tegen jeugdzorg

  • freds

    Goedendag,

    Ik ben nieuw op deze pagina en ben het tegen gekomen via google, ik weet niet waar ik moet beginnen dus doe ik het hier als eerste.

    Wat mij opvalt is dat bijna niemand weet hoe hij of zij moet beginnen om iets aan te vechten bij jeugdzorg, en als er dan iets uitkomt zijn er vaak problemen omdat de mensen er niet genoeg van weten.

    Ik ben van plan om een stichting in het leven te roepen om deze mensen te helpen bij het gevecht wat men moet leveren tegen jeugdzorg.

    Uit eigen ervaring weet ik dat men daar geen middel schuwt om ouders buiten spel te zeten, de een na de andere leugen en verdraaien van de werkelijkheid laten zij onbenut.

    Ik heb een bevriende advocaat benaderd of hij zaken tegen jeugdzorg wil aan nemen, hij heeft daar bevestigend op geantwoord.

    Waar ik nu naar op zoek ben zijn mensen die mij willen helpen om dit mogelijk te maken, ik denk dan aan iemand die een website kan bouwen onderhouden enz.

    Ook zijn mensen welkom die iets willen betekenen om mij te helpen om eens een vuist te maken tegen deze onjuistheden, want het is toch van de zotte dat men nergens terecht kan om een onjuiste beslissing te laten terug roepen misschien dat men denk dat kan wel via de rechter maar geloof mij maar je moet zeer sterk staan wil een rechter jou geloven, zij geloven eerder jeugdzorg omdat men er vanuit gaat dat zij capabel genoeg zijn.

    Ik hoop op veel reacties en hulp.

    mvg Fred

  • karin38

    Beste Fred,

    Ik ben ook bezig iets aan het opzetten tegen Jeugdzorg en AMK en de valse anonieme meldingen tegen ouders.

    Op korte termijn komt er ook een eigen site van ons waar ons hele verhaal op staat en van andere ouders.

    Je kunt je dus ook bij ons aansluiten, ik zeg altijd samen sta je veel sterker.

    Lees ons verhaal op dit forum van slachtoffers gezocht van valse meldingen bij het AMK.

    Of mail me persoonlijk op kmorreau@gmail.com

    Ik heb ondertussen ook al contact met een andere organisatie.

    Met vriendelijke groet,

    Karin Morreau

  • mama4kids

    hallo

    ook ik wil me graag bijvoegen om mensen te helpen die in de schuitje terrecht komen

    ik zelf heb ervaring met uithuisgeplaatste zoon 2 x door jeugdzorg maar heb hem nu ook voor de 2de keer terug naar huis gekregen om jeugdzorg op de vingers te tikken en hun op hun fouten te pakken

    het is het gemeenste wat jeugdzorg ouders voor de voeten gooit hun kind door middel van leugens verdraaide verhalen hun kind te ontnemen

    en dit in het belang van het kind ( eerder in het belang van hun portemonee )

    graag help ik ook mee om zo de mensen n beetje weg wijs te maken in het aanpakken van jeugdzorg en hun kind naar huis te krijgen

    ik kan mijn eigen ervaring hier in mee delen

    mvg mandy

  • karin38

    Hallo Mandy,

    Ik zou het heel fijn vinden als je je aan wilt sluiten om een vuist te maken tegen valse meldingen bij het AMK. Ik heb Fred Stouten zo net ook gemaild dat ik me ook aanlsuit bij hem.

    Je kunt me ook rechtstreeks mailen via deze site. Of een berichtje achterlaten op dit onderwerp van dit forum.

    Samen zullen we veel sterker staan tegen deze smerige valse meldingen.

    groeten, Karin

  • anti-jeugdzorg

    beste fred ik wil heel graag helpen ik word gechanteerd door die sukkels en bedreigd dat me kids uit huis geplaats worden als ik niet meewerk , laat maar weten wat ik ken doen . >:D< >>>dit aan de jeugdzorg

  • karin38

    Beste Fred en anderen,

    Ook ik wil me aansluiten bij jou om een vuist te maken tegen Jeugdzorg, Je ziet uit de reacties dat veel mensen zich bij jou aan willen sluiten,

    Ik heb een paar heel goede ideeen hierover,

    Laten we zo snel mogelijk contact met elkaar opnemen, via mail of anders,

    Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou mijn moeder zeggen en ik zeg dat ook.

