet meer hier maar in een begeleid-wonen woongroep voor verstandelijk gehandicapten. Hij heeft het daar prima naar zijn zin. Ik ben dus heel verbaasd over deze melding bij het AMK, die juist nu op dit moment komt. En ik ben ook heel boos, dat de melder niet naar mij toe is gestapt, en dat de identiteit van de melder wordt beschermd terwijl van mij verwacht wordt dat ik mijn privacy volkomen opgeef. Ik heb meteen het AMK gebeld en gezegd dat ik ze niet bij mij thuis wil ontvangen. Ze mogen van mij met iedereen gaan praten waarmee ze willen praten, maar ik heb geen behoefte aan hun bemoeienis. Ik ben wel een beetje bang voor mogelijke consequenties omdat mij meteen werd gezegd dat ik wettelijk verplicht ben mee te werken aan het onderzoek. Ik vind echter een wet die anonieme klikkers beschermt en tegelijkertijd kwetsbare gezinnen extra kwetsbaar maakt, geen wet waaraan ik me gehouden voel. Ik zou graag ervaringen delen met anderen die slachtoffer zijn geweest van valse meldingen.

  • A+A

    Sinds jaren heeft mijn vriend een camper die een beetje op een minivrachtwagentje lijkt.

    Mijn vriend is de vader van ons kindje, heb nu bijna 10 jaar een relatie met hem en beiden zijn we gezaghebbend.

    Plotseling stond de politie aan de deur!

    Er was een melding binnen gekomen dat er een babie in een vrachtwagen zou zijn geladen, een mogelijke kidnapping!

    We wonen in een stad (80.000+) maar met een dorpse bekrompen mentaliteit dus zo'n melding zou kunnen denk ik nog, ze vervelen zich hier en het klinkt best wel spannend haha!

    De twee politieagenten zijn in de camper van mijn vriend geweest, bij ons thuis geweest en bij mijn vriend thuis geweest.

    Einde verhaal denk je er is geen enkele wet overtreden maar nee, toen ze wegliepen zeiden ze nog even snel dat er dankzij een nieuwe wet verplicht een melding naar jeugdzorg gedaan moest worden.

    Waarop mijn vriend antwoorde dat hij zich al jaren krom betaald voor deze camper aan belasting, afspraken heeft met het RDW, officieel tot 9 persoon mag vervoeren voor én achterin en alleen gecontroleerd mag worden door de politie of de douane wat ook wel eens is gebeurd. En nooit een probleem is geweest, waarom ook? Hij volgt de wet.

    Hij wilde in ieder geval helemaal niets met Jeugdzorg te maken hebben.

    Wel dus.

    Na een paar weken belde JZ, nogmaals gaf mijn vriend aan dat hij slechts met de wetgever en de belastingdienst zaken wenste te doen en niet met JZ en als hij wilde mocht hij zelfs weken of maanden weg met ons kindje in deze camper (of met 8 kindjes tegelijk!). Dat zijn de afspraken gaf mijn vriend aan, daarom was deze camper omgebouwd en goedgekeurd en veilig bevonden op alle fronten.

    Maar JZ bleef maar doorhameren over een mogelijke onveilige situatie zonder deze camper ooit gezien te hebben!!!

    Na drie telefoongesprekken en de mededeling van mijn vriend dat hij vond dat JZ de wet niet respecteerde en daarom de lokale krant wilde inlichten over de gang van zaken koos JZ blijkbaar eieren voor haar geld.

    Nooit meer iets van weer gehoord (nu 2 jaar geleden).

    Zo zie je maar weer, via de meest vreemde wegen kan JZ in je leven komen.

    Nu is het bij ons met een sisser afgelopen, helaas is dat bij anderen niet zo.

    Ik wens iedereen uitermate veel sterkte met hun strijd tegen JZ of het AMK.

    Klasse hoor Karin38 dat je dit allemaal doet.

    Groetjes.

  • jariska/baby.beach369@live.nl

    Het is idd zo dat als je toevallig de pech hebt dat je in een conservatieve dorp woont, je als het waare een big brother slachtoffer kan worden.

    Als je tuintje niet is voorzien van een vijver met fontijntje, en natuur steen tegels en je niet de anti coffee shop campanje folder op je raam hebt geplakt.

