Slachtoffers valse meldingen bij AMK

  • joyce81

    Hoi Karin(en de anderen)

    En ik maar denken dat wij de enige zijn!:?In febuari kregen wij een brief op vrijdag middag dat er een melding was gedaan en de maandag kwam er een vrouw van het AMK bij ons thuis!Helemaal over de rooie was ik want er stond al in dat het om een anonieme melding ging,als ik eerlijk ben vind ik DAT dus niet kunnen…Want daar rammelt er vaak veel aan de verhalen..Ik vond het altijd la en nu natuurlijk nog meer..Je weet gewoon niet tegen wie je het opneemt want een gevecht is het en dat ga je ook aan als het om je kids gaat!

    De melding was als volgt……(de jongste)loopt nogsteeds niet(was net 2 jaar geworden)Ze draait zich om en zegt dat zie ik!Want hij wandelde door de kamer op dat moment..Verder onthielden wij hem van medische zorg of volgde deze niet op!De kinderen gingen VIES naar school..Er werd gescholden naar ze..en de middelste was het ZWARTE SCHAAP..alleen wisten wij en die vrouw niet of het nu om de oudste ging of middelste omdat ze hun namen door elkaar hadden gegooit..(de melders)Verder stond erin en daar kwam de aap uit de mouw..Dat mijn moeder(oma dus)mij als kind niet de begeleiding heeft gegeven in de vorm van maatschappelijkwerk om mijn sekssueel misbruik te verwerken!Het toppunt gewoon!!Dus daardoor kon ik mijn kids niet naar behoren opvoeden en begeleiden..

    Ons gezin bestaat uit….Mijn man en ikzelf en we hebben 3 kids 2 meiden en de jongste is een jongen..

    Met hem liep ik toen al 1,5 jaar te tobben omdat hij trager ontwikkelde dan andere..En juist het consultatie bureau en huisarts zeiden het valt mee..hou hem een koekje voor en hij zegt vanzelf koekje maar als je hem geeft meteen als hij e e zegt ja dan gaat hij niet praten..Nu blijkt dat het jongetje een achterstand heeft en sorry sorry je had gelijk krijg je dan…Maar wat heb je eraan?!

    Moet wel zeggen dat ik heel goed contact heb met huisarts en alles zeg!En kan zeggen..Wat voor vele anders is.

    Het dossier is overgens binnen 2 dagen weer gesloten..Wij waren immers overal al mee bezig en handelen in het welzijn van de kids(huisarts had ons verhaal bevestigd gelukkig)En AMK is ook niet op school geweest..Maar toch geeft een een stempel en je bent bang..Nu komt de wijkagent voor de overlast weer van de honden..Wel merk ik op dat ondanks dat het gesloten is er toch ergens weer wat opduikt Gister bijv..Via CIZ is er een indicatie afgegeven voor me zoontje zijn speciale opvang zodat zijn achterstand kan worden ingelopen en ja hoor!….Er stond meteen in de papieren AMK- Ze haalt het eruit maar toch……….

  • karin38

    Hoi Joyce,

    Je bent inderdaad niet de enige die dit overkomt. Er zijn zoveel ouders, moeders en vaders, het slachtoffer van valse meldingen, niet normaal meer.

    Wij hebben een kopie van het dossier van onze zoon gekregen van het AMK, daar heeft trouwens iedere ouder recht op, op een kopie.

    Daarin staan alle meldingen bij het AMK. Van zeker vijf meldingen weten we zeker wie daar achter zitten, maar van een dus niet. Deze melding is ook een van de laatste meldingen en het meest vreemde ook.

    Dit kunnen wij ook niet afsluiten, het is een vreemde melding die nergens op slaat en ook ongegrond is. Onze zoon zou te bleek en te mager zijn. Wij zijn met hem naar zijn kinderarts gegaan en die zegt dat er helemaal niets met hem aan de hand is en heeft dat ook schriftelijk verklaard.

    Maar het houdt ons nog steeds in onzekerheid.

    De angst is er bij ons ook nog steeds.

    De buren blijven ons nog steeds in de gaten houden. Alles wat wij doen volgen zij op de voet. En het smerigstse is nog dat ze je midden in je gezicht bijna elke dag overdreven vriendelijk gedag zeggen alsof er helemaal nooit iets gebeurd is.

    Alsof ze zich van geen enkel kwaad bewust zijn, en dat terwijl zij de hoofdveroorzakers zijn van dit alles, van alle ellende, met de steun van de wijkagent.

    Wij weten precies hoe jullie je voelen. Maar onthou een ding, je staat niet alleen. Ik sta voor jou en voor iedereen op dit forum ten allen tijden klaar om steun te geven en een luisterend oor. Niemand staat er meer alleen voor.

    Heel veel sterkte en als je me persoonlijk wilt mailen, mail dan op kmorreau@gmail.com

    Lieve groeten voor jou en je gezin en voor iedereen.

