Ben beneuiwd

  • Remco

    Goede dag ben ff benieuwd hoeveel mensen vlak voor de rechtbank een andere voogd gekregen hebben zodat alle vragen uit blijven in de rechtbank

  • Remco

    Wow lekker nl benieuwd is beter denk

  • tamara

    Kijk nergens meer van op.

    Een grote coruupte be is het, Gemeente Wageningen , Ambulante hulp , pshygoloog

    Zo hebben ze mij me wonng uitgedreven op ilegale wijze  en ben ik op  Jan 2019 op Camping de wielerbaan in Wageningen benland

    Geen kachel, warm water, schimmel tot in de bedden toe!. een grote ellende waarvan de gehele problematiek al va bekend was in 2017-2018   dat men  op die Camping de wielerbaan al aan het uitruimen was.  Overlast polen, ilegale bewoning , inbraak,, onderverhuur.  

    Dit heb ik vanaf dag 1 gemeld zowel bij gemeente Wageningen, Huisarts, pshygo, ambulante hulp.

    Niemand heeft wat ondernomen met als gevolg dat ik met een longontsteking en bronchitus in het ziekenhuis ben beland.   Advocaat  SG blasweiler  te Ede Gelderland   hamer en spijkers nodig had voor een rechtzaak.

    Video van alles chalet  aangeleverd, mail  met gemeente en ambulante zorg..

    Deze advocaat heeft werkelijk niets gepresteer met zijn bla la bla   1 ziiting  en een HB    waar dan de rechter ook nog zegt  HB   geej U weining kans , waarop ik gewoon onderbreek, Pardon waar komt deze informatie vandaan ( ik geef U weinig kans )   ik kon vertrekken.  Dan  zou er een HB zijn in Jan 2023     en ik deze advocaat een mail stuur met de vraag, de stand van zaken.  Dan krijg ik een bericht dat deze advocaat op 16 Ja 2023 onverwacht is overleden.

    Nu ben ik in het 4e jaar en zit nog steeds zonder advocaat, iedereen zoekt wel mee maar uiteindelijk allemaal gelul  niemand gaat hier als ambulante hulp betaald vanuit de gemeente , deze voor de rechter brengen, worden immers betaald als ambulante hulp door de gemeente Wageningen, Nu woon ik in Ede Gelderland   en precies het zelfde verhaal.

    Zo heeft oganisatie Solidez Wageningen, zonder mijn toestemming of enig overleg het hele Camping verhaal uit mijn dossier gehaald.   Ik heb deze organisatie  terverantwoordelijkheid gevraagd  en Ja Ja dat heeft U samen met Uw begeleidster  I Troost (Solidez Wageningen)  in overleg gedaan.

    Nu blijft men stof wolken opwerpen   dit Jaar 2023 is er 5 een wissel geweest van ambulante hulp niemand weet uit eindelijk nog waar het over gaat, niemand die ook maar een dossier leest of gaat lezen.

    Nu 2023  Kan ik onder aangepaste huur voorwaarden terug naar mijn oude woonplaats wageningen.

    Ambulante hulp wat nu in beeld is  AIIDB.NL   die hier nu 1 jaar in beeld is spreekt zich ook constant tegen, waar ik ze zelf mee confronteer  en ze gebruik maken van O u bent niet  tevreden over onze dienst 

    Wat is er tot heden in beeld geweest.

    RIBWAVV,  Die die ook heeft zitten rotzooien, Kompleet mensenwerk, zogenaamd  met vakantie  en een week later Corona  maar liep hier in de stad rond.  

    Dan AIIDB  ( altijd iemand in de buurt , waar nu inmiddels wissel naar wissel is geweest en hier nu de 5e persoon samen met een collega, als waakhond zit.

    Bewijs hoe men zich hier nu tegen spreekt heb ik zeer zeker,  Toen ik vanuit die Camping de wielerbaan in Wageningen, uiteindelijk als kat in het nouw hier in Ede ben beland , is er ook nog een inbraak in mijn woning geweest. Politie heeft geen tijd capacitijd .

    Ik heb dus na inbraak 2x camera in mijn woning  en hun er zelfs me belast  wat je preekt je zelf hier constant tegen.

    Mag wel opnemen wat hier gebeurt maar, verspreiding is een ander verhaal.

    Tot op heden blijft men de gehele gebertenis verbergen.

    Heb ze gezegd  al wordt het mjn laaste adem  al moet ik kruipen  iemand gaat hier de verantwoordelijk heid nemen.

    Of het ne de architect is (woningstichting Wageningen, en uitvoerder  B&W Wagenngen , huisarts  en psygo 

    Dus welke advocaat durft, wil, kan deze zaak op pakken 

    Ambulant wat nu in beeld is werk daar zeker niet aan mee.

  • tamara

    Remco

    Wow lekker nl benieuwd is beter denk

    REMCO ik wens je veel sucsses  TOP Geef niet op !.    Ook ik heb soort gelijke zaak na jaren gelede te zijn gescheiden