    Enz enz enz.

    Als je vriend met zijn omgebouwde vrachtwagen komt parkeren naast de duure camper van de buurman, maar toch volgends de wet ook onder een camper valt, hahahahaha.

    Afgunst is idd 1 van de grootste reden van valse meldingen. Ik heb gewoont in zo een omgeving en zag hoe mijn alleenstaande buurvrouw de dupe werd van de buren die 1x 24 uur 352 dagen de mannen gingen tellen die bij haar kwamen aanbellen.

    Nadat haar 2 zonen dmv deze melding bij haar zijn weg gehaald, en ze uit verdriet letterlijk uit haar huis is weg gevlucht, de buren me partner en ik begonnen te pesten.

    Ik had op dat moment al me 3 kinderen niet meer bij mij, en uit angst en zwakte besloot ik samen met me partner ook daar weg te gaan.

    We vertrokken met onze flower power caravan, richting hoenderloo en heb ik me letterlijk terug getrokken uit de maatschappij.

    Mijn partner verdiende goed, dus promoveerden we telkends tot een betere caravan, het eenige nadeel was dat we telkends naar een andere camping moesten, omdat we nergends het hele jaar door mochten staan.

    Zelfs toen we een mooie staan caravan kochten, en stiekem hoopten dat de camping eigenaar het zou dogen (nadat we hoorden van de polen aldaar) om ons wel het hele jaar door te laten blijven.

    Gelukkig hadden we nog de flower power caravan, dus konden we opnieuw overwinteren op de winter camping.

    Maar ik was totaal onverwacht in de lente zwanger geraakt.

    Het moment dat ik zwanger raakte zat ik aan een antidepresiva REMERON ( mitrazapine) die ik gebruikte als slaap medicatie vervanger nadat ik jaren verslaaft was aan echte slaap medicatie (temazepam).

    Zodra ik wist dat ik zwanger was stopte ik meteen met de remeron, en voelde ik daarna totaal geen gevolgen van neerslachtigheid en lukte het mij ook om toch te slapen.

    Het voelde voor mij, alsof ik eindelijk klaar was om echt moeder te gaan worden, iets wat ik eerder niet kon voor mijn andere 3 kinderen ondanks dat ik inmens veel van ze hou.

    Ik leefde elke dag voor dit kind, en beschermde mezelf zo goed.

    Behalve op 1 ding na, en dat was een goede warme onderdak voor de winter te kunnen krijgen.

    Ik was uitgerekend in february, dus moest de laatste maanden in de winter doorbrengen op de winter camping in de flower power.

    Met veel pijn en verdriet, besloot ik onderdak te vragen bij de dakloze opvang in de gemeente waar we geregistreerd stonden.

    Omdat me partner niet in staat was zijn prive op tafel te gooien voor de opvang, hij besloot om niet met mij mee te gaan.

    Wel kocht hij een hobby caravan, en zocht een winter camping bij mij in de buurt.

    Natuurlijk gaat de opvang ervan uit dat me partner mij niet kan onderhouden, anders had ik daar niks te zoeken, dus kreeg ik meteen bij me inteak gesprek met M ( een medewerkster) te horen dat ze toch maar had besloten dat zij, en niet 1 van haar collegas mijn mentor (begeleidster) zou zijn.

    Omdat ik via de verslavings zorg hulp had gevraagd om daar onderdak te krijgen wist ze automatisch dat ik een spannende verleden had.

    Ik was al 6 maanden zwanger, en zij er erg van genoot om me niet alleen de regels van het huis te vertellen maar mij ook bedrijgde dat zodra zij iets merkte van terugval in me verleden, ik niet alleen meteen op straat werd gezet maar dat zij ook melding zou doen bij het AMK.

    Het ging bij mij oor in en uit, omdat ik wist dat ik leefde voor dit kind en totaal geen behoefte had in medicatie of drank gebruik.

    Tijdens mijn verblijf merkte ik dat het ondanks de regels een vrijgevochten boel was, en anderen wel vaak de regels overtreden zelf zo erg dat ik werd lastig gevallen door bezopen medebewoners.

    Ondanks de klachten bij het personeel, deze mensen niet eruit werden gezet.