    Karin

  • joyce81

    Ja ik vind het vals!!Als men zich echt zorgen zou maken dan vind ik dat je op die mensen afstapt en je mening geeft aan de ouders zelf..En met annoniem kun je gewoon niks zelf begrijp ik niet dat zo'n instelling als AMK zich met zulke mensen inlaat..want vaak stinkt het gewoon..Net als de minister van jeugdzorg trouwens zou hem wel een door elkaar willen rammelen want inderen die hulp nodig hebben krijgen het niet en waar niet nodig is verpichten ze het..

    Groetjes Joyce

  • karin38

    Hallo Joyce,

    Inderdaad, de hoofdschuldige is minister Rouvoet, die is hiermee begonnen.

    Ik zou hem ook wel eens met de neus op de feiten drukken hoe vals mensen kunnen zijn.

    Ik heb maanden geleden alle leden van de Tweede Kamer in Den Haag hierover gemaild. Twee keer zelfs.

    Maar geen van hen heeft het lef en de moed om hierop te reageren.

    Ja, een enkeling vindt het zogenaamd erg, maar iedereen heeft met de wetten van Rouvoet ingestemd. En allen zijn dus medeschuldig hieraan en dat mensen valse en anonieme meldingen kunnen doen.

    Mensen moeten inderdaad als ze ergens mee zitten naar de mensen zelf stappen, maar sommige mensen zijn zo gemeen dat ze niet eens het lef hebben om dit te doen.

    Nee, ze maken liever gezinnen kapot dan te helpen.

    Onze buren zijn opgestookt door een wijkagent om dit te doen, dat kunnen wij ook hard bewijzen

    Maar ja, alles kan hier in Nederland, mensen kapotmaken en gezinnen uit elkaar scheuren.

    En niemand van de landelijke politiek die hier wat aan doet.

    Ik begrijp je helemaal.

    Groetjes,

    Karin

  • nanida

    lieve allemaal,

    ik ben zo blij, zo blij vandaag. eindelijk heb ik vandaag de toestemming gekregen voor een ander huis, en krijg het eind van de week, begin volgende week de sleutel. geen buren meer die me een hak kunnen zetten, geen overdreven vriendelijk gedrag in je gezicht meer, maar met een blij gezicht de toekomst in. alleen is nu het volgende mijn grote vraag. ik wil mijn kinderen niet laten in enten tegen de mexicaanse griep, maar kan de voogd me hiertoe dwingen. er komt hoe dan ook weer een amk melding vanuit het consultatiebureau, maar dat zoekt de voogd maar weer uit

    groetjes nanda

  • karin38

    Hallo Nancy,

    Ik ben echt heel erg blij voor jullie dat je een ander huis krijgt op hele korte termijn.

    Krijg je inderdaad de nodige rust na al die ellende.

    Ik twijfel of het AMK er iets aan kan doen als jij de griepprik niet neemt met je kinderen. Maar ja, je weet maar nooit, maar ik denk het niet, Laat het inderdaad maar uitzoeken door die gezinsvoogd.

    Wij hebben ongelijk gekregen van de klachtencommissie van de politie naar aanleiding van een klacht over de wijkagent en jeugdagente. Maar dat hadden we ook wel verwacht, je krijgt als burger altijd ongelijk hier.

    De agenten spreken elkaar tegen en in het ene rapport zeggen ze dit en tegenover de klachtencommissie zeggen ze totaal het tegenovergestelde.

    Leugens en nog eens leugens.

    We weten nog niet of we verder hiermee gaan of dat we gewoon zeggen dat ze allemaal maar in hun sop verder koken.

    We beginnen eindelijk een beetje tot rust te komen, heel langzaam dat wel.

    Maar de klacht tegen de huisarts gaat wel door.

    Lieve Nancy, heel veel geluk in je nieuwe huis en hou ons op de hoogte hoe het verder met je gaat. Eens schijnt de zon weer en voor jou en dat gebeurd nu. En voor de anderen: voor iedereen gaat de zon weer schijnen, al is het nu niet, maar gebeuren zal het wel.

    Lieve groeten, Karin

  • karin38

    Afgelopen dagen bevestigingen gekregen op een aantal door het AMK vertelde leugens.

    Heb dit ook op schrift gekregen. Bepaalde mensen zouden wat gezegd hebben volgens het AMK, maar nu is het bevestigd, op schrift, dat deze mensen het nooit gezegd hebben.

    En het AMK maar zeggen dat zij nooit liegen.

    Veel dingen in hun rapport hebben ze er zelf bij verzonnen en tussen gezet.

    Wie liegt hier nu dus.

    En ook hebben ze tegen ons gezegd dat als ouders hiermee geconfronteerd worden er altijd leugens in het rapport van het AMK staat.

    Maar nu al hen diverse malen bevestigd gekregen dat juist het AMK liegt.

    Het AMK reageert ook niet op klachten naar hen toe, Als je een brief met klachten persoonlijk op hun kantoor afgeeft, is de brief opeens spoorloos en als je vraagt naar iemand van hun klachtencommissie krijg je als antwoord dat je maar een brief moet schrijven. Want de klachtencommissie is telefonisch onbereikbaar.

    Voor klachten blijkbaar dus ook.