    Ook ons wordt het vuur aan de schenen gelegd door Jeugdzorg, Wij moeten opvoedhulp noodgedwongen accepteren.

    We spreken elkaar hopelijk snel, dit geldt voor iedereen die een vuist wil maken tegen Jeugdzorg,

    Groet,

    Karin38

  • jacki

    hoi

    ik weet alles van die leugens en ik ben niet bang voor ze

    helaas zijn heel veel mensen bang vooor jeugdzorg omda tjeugdzorg gaat dreigen

    dit moet een keer goed afgelopen zijn

    zelf ga ik procedure starten voor alle leugens en vele missstappen die ze gemaakt hebben

    ik ben bij zorgbelangen geweest en de provincie arnhem en zorgbelang geeft advies rechtszaak t estarten

    ik ben het zat ik wil helpen me tvechten

    bjz heeft zich enorm vergist in mij maar ik ben niet mis en dat weten ze nu wel en ze zijn ook niet blij met me

    jacki

  • wandy

    Ik ben niet tegen jeugdzord ben zelfs erg blij dat ze er zijn als het maar eerlijk en terecht gaat, nu lijkt het me ook een heel moeilijk beroep wie moet je nu geloven de vader de moeder of de omgeving,vaak na vele gesprekken komt er vast wel duidelijkheid maar die gesprekken gaan vaak erg stroef met ouders die vechten over de rug van het kind, zelf heb ik niet het gevoel dat jeugzorg niks kan en mag doen, ik vraag me juist af waarom zal er jeugzorg in geschakeld worden als er niks aan de hand is, alleen vindt ik het moeilijk als iemand al jaren toe kijkt en jeugdzorg niet in durft te schakelen om deze problemen die ik hier leest te voorkomen, ik hoop dat wij er goed aan hebben gedaan om toch jeugdzorg in te schakelen ook al vrees ik nu dat dit ook weer via het kindje zijn rug gaat het is en blijft touw trekken.

  • Yvon102

    Hallo

    Ik kan helaas niets voor je betekenen wat betreft hulp, maar ik herken dit uit alles

    Ik had al weinig vertrouwen in Jeugdzorg zeg maar geen vertrouwen meer in Jeugdzorg sinds 2006 klacht in gedient en die is ook nog 'ns gegrond verklaart heb tot de dag van vandaag nog geen sorry gekregen wel mijn kind die verder is afgegleden en ellende heeft wat ook dus weer terugslaat op mij maar dat is niet belangrijk Jeugdzorg is n hulporganisatie die geen hulp verleend maar je verder de ellende in duwt.

    na lang dubben heb ik dit jaar weer om hulp gevraagt maar ik moest n indicatie hebben via jeugdzorg nou ja ff alles opzij gezet en toch maar gegaan om weer hulp te vragen en weer flikken ze het ze hebben mij voor het blok gezet met de woorden als je niet snel n andere woonruimte zoekt (lees ik moest maar aan de buren gaan vragen of ik met mijn kind in hun caravan mocht bivakeren) deed ik dit niet dan was ik 'n nalatige moeder en dan zou ze er alles aan gaan doen om mijn jongste dochter van 15 waar ik dus hulp voor vroeg/vraag om die dus uit huis geplaatst te laten worden.

    Ik vraag me nu nog steeds af waarom zijn er hulp instanties als ze toch geen hulp bieden ik vraag om hulp handvaten enz enz maar maar krijgen??

    wie betaald dit soort hulpverlening das dus weg gegooit geld want het lijd tot niets.

    Ondertussen ben ik dus nog steeds op zoek naar hulp heb ook het ministerie van volksgezondheid al aangeschreven afwachten of ik daar iets op hoor, maar ik ben bang dat hulp ver te zoeken is. ik heb wel al n klacht ingedient tegen jeugzorg over de dreigementen die tegen me gedaan zijn en krijg daarbij hulp van zorgbelang brabant ik hoef helemaal niets maar op het minst n sorry en hulp zou voor mij al genoeg zijn.

    Yvon

  • San DYA

    Beste Fred,

    mooi initiatief! Ik wil je graag helpen met het realiseren van jouw plan en ik denk dat er ook echt behoefte aan is.