    Maar ik leefde voor dit kind en zorgde dat ik me wel zo goed mogenlijk tot in detail aan toe aan de regels hield.

    Ik werd verplicht elke week opnieuw naar de verslavings arts te gaan, zo dat ze me preventief kon weerhouden van misch een mogenlijke terug val.

    Elke week opnieuw die vraag; EN HEB JE LAST VAN TREK???

    Trek na al die tijd wist ik niet eens meer hoe trek voelde, maar ik deed wat me mentor van me eiste vanwege haar belofte dat als ik me kon bewijzen ZIJ me zou helpen aan een verdien woning.

    Mijn partner had het enorm zwaar met me besluit om onderdak te zoeken bij de opvang, maar hij kreeg het nog moeilijker nadat ik verplicht werd vanwege mijn hulp verzoek, toch een scheiding aan te moeten vragen.

    Ik denk dat er door die handeling een vorm van wantrouwen bij hem is ontstaan, ondanks dat ik samen met hem aan de advocaat had gevraagd om pas na de geboorte van onze zoon de scheiding aan te vragen, zodat me partner automatisch ook het gezag zou krijgen.

    Nadat ik was bevallen van onze zoon, via een keizersnede omdat hij tot ieders verassing een 8,5 ponder was, en ik klein 1.53m 56 kg en me 3 voorige kinderen met 6 pond geboren waren, besloot ik dit kind zo lang mogenlijk de borstvoeding te geven.

    Hij was een groote en gulzige baby, maar ik gaf hem alles en alle tijd.

    Ik kan het niet in woorden uitleggen, maar er ging een heel andere wereld voor me open als moeder, eindelijk een ECHTE MOEDER!!!!

    Na 1 maand werd ik op kantoor geroepen bij me mentor M, ze had toch of vondt toch dat er zorgen waren vanwege mijn te vaak binnen blijf gedrag.

    Want stel je voor dat ik me woning kreeg, en ik geen boodschappen haalde voor me kind?

    En dat het absoluut niet de bedoeling was dat vader te vaak bij mij over de vloer mocht komen, dus ik moest zorgen dat ik elke dag minstens 3 uurtjes naar buiten ging en ze haar collegas de opdracht had gegeven om mij te cotroleren.

    Ok vooruit de eerste week hield ik me eraan, maar daarna sloeg ik wel 1ns een dag over.

    Soms 2 dagen, tot dat ze me opnieuw hierop aansprak.

    Ik dacht van als ik nou een goeie smoes verzon, ze mij met rust zou laten.

    Ik verzon dat ik een beetje last had van pleinvrees in de hoop dat ze zich niet ermee zou gaan bemoeien als niet of onbevoegdheid.

    Voor zover ik weet is ze geen verpleegkundige laat staan arts!!!!!!!!

    Nou mevr nam op dat moment de vrijpostigheid om een medische beslissing voor mij te nemen, en nam kontakt op met me arts bij de verslavings zorg met de opdracht dat ik desnoods dmv medicatie van me straat vrees moest af komen.

    Ondanks me vraag wat ik moest doen met de borstvoeding die op dat moment in me leven erg belangerijk was, en eingelijk een vorm van genezing voor me was.

    Ze zei keihard nou dan ga je maar over op flesvoeding.

    Ik probeerde opnieuw elke dag naar buiten te gaan, maar wat doe je in godsnaam zonder geld 3 uur lang buiten elke dag?

    Los daarvan wist ik niet dat ik dmv me schildklier een koukleum was, en ik zelfs in de tropen vaak binnen was vanwege kouwigheid.

    Ook ben ik niet een type van window shoppen en had ik onbewust last van te veel drukte, in de stad.

    Ik kom me niet aan haar belachelijke eis houden, en ben toch maar op een dag naar de arts gegaan.

    Nadat ze me vroeg als het idd zo was, als ik straat vrees had ik niet wist wat ik moest zeggen.

    Als ik nee zou zeggen, zou ze me waarschijnlijk depresief verklaaren en bij ja ook, dus hoe dan ook legde ze me uit dat als ik deze medicatie zou gaan nemen die veel baat had bij dit soort klachten ik me beter zou voelen.