    Vreemde mensen werken daar dan,

  • shadow

    Hoi mensen,

    Ik ben mama van twee jongens waarvan er eentje zware ADHD heeft.

    Ook ik ben het slachtoffer geworden van valse meldingen.

    Het is allemaal begonnen toen wij 2,5 jaar geleden verhuisden naar een nieuwe eengezinswoning in een prachtige wijk.

    Toen we hier net kwamen wonen was er al wat wrijving tussen een aantal buurtgenoten maar daar wilde ik mij niet in mengen. Langzaam maar zeker wordt je toch betrokken bij verhalen en kom je in contact met de rest van je buren.

    Na een verloop van een aantal maanden kreeg ik ruzie met mijn buurvrouw. En nog niet zo lang later kwam de eerste melding van het AMK. Ik zou mijn kinderen ernstig verwaarlozen:X

    Dit steeg mij boven mijn pet en ik heb er alles aan gedaan om erachter te komen wie dit op zijn geweten had. Via via kreeg ik te horen dat het mijn buurvrouw was geweest. Dat was niet het enige. Ze maakte van elke situatie misbruik om een klacht in te dienen bij onze woningbouw. Het amk is bij ons over de vloer geweest en ook de raad van kinderbescherming werd niet geschuwd. Later is gebleken dat hier niets aan de hand was. We hebben van alles geprobeerd om aan te tonen dat ze ons met alles een hak probeert te zetten. Tot aan de wijkagent toe. Maar niets helpt. Het is nu zover dat ik snachts mijn was niet mag draaien om de goede lieve vrede maar te bewaren.

    Het was alweer een tijdje stil vanaf de andere kant( buiten de klachten om die ik naar d e woningbouw heb moeten sturen vanwege geluidsoverlast). Tot van de week. Weer een brief op de mat van het amk en weer was er een anonieme melding gedaan.

    Nu was de rede dat ik zou schreeuwen tegen mijn kinderen.

    Ze probeert op elke manier mij klem te zetten te treiteren en het bloed onder mijn nagels vandaan te halen. Haar gezinssituatie is ook niet bepaald ju van het. Ze woont samen met MIJN broertje en dat is ook geen lieverdje. Maar goed het ergste is gewoon dat ze mij beticht van dingen die totaal niet waar zijn.

    Nu gaat het AMK mijn verhaal natrekken, en als ik gelijk krijg dan ga ik toch echt aangifte doen van valse meldingen.

  • henk

    Hallo

    ook wij zijn het slachtoffer van een valse aangifte en ook nog anoniem dit maakt het helemaal erg je gaat door een hel

    onze zoon is gehandicapt rechtszijdige verlamming zit in een rolstoel of loopt met een rollator en kan ook zelf kleine stukjes lopen.

    hij gaat naar bijzonder onderwijs en wordt meteen busje opgehaald en weer thuis gebracht.

    hij stond s morgens altijd onder de carpoort te waghten tot de bus kwam

    van de zomer zat hij ook te wachten en had een korte broek aan zo kon je ook zijn blauwe plekken op de benen zien die krijgt hij omdat hij nog wel eens valt en omdat hij medicijnen heeft die dit ook nog eens versterken lijkt het nog erger

    we zijn hier door de school ook al eens over aan gesproken die dachten ook al dat we hem mishandelen.

    zowel wij als de revaliedatie arts hebben dit toen uitgelegd hoe dat kwam.

    nu heeft van de zomer iemand gezien dat hij zat te wachten en die blauwe plekken had waarschijnlijk iemand uit de buurt anders kan haast niet en die heeft een anonieme melding gedaan bij het a m k dat het zo zielig was dat hij daar zat te wachten en die blauwe plekken had

    en wat er dan gebeurd is niet te beschrijven dit gun je je ergste vijand niet

    het amk gaat praten met ons met school met de kinderen en wat ze dan zeggen is heel erg

    ze verdraaien alles trekken conclussies die niet kloppen ze proberen ales kapot te maken je staat machteloos

    we kregen een verslag van school en een gesprek met amk het was totaal tegenstrijdig het amk snapte er zelf ook niks meer van ze hadden zelf nog niks op papier staan en nu nog niet nu moeten de gesprekken weer op nieuw gedaan worden een grote bende

    wat kun je hier aan doen moeten er zoveel gezinnen onnodig kapot gemaakt worden?

    valse anonienme melders moeten toch ook aan gepakt kunnen worden?

    anonieme melders zij bij het am k wel bekend zo is mij door het amk meedegedeeld alleen voor de buiten wereld niet

    hoe kunnen we dit aanpakken

  • karin38

    Hoi Shadow,

    Mail je verhaal naar mijn eigen mailadres kmorreau@gmail.com en als je het wilt kan ik het dan anoniem plaatsen in mijn nieuwe zwartboek. Zie ook mijn andere onderwerpen waaronder een medewerkster van Fornhese die haar mond niet kon houden.

    Ga op hele korte termijn nog iets doen om hier een eind aan te maken, die valse en anonieme meldingen van buren die hele gezinnen kapot proberen te maken.

    Jullie horen snel weer iets van mij hierover.

    Groet, Karin38