    Maar omdat de medicatie in het begin heftige bijwerkingen had vooral extreme angst klachten, moest ze me ook Oxzazepam voor schrijven om in het begin de bijwerkingen te onderdrukken.

    Ik kon me ooren niet geloven 3 jaar geleden was ik opgenomen om juist van de slaapmedicatie af te komen, en nu wil de verslavings arts mij opnieuw benzodiazapines gaan voorschrijven?????

    Mijn arts verzocht me om toch mee te werken, en haar te vertrouwen en toch dit middel ZEROXAT (prozak) te proberen.

    Dus nadat ik toch wist dat ik opnieuw benzos zou krijgen, ik maar heb gevraagt om de benzo die mij een opruim kick gaf ipv die oxazepam die me zo lui en moe maakte.

    Me arts vroeg me welke middel het was, en nadat ik haar zei temazepam, ze het raar vondt dat ik er van een opruim kick kreeg.

    Ze vroeg zich terpleke af als ik misch wel ADHD had en besloot me ook ritalien te geven.

    Ik kreeg geen temazepam, maar kreeg ZEROXAT/RITALIEN/EN OXAZEPAM mee!!!!!!!!!!

    En werdt ik verplicht om elke 2 weken urine af te geven. Dus me plan om stiekem geen enkel medicatie te nemen ging ook niet door.

    De volgende dag hoopte ik op toch een wonder en nam me eerste pillen, en met verdriet gaf ik me zoon de fles.

    NOU MIJN GOD JEZUS MINA, vanaf die dag veranderde mijn leven in een hell.

    De zeroxat maakte mij vijandig en de ritalien maakte dat ik alleen maar met mezelf bezig was ipv altijd de praatpaal van me medebewoners en ook van een personeelslid die over de corvee taken ging, en altijd haar problemen aan me vertelde.

    Ik merkte dat mijn medebewoners mij plotseling niet meer aardig vonden, en dat ik heel erg voor mezelf opkwam.

    Naar buiten ging ik toch weer niet, en begon ook tijdens de wekenden naar me partner te gaan, die inmiddels weer in de sta caravan mocht blijven.

    Op de camping voelde ik me extreem gespannen en paranoia, en de lage dosis oxazepam hielp niet er tegen.

    Uiteindelijk gaf ik het op en greep me eerste biertje, die me uiteindelijk wel rustiger maakte.

    maar dat was de bedoeling niet, HALLO!!!!!!

    Ik werd zo kwaad op me mentor, en me partner belde haar op om haar te vragen als dit hulpverlening was????

    Ik die dik anderhalf jaar geen pil of druppel alcohol meer had genomen was terug bij af, omdat me mentor plots ook dokter was geworden!!!!!!!

    Een hulpverlener die waarschijnlijk haar baan saai begon te vinden, en ze in haar menopauze zat.

    En nadat ze zichzelf tot me mentor had gemaakt, in de hoop dat er wat bij mij te verbeteren zou zijn en ze toch niks vondt, uiteindelijk iets moest gaan verzinnen.

    Ik besloot haar met 0 als resultaat te laten, en pakte me spullen in en vetrok uit de opvang met de gedachtes van steek je woning in je ………!!!!!

    Ik kreeg een studio te huur, en vetrok met me zoon, maar wel nog erger als vroeger aan de medicatie.

    Mijn mentor reageerde hierop dmv een melding te doen bij het amk.

    Omdat ik toch opnieuw ervoor koos om liever in me studio te verblijven, kreeg mijn partner wrok tegen mij.

    Nadat hij een middag me zoontje kwam halen, bleef hij weg met hem en sturrde hij mij een sms dat hij naar polen was vertrokken.

    Ik ging helemaal overstuurt naar de politie om aangifte te doen van ontvoering.

    De politie vondt dat ze niks konden doen, omdat vader ook het gezag had.

    nadat mijn advokaat die de scheiding had aangevraagd dit hoorde, stuurde ze meteen een fax naar de politie met de nieuwe uitspraak van de hoge raad, en dat de politie verplicht was een opsporings bevel en arestatie bevel op te geven.

    Ik stuurde mijn partner per sms de uitspraak van de hoge raad, en hij werd bang en bedreigde mij dat als hij aangehouden zou worden hij zichzelf en het kind dood zou rijden, maar hij het kind wel zo snel mogenlijk terug zou brengen.

    nadat ik de politie vroeg om nog geen aktie te ondernemen me partner, me zoon terug bracht.

    Toevallig kreeg ik de volgende dag bezoek van de raad vanwege de melding van me mentor, en van de melding van de politie van ontvoering.

    De conclusie van de raad, was dat ik een liefde volle zorgzaame moeder was, maar vanwege vader zijn akefietje ze toch vonden dat er een ots moest komen, zodat vader nooit meer zo iets zou uithalen.

    De mevr van de raad vroeg mij als ik een bepaalde voorkeur had voor een jeugdzorg instelling, omdat er 2 verschillende waren in die gemeente.

    De 1ne was onderdeel van het leger des heils en ik met die hele slechte ervaring had, vanwege een ots over mijn 2de en 3rde kind en de andere instelling was gewoon de BJZ en die had de ots over mijn eerste kind en ik toch betere ervaring met hun had.

    Ik koos voor het laatste!!!!! en vroeg exact om de gezinsvoogd die over mijn oudste zoon ging.

    Niet wetend dat die uiteindelijk, ook omdat ze van me partners leeftijd was en mij als toch die eeuwige waardelose moeder zou blijven zien, en scheidsrechter ging spelen tussen me partner en ik.

    Ze verzon van alles, om uiteindelijk toch via de rechter mijn baby aan me partner toe te wijzen.

    Zelfs de exus dat ze de opdracht had gekregen van haar baas, om bij niemand meer het risico te nemen vanwege de fout die die zelfde instelling had gemaakt over het kindje Savanna.

    Dus ik het niet persoonlijk moest nemen maar, het moest begrijpen dat de BJZ bij elke ots een uithuisplaatsing deden uit preventie.

    Mijn laatste oprechte kans om eindelijk moeder te zijn werd mij onterecht ontnomen!!!!!

    Mijn laatste kans om zonder medicatie te kunnen leven en ik eindelijk helder werdt in me kop me is ontnomen.

    Ik ben daarna gestopt met zeroxat, niet zonder gevaar!!!!!!

    Ik zit nog steeds vast aan ritalien, terwijl het niet nodig was.

    Ik heb in me laatste mail aan de gezinsvoogd voordat ze met ontslag ging gezworen er me levends werk van te maken, om te vechten tegen de BJZ.

    Ook heb ik haar verteld over me vuurige wens dat ze uiteindelijk wel oma kon worden, ipv dat haar schoondochter telkends weer een miskraam kreeg wat ze me ooit toe had vertrouwd DUS NIET HAHAHAHAHAHA!

    Ik heb haar vervloekt!!!!

    daarna heb ik het leven van me mentor zo zuur gemaakt, met bedreigingen dat ik haar zou aanklagen omdat ze plots kennis had van medische zaken!!!!

    Daarna hoorde ik dat ze ook van de 1 op de andere dag ontslag had genomen.

    Idd mensen die hun werk of hun leven saai vinden, doen vaak valse meldingen zonder te beseffen hoeveel leed ze iemand toe brengen.

    Nee ik heb niks meer te verliezen, en ga de strijd aan!!!!!

  • karin38

    Even een kort berichtje voor iedereen,

    Ik hou me even op de achtergrond wat betreft dit forum. En wel omdat we binnenkort met advocaat een gesprek hebben bij de bekende instantie.

    Zodra ik meer weet over hoe of wat en het is mogelijk, dan laat ik het jullie weten hoe het gesprek is afgelopen.

    Ondertussen wens ik iedereen hier op het forum heel veel liefs en sterkte.

    Karin38

  • valerie05

    heb hetzelfde meegemaakt, bij de eerste clusterschool van onze dochter werd ze zo verwaarloosd dat ze vaak onder de poep en de kleertjes in een tasje thuiskwam, heb hier meerdere malen contact met de school over gehad en gelukkig via een schriftje aan hen geschreven, dus bewijs!!!

    toen na dat jaar wij onze dochter van deze vreselijk slechte school (de medeklinker in rotterdam) wilden halen en aangaven dat dit kwam door verwaarlozing, heeft de school (ten onrechte) een AMK melding gedaan omdat wij zogenaamd niet mee zouden werken. Wat onzin was, want was er wekelijks voor controle voor mijn dochter….de aanklacht is door het AMK geseponeerd, maar toen zij op een nieuwe cluster4 school kwam, is zij na veel goede rapporten over ons als ouders en onze dochter, anaal verkracht met een vork door een ouder jongetje.

    In het schriftje loog de school (de kleine plantage te rotterdam) hierover en zeiden ze dat ze waarschijnlijk zelf doktertje aan het spelen was (in het schriftje stond nb. dat ze haar gevonden hadden met een ouder jongetje met haar maillot omlaag huilend). Vond dit erg vreemd en heb mijn dochtertje (die slecht sprak destijds, logopedie werd haar geheel onthouden) uitgehoord en de lerares confronteerde met de naam van het jongetje kon ze niet meer ontkennen..onze dochter vertelde dat ze pijn aan haar kontje had en dat een jongetje haar met een vork in haar anus gestoken had. Schrok me wezenloos!! Ben meteen naar de directeur van de school gegaan en er werd ons verteld dat dit jongetje het nooit meer zou doen (ze hadden dus gelogen over het spelen met zichzelf, had er gelukkig bewijs van op papier…wilde haar in een andere klas plaatsen maar dit zou een averechts effect hebben op onze dochter. Ben meteen naar onze eigen huisarts gegaan en die constateerde een geirriteerde anus en adviseerde onze dochter zsm uit de klas te halen en hulp voor het desbetreffende jongetje!! Nog geluk dat er niets beschadigd was verder van binnen zei hij..

    Wij merkten dat onze dochter weer in bed ging plassen, continu huilde, nachtmerries had en niet meer naar school wilde..uiteindelijk een afspraak gemaakt bij een kindertraumacentrum en deze constateerde een POSTTRAUMATISCHE STRESSSTOORNIS bij onze 4 jarige dochter!! Wij moesten meteen onze dochter uit die omgeving weghalen en hebben Jeugdzorg de toestanden op deze school verteld, maar ipv hulp, speelde deze casemanager met de school onder een hoedje, kind zou op school moeten blijven enz. En toen onze dochter inmiddels van school gehaald was, kwam er een rapport van de school met leugens ook aan de Jeugdzorg, onze dochter zou soms vieze kleertjes aan hebben (belachelijk ben zelf styliste nu) en dit voelde nogmaals als een extra trap na…

    Een gesprek gehad met Jeugdzorg (na raad gevraagd te hebben bij het Ministerie van Onderwijs en de zedenpolitie, klinisch psycholoog en orthopedagoog) die eveneens zeiden dat we de juiste keus gemaakt hadden, we hebben gedreigd met een rechtszaak (mijn vader heeft een hoge functie) en plotseling wilde Jeugdzorg alles afsluiten…alsof er niets gebeurd was..

    Wij hebben kritiek geuit op de casemanagers van Jeugdzorg en het speciaal onderwijs..

    Het bleek dat de school en Jeugdzorg het laatste rapport al goedgekeurd hadden (onze dochter was in deze tijd helemaal niet meer op school geweest vreemd..), zonder dat wij daar als ouders van op de hoogte waren, mijn vader wilde nadere uitleg hierover van een manager van BJZ, maar tot op heden natuurlijk niets gehoord…omdat ikzelf ook een universitaire opleiding heb gevolgd, evenals mijn vader en mijn mannetje kan staan en er natuurlijk geld is, dan kan alles ineens stopgezet worden.

    Heb het gevoel dat als je de middelen niet hebt om te vechten tegen deze misstanden, je met je rug tegen de muur staat..dit vind ik het ergste van alles, de corruptie door Jeugdzorg evenals door bepaalde scholen en de onderlingen corruptie tussen beiden..

    Overigens zit onze dochter nu op een normale school, het gaat heel goed, ze praat heel erg goed en de directeur heeft zelf ook slechte ervaringen met BJZ en het speciaal onderwijs, wij voelen ons weer fijn en het belangrijkste is dat het na EMDR therapie, traumaverwerking weer erg goed gaat met onze dochter!!

    Mensen kijk uit en laat je niet overrulen door oncapabele mensen waarbij het hen puur om het geld gaat (het kind is ahw een middel geworden om geld binnen te halen) en aangezien veel bureaus Jeugdzorg (hier in Rdam wel) en het speciaal onderwijs in 2012 op de schop genomen gaan worden, sluiten dus, willen ze toch nog geld binnenhalen. Het heeft ons vertrouwen in het hele systeem flink beschaamd, maar we laten nimmer met ons sollen..gelukkig is een meerderheid van de Tweede Kamer hiervan op de hoogte en gaat er heeeel veel veranderen, er komt nog tijdens dit demissionair kabinet een nieuwe wet inzake Jeugdzorg..er is geconstateerd dat kinderen als melkkoe gebruikt werden door deze scholen en BJZ.

    Als iemand raad wil, kan je altijd contact opnemen, laat je nimmer bang maken!!!

    Sterkte en groetjes van een teleurgestelde moeder die niet met zich laat sollen…

  • John

    JA INDERDAAD! AMK DOET HET GROTSTE GESTELIJK MISCHANDELING TEN OPZICHTE VAN OUDERS EN KINDEREN. DE MANIPULATIE DIE ZE GEBRUIKEN IS NIET ACCEPTABEL. ZOGENAAMD “ ZE BIDDEN HULP”. ZE LUISTER NIET EENS!!! BESTE MENSEN, EEN AANRADING VAN MIJN KANT: ALS JE PROBLEMEN HEBT MET RELATIE OF ECHTSCHEIDINGEN, NOOIT MAAR NOOIT GA NAAR EEN VAN DE HULP VERLENERS ZOALS ( KWAADRAAD, RIJNVESTE OF EEN EN ANDERE SOORT MAATSCHAPPELIJKE WERKERS) gebruik liever je hersens en ga naar vrienden. Laat indereen weten wat gaande is. JE VERZLIES JE TIJD als je hulp gaat vragen bij maatschappelijk werkers die zijn gefrustreer met hun taken, zogenaamd (mensen helpen). EN DE ENIGE WAT JE BEREIKT IS DAT JE JE KIND NOOIT MEER ZIET EN OOK JE STAT MET SLECHTE CODE GEREGISTREEDT BIJ POLITIE EN ANDERE INSTELLINGEN. ZEKKER ALS ER IS SPRAKE VAN FALSE MELDINGEN. JE KRIJGT NOOIT RECHTVAARDIGHEID. STERK NOG: VOOR DE DEUR VAN KWAADRAAD STAT : MELD DIREKT ALS ER SPRAKE IS VAN MISHANDELING OF DISCRIMINATIE……..NIET INTRAPPEN MENSEN! Ik ben de goede voorbeeld van vader die werd van alle kanten gemanipulieerd, mischandeld en 5 bannen kwijt geraakt in de laatste 6jaar door deze ambtenaren en door o.a.false INFORMATIE over mij en false beschuldingen, TERWIJL DAT IK EEN HARDE WERKER BEN EN DAG NACHT WERKEN VOOR DE TOEKOMST VAN MIJN KIND. DIT IS ONSTAAN DOOR ECHTSCHEIDING. IK WERD ALS EERST UIT MIJN HUIS GEGOOID DUS OOK NIET OFFICIEEL, MAAR MET LICHAMMELIJK GEWELD, ik sliep in de auto weken en ik ging bij en bij andere vrienden om de dousche te gebruiken ik was alleen goed om ‘s ochtends langs huis te gaan, zodat ik mijn kind ’s ochtends naar school kon brengen en daarna ging door naar mijn werk. DAARNA HEB IK LICHAMMELIJK SCHADE VERDIEND DOOR MIJN x PARTNER in samenwerking met haar familie, ZE PAKT MIJN GELD, EN ALS IK GA NAAR MAATSCHAPPELIJK WERKERS WAT KRIJG IK ALS FINALE??? JA…..DE AMK! WAT IS DE GROTSTE GEDULD DAT IEMAND KAN HEBBEN DAT NIET DOOR GAAT DRAAIEN?? GEEF A.U.B. EEN TIP….EEN SLAGTOVER!!!!!!!!

    MIJN EMAIL: WILDINDIANNOW@HOTMAIL